[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29



    [​IMG]


    Platforms
    Xbox 360 | PS3
    ~
    Uitgever
    Namco Bandai
    ~
    Developer
    From Software
    ~
    Genre
    RPG
    ~
    Release datum
    Oktober 2011​

    [​IMG]


    There's a preview on the game in this week's Famitsu. The official title is now Dark Souls. Some info from the preview:

    - This is the official title of what was previously Project Dark

    - This time they want to increase the amount of field exploration in the game.
    - All fields are seamless, so whatever you can see, you can reach and explore. If you see a fortress or castle walls in the distance, you can eventually get there.
    - There will be no map display in the game, just a position display marker.

    - They aim to make the game just as challenging than Demon's Souls, but also just as rewarding when you succeed. The sense of achievement is important.

    - The gameplay will be similar to Demon's Souls in concept, where it's about trial and error and learning from your mistakes to play better.

    - The game does not share the same world and story as Demon's Souls.
    - The game will not use the same format as Demon's Souls in terms of having 5 worlds connected via a hub.

    - Instead all maps in the game will be linked seamlessly in a connected world. The pace of the game will feel more about exploration and discovering locations, which you can then go inside into a dungeon or whatever and explore the interior further.
    - There will be more complex level designs in the game using more vertical design in areas and such.

    - The world setting is based on medieval dark fantasy, and will contain themes like "high fantasy of kings and knights", "death and the depths of the earth", and "the flames of chaos".


    - The character creation process will not be class based.
    - The play style of the player character will have much more freedom this time.
    - There will be many more spells and items, and the animation and uniqueness of weapons will also be increased.

    - The online elements are very similar to Demon's Souls. There is cooperative and PvP.
    - You can still leave messages, and see players who died at various places.
    - There will be no Soul Tendency this time because they don't want to have to use dedicated servers to handle that shit again.
    - Instead this time there will be more features allowing players to engage in "mutual role playing" which they say are still under wraps. They'll reveal more when it's time.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Levende Wezens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    World:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]






    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    • Dark Souls for PlayStation3
    • Dark Souls for Xbox 360
    • Game guide
    • Original soundtrack
    • Behind-the-scenes video
    • Special hardback art book
    • Special art book

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Zoveel mensen die lyrisch zijn over Demon's Souls... Maakt me erg benieuwd naar deze. :9

    Dat online systeem is erg leuk; zien waar en hoe andere spelers het loodje hebben gelegd. :+ Kan niet wachten om iemand uit te lachen om iets doms en daarna precies dezelfde fout te maken. 8)

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Alle credits van de startpost gaan naar Dulle NL!
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    In de banner staat Projekt Dark i.p.v. Dark Souls.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Ik had de startpost al een tijdje niet meer volledig geupdate. :+ Dev Diary gedeelte kan ook weg, want die zijn volgens mij nooit gekomen.

    Moet deze zelfs nog steeds eens kopen. Misschien ergens na Dragons Dogma.
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Veranderd :)
     
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb deze nog steeds in de verpakking liggen!
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    ....



    Prettig weekend en een gemoederlijke moederdag gewenst!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Same, same ... :cool:

    Hoop nog wat DS tijd mee te pikken. Ben vooral veel aan het verkennen, alleen white lights traverse ik niet, want dan zit je meestal bij een boss en kun je niet meer terug. Aan het kijken wat ik met alle sleutels kan. Zo ben ik al naar beneden geweest vanaf de brug, met allemaal van die honden. Ook ff tripje gemaakt naar new Londo ruins en daar met een speed run een fire soul opgepikt. Heb nu estus flasks + 2. Had in undead parish ook een dude in gouden armor bevrijd uit een cel. Die gast blijkt een super ring bijzich te hebben, maar toen ik terug ging was hij al weg. Ik had gelezen dat hij dat vrouwtje dat de estus flasks upgrade om zeep helpt. Ik balen.
    Toen ik terug ging naar dat vrouwtje, was ze er nog en die dude zat daar op de grond. Geen moment geaarzeld en die dude aangevallen. Tering moeilijk gevecht, maar dood ging ie :) Nu heb ik dus ook die ring. Ook nog allerlei shortcuts gevonden naar undead burg oa, dus tijd voor de Gargoyles in de rerun ....
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Goed bezig Gakkie.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    En wat vind je er tot nu toe van? Ben echt benieuwd naar je mening namelijk ;) Vond de gargoyles in hindsight trouwens één van de meest moeilijke gevechten.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik moet hem ook nog eens kopen. Wellicht wanneer ik eind dit jaar naar Hong Kong ga dat ik hem daar aanschaf, aangezien ik dan een nieuwe PS3 haal (ivm DVD/BR) en mijn games toch niet meeneem die kant op (tenzij we er echt langer dan een jaar blijven wonen...)
     
  12. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Honden?? Ik ben echt nog geen honden tegengekomen o_O
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Voordat je naar de sewers afdaalt moet je door een brandende krottenwijk. Daar trekken ook meuten hellhounds rond.
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd waar je dan op dit moment bent, als je de Gargoyles een van de lastigste gevechten vond. Als ik het nu bekijk, had ik maar vrij weinig moeite met de Gargoyles maar liep ik vol op vast (en nu weer) bij dergelijke andere boss fights ^^
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Heb hem bijna uitgespeeld.

    Zit nu in de Catacombs. Smoug and Ornstein overstijgen natuurlijk elke andere eindbaas, maar ik vond de Gargoyler persoonlijk erg kut. Vooral ook omdat je nog moet wennen aan de game. Als ik ze nu weer zou moeten killen zou het een piece of cake zijn, maar de eerste keer vond ik ze echt verdomd lastig. Met welke bazen heb jij last dan? Ben benieuwd waar je precies vastloopt :)
     
  16. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zeker moeite met de bell gargoyles, maar toen ik het speelde waren er nog nauwelijks guides. Ik wist (toen) ook niet dat je npc's kon summonen bij sommige (eind)bazen.

    Ik was destijds gestopt nadat ik ornstein/smough had verslagen, omdat Forza 4 veel aandacht van mij vroeg, maar nu ik het DS topic aan het lezen ben, gaat het weer kriebelen .....
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb met name last gehad inderdaad met Smough & Ornstein, maar ook bosses als Sif en Human Centipede konden mij zeer irriteren. Sif puur en alleen omdat ik nooit dicht bij hem in de buurt kwam (Ik ben een Knight) en Human Centipede omdat de camera constant aan het klooien was.

    Ik zit alleen nu niet zo zeer vast bij een boss battle, alleen bij het gebied Lost Izalith. Ik word zo ontzettend ontmoedigd door dit level. Het voelt steeds wanhopiger. Ik weet niet of jij hier al bent geweest? Anders ga ik zo nog even door.. :+
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    De watte? 8)

    Centipede demon bedoel je toch he :p
     
  19. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten er mensen hulp nodig hebben bij de gargoyles; ik sta daar beetje rond te huppelen; ben sl 27
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hahaha! Ik had het niet eens door dat ik het zo had geformuleerd. Excuse me!
     

Deel Deze Pagina