[XOne] Shadows of the Damned

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 10 mei 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Weekje of 2 terug deze game gekocht en ben net begonnen. Wilde ook gelijk een playthrough opnemen, gewoon omdat het kan en omdat games als deze wat meer exposure verdienen. En om te vieren dat de limiet op mijn YT account is verhoogd. :+

Iemand die het misschien wel grappig vindt om mee te kijken? Oftewel, zal ik de filmpjes hier ook posten of denkt iedereen nu...

Uploaden doe ik waarschijnlijk toch wel, maar dan weet ik of het nu heeft om hier te posten. ;) (ben alleen bang dat ik straks bij een of andere eindbaas vast kom te zitten en mezelf gigantisch voor schut zet :+)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Over vast komen te zitten bij een eindbaas.. ik had een bug dat een baas niet dood wilde, 40min geprobeerd, op youtubegekeken en ik deed alles goed. Nog langer doorgegaan want ik speelde op hard, toen na een uur gestopt en volgende dag had ik em in 5min fuuuuuu

3. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    @Dulle. Nu de game goedkoop te verkrijgen is wil ik wel eens zien wat het is. Dus ik zeg; posten die filmpjes!

4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    op die brug zeker... had ik ook.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee die eindbaas. weet zn naam niet meer, niet je chick zeg maar maar die eindbaas ervoor

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb t/m Act 2 gespeeld en opgenomen. Zal als het klaar is hier posten (in een nieuwe post)

Ik schaam me nu iig al dood voor 1 baas. Ik zag iedere keer veeeeel te laat wat nu de bedoeling was. Terwijl het gewoon pijnlijk obvious was. Doordat ik het gevecht zo lang heb weten te rekken, en doordat ik als een dronkaard rond stommelde ben ik ook gelijk door bijna al mijn health potions gegaan.

Godverdomme, zo vroeg in de game al. :+ Gelukkig heb ik wat zelfspot anders zou ik het niet online durven zetten. ;)

Verder is het een leuke game met lekkere humor. Dat dan weer wel. :p

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    FILMPJES VAN ACT 1 T/M ACT 2

Act 1

Act 2-1

Act 2-2

Te veel Deadly Premonition gekeken. Dacht eerst dat ik moest vluchten ipv met hem te vechten.

Act 2-3

Er kwam een laad scherm, dus ik dacht dat er nog een flink stuk zou komen. 'Weet je wat, ik begin een nieuwe opname!'
    Is het enige wat nog komt rondslingeren voor 3 minuten. De volgende keer ga ik niks meer splitsen en blijf ik gewoon opnemen tot aan het volgende chapter! :p

Act 2-4

Dit is dus die baas waar ik het over had.
    Eerst kom ik er veel te laat achter dat ik in zijn keutels moet staan en dán pas op hem schieten. Dan duurt het veel te lang voordat ie uiteindelijk eens definitief neer gaat, dus daar zal ik ook wel wat verkeerd hebben gedaan. (die buik van dat beest was toch echt rood! Ook al leek het verlossende schot te komen van het groene wapen...)
    Vanuit het aimen snel dodgen werkte niet snel genoeg, dus als dat beest op de pilaar stond werd ik vaak ook onnodig geraakt.

In zijn geitenvorm wist ik wel dat ik op die rode bollen moest schieten, maar om de een of andere reden negeerde ik zijn scheenbeschermer 8) Zo kon ik nog wel uren achter hem aan blijven huppelen.

Mensen kunnen kijken en zeggen, goh wat doe jij het slecht. Maar ik wil wedden dat als er een camera gericht stond op jou eerste playthrough dat ie waarschijnlijk ook niet zo perfect blijkt te zijn als je denkt (natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, maar veel mensen overschatten zichzelf :+)

Nou, zodra ik meer gespeeld/opgenomen heb maak ik wel een nieuwe post. Als iemand op zijn minst 1 post na deze van mij wilt maken hoef ik tenminste niet te gaan dubbelposten. :9

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    In before dubbelpost :p Maar leuk man, ga er vanmiddag eens goed voor zitten en kijken of het ook een game voor mij is. Hoor er goede verhalen over in elk geval.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ACT 3

Act 3-1

Act 3-2

Act 3-3

Act 3-4

Zeker een leuke game. Gameplay is gewoon prima (al zal ik nooit wennen aan het laser aimen), maar de humor maakt het helemaal af. :D

Act 4 is tot nu toe vooral om de boel op te frissen. Ieder level is wel anders dan 'normaal'.

Buiten insta-deaths maar 1 keer dood gegaan. Valt me nog mee voor een eerste playthrough. :+

Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Woei, dubbelpost. \o/

Act 4-1

Act 4-2

Act 4-3

Act 4-4

Act 4-5

Act 4-6

Er is, buiten dat laser aimen, 1 ding wat ik jammer vind aan de controls. Het dodgen en rollen werkt niet helemaal lekker. Garcia wilt na het aimen perse eerst zijn animatie afmaken (gun wegstoppen) voordat ie daadwerkelijk weg rolt, waardoor ik vaak alsnog geraakt word terwijl ik al lang op de (A) knop zat te rammen. Heeft me vaak al meer drank gekost dan me lief is.
    Nee, het is geen extreem grote vertraging, maat soms groot genoeg om even te vloeken. :+

Wie voorkomt een triple post? :p

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik!

Wel een geinige game. Moet ooit nog eens de game op hard uitspelen. Kan me er alleen niet voor zetten :p

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Hmz, het spel lijkt mij wel grappig en ik heb hem hier ook liggen (tja, 11 euro is geen geld) maar zoveel spellen die ik nog moet spelen :), wel grappig dat (waarschijnlijk door de Mediamarkt actie) het spel weer tevoorschijn wordt gehaald. Het ligt in iedergeval na het zien van die gameplay filmpjes erg hoog op mijn pile of shame.

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb maar een klein stukje gekeken in verband met spoilers, maar ziet er erg leuk uit. Toffe humor ook! Binnenkort maar eens ergens oppikken dus.

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    De humor in deze game is echt geweldig. Het speelt bovendien ook erg lekker en heeft een erg goed tempo. Zeker een aanrader, vooral voor die belachelijk goedkope prijs van de Media Markt.

15. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Beste game van afgelopen jaar voor mij..

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat vorig jaar ook Bulletstorm en Rayman zijn uitgekomen. :+ Maar ik denk wel dat ie ergens in mijn top 5 oid terecht zou komen

De laatste set:

Act 5-1

Act 5-2

Act 5-3

Act 5-4 | 5-5

Eindresultaat: 8:07:41
    Voor een gemiddelde speler incl de credits. Door de humor hadden ze het van mij best nog wat langer door laten gaan, maar eigenlijk vind ik dit ook een prima lengte. Games die te lang doorgaan zijn natuurlijk ook niks.

17. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren opgepikt bij mm Arnhem voor EUR 6,70. Op hoesje stond 12 euro maar was zeker en actie ofzo. Even gespeeld en man wat een leuke game

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29

De difficulty achievements stacken niet... Nu voor een derde keer gaan uitspelen.. :F:

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Dat is altijd wel klote ja als ze niet stacken.,,
    Maarja,deze game is het waard om 3x te spelen:+

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    2x? Ja. 3x? Nee, liever niet. Wel bout dat je de cutscenes niet kunt skippen..

Deel Deze Pagina