[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat kun je dan wel vinden, maar dat mag toch echt niet hoor.

    Ik vind het ook een rukspel. Na de patch is het iets beter geworden, maar PES 2011 is vele malen beter naar mijn bescheiden mening.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Haha ja man gisteravond weer de hele nacht Master League met Nottingham Forest zitten spelen :D

    Heerlijk om dan weer de CL finale te halen en die winnen in de verlenging van Barca. Zulke game ervaringen kunnen niet worden geëvenaard :+
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    IK HEB EINDELIJK GEWONNEN
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Netjes hoor! :thumbs:

    Kom je nu misschien in Han zijn sig. :D
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dan heb ik toch wel echt mijn levensdoel bereikt:cool:
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe :cool: Speel te weinig PES om daadwerkelijk mee te doen met toernooien maar hopelijk verandert dit met de komst van PES 2013. Hoe speelt die patch trouwens online? Heb er nog geen online potjes op zitten met 1.06.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ahum.... ;)
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kan gelukkig sterven.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gij leeft nog lange, o Dyonko O-)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ...en plotseling valt er weer een stilte ;)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verveelde, dus ik dacht 'laat ik eens aan MLO beginnen'.

    Pff wat is dat gay zeg, kom alleen maar topteams tegen.. Kan Konami niet even proberen mij op te zetten tegen de mindere teams (snap dat veel mensen een sterk team hebben, maar er zullen ook wel mindere zijn ipv deze). Ga er dan ook niet aan beginnen, geen zin om 100 keer te verliezen voor ik een beetje een aardig team op kan stellen.

    Net was erg:

    Ik met m'n boutteam (alle standaard spelers behalve Bojan en Eduardo in de spits) tegen een team met spelers als Silva, Hamsik, Pato, Balotelli etc. Verlies ik 4-0 (hij was niet eens goed, maar counterde er op los met z'n snelle spelers) , krijg ik daarna een berichtje waarin staat dat ik een loser ben..

    Wow. Zulke mensen verdienen echt een corrigerende tik.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mensen die dat flikken zijn vaak zèlf loosers...
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies, en niet anders. Van die opgefokte Amerikaantjes of Engelse jongetjes als ze verliezen, of Fransen met een mic. :emo:
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Een nieuw PES-toernooi ( jaja, we gaan opeens hard ;) ).
    Heel anders dan normaal en heel origineel!
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik doe mee , leuk toernooi. Doet me erg denken aan Pokémon in een rare manier 8).
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Boyzzzzzzzz....

    stroom nu in in de Pesholland EK special! Het is alweer seizoen 11 en dat is afgelopen vrijdag begonnen. We zijn met Xbox alweer naar 2 divisies en voor Playstation3 3 overvolle divies In deze league kan je je kwalificeren voor het eindtoernooi dat op 28 mei wordt gehouden. De beste 16 spelers uit D1 en D2 kunnen zich hiervoor kwalificeren, er is nog maar plek voor 8 inschrijvingen in D2 voor de xboxen sommige leden van Pesholland melden zich pas vandaag aan, dus wees er snel bij! Je kan trouwens 25 euro winnen!

    schrijf je hier in voor Xbox en hier voor PS3

    Zie hieronder de uitleg hoe het werkt op de xbox:




    PESHOLLAND LEAGUE

    D1 zit al vol en daar worden alle wedstrijden gespeeld. D2 is een kwalificatie league waarbij de eerste 6 zich kunnen kwalificeren voor deze Unibet Cup. Je hebt in D2 tot 25 mei 23:59 de tijd om zoveel mogelijk punten te behalen en je te kwalificeren voor de UNIBET EK SPECIAL op 28 mei. Tevens kan je dan voor volgens seizoen kans maken op een plekje in D1 via directe promotie of via nacompetitie. let op! de concurrentie is moordend! :)



    UNIBET CUP

    Dit is nog steeds op 1 avond(28mei) van 20:30 tot 23:00. We spelen nu echter net als bij het EK met 4 poules van 4 teams en daarna een play off met 8 teams.
    De poules met de beste 16 worden als volgt ingedeeld, als zijnde plek 1 t/m 16 van de gekwalificeerden.

    Poule A
    Plek 1,5,9,13

    Poule B
    Plek 2,6,10,14

    Poule C
    Plek 3,7,11,15

    Poule D
    Plek 4,8,12,16

    Vervolgens worden de teams via het bekende challenge system uitgeloot als volgt: eerst alle nummers 1 invoeren beginnend bij poule A naar poule D, daaronder alle nummer 2 invullen beginnend bij poule A naar poule D.


    EXTRA
    Ben jij een voetbalkenner? We gaan met alle deelnemende leden een voorspelling poule bijhouden om onderling ook een competitie te starten in het voorspellen van de real life EK wedstrijden....
    check hierhoe het werkt!
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik doe al ongeveer een half jaar mee met PESHolland, en ik kan al zeggen dat ik door daardoor al véél meer plezier heb gekregen in het spelen van PES. Normaal gesproken speel je alleen maar tegen Barça en Real Madrid online op PES, maar bij PESHolland wordt er nooit gespeeld met zulke teams, waardoor het spel veel diverser wordt en dat zorgt ervoor dat het spel gelijk ook veel leuker wordt. Het spelen tegen Nederlanders is ook veel leuker dan het spelen tegen irritante en onsportieve Fransen die gaan rondtikken achterin als ze 1-0 voorstaan. Bij PESHolland staan sportiviteit en fun voor op, hoewel eer natuurlijk ook belangrijk is.

    Het is nu ideaal om als nieuweling te beginnen aan PESHolland, aangezien je je nu nog kan kwalificeren voor de EK unibet cup, die zoals Mano al zei, precies gaat zijn als de 'echte' EK. Dat gaat natuurlijk erg leuk zijn.

    Als je PES een erg leuk spel vindt, maar je wordt moe van de onsportiviteit online raad ik je aan om je aan te melden op PESHolland.
     
  18. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Yessssir! I'm in! Ga ik eindelijk eens winnen Mano. Wordt potverdorie eens tijd na al die maanden dat ik nu meedoe!

    Enne.. vers bloed is altijd welkom. Als mensen durven tenminste :)
     
  19. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    hahaha je hebt wel een goede reeks nu :)
     
  20. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd wel eens tijd! Het is dat ik jullie allemaal graag mag, anders had ik gek geworden :D
     

Deel Deze Pagina