[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    @SD23a

Snel vliegend werkt de ECM jammer minder goed bij een Chopper.
    Als je hoovert of langzaam vliegt dan creëer je grotere wolk en zul je zien dat aankomende missiles altijd missen.
    Als je wegvliegt raakt er bijna altijd wel 1 van de 2 raketten je! Ik had er een youtube video over maar ik kan hem zo snel niet vinden.
    Het hielp bij mij enorm toen ik het eenmaal doorkreeg.

http://www.youtube.com/watch?v=HcDhe-gNAR0
    Deze beschrijft ook alles :)

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Gaan ze dit vaker doen die double XP? Heb maar 1 potje kunnen spelen dit weekend, heb uiteindelijk iets van 50k gehaald omdat ik ook een medaille kreeg en redelijk veel lintjes kreeg. Lekker. :9

3. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Speel de afgelopen 2 dagen ook in jou server *)
    Maar ehm laten we nu heel eerlijk wezen... moeten ik nu ook nog es een server gaan huren om een normale online game te gaan spelen? What's next een appart abbotje erbij? Moet niet gekker gaan worden toch... de game , xboxlive , punten voor content.. en daarboven op nog ff een server gaan huren :F:
    Dacht het even niet dus...

Dice moet het mensen verbieden de naam DICE in de server naam te zetten, of er voor zorgen dat als mensen op quickmatch drukken ze in een NORMALE dice server terrecht komen en niet in van de servertjes met 600 tickets en als de admin een schot in zijn reet krijgt dat we gekickt worden en weet ik het wat voor kul meer ...

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Trouwens de laatste 20 potjes heel veel lol gehad in squad-deathmatch, dus zo kut is zo'n server gebeuren eigenlijk ook weer niet. Je speelt op stuk grotere mappen dan in deathmatch. Zo eens in de tijd in de ATV, en je bent altijd verzekerd voor lekkere kills.

Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een tijdje terug had ik een aantal officiële DICE/EA servers bij mijn favorieten gezet maar de aren een weekje geleden opeens allemaal weg...

Maargoed of ik speel in Delphiki's server of ik join gewoon een random server uit Server Browser. Veel boeit het me ook niet hoeveel tickets het zijn.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja die genummerde Dice en EA servers worden om de paar weken gerecycled. Heel irritant

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij en die andere san moesten steeds mij hebben , niet meer doen aub :+
    Ik heb een aantal servers opgeslagen die altijd wel vol zitten en waar je niet gekickt word.
    Al is het vaak zo als je in een potje komt je echt achter de feiten aanloopt omdat je teamgenoten gewoon alleen voor de kills gaan en geen 1 vlag proberen te pakken :mad:
    En als ze er 1 hebben dan zijn ze hem binnen no time kwijt..

8. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Oeps zie nu je gamertag pas :D
    Ja jij was vaak aan de beurt idd gisteren .. Jansan NL en ik gaan alleen maar voor vlaggen. De kills zijn voor ons bij zaak!

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Vaak zijn de potjes op Delphiki's server te saai voor woorden als je met wat serieuse mensen bij elkaar zit. Dan is het 3 vlaggen capturen en spawntrappen :+.

10. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt dat viel mij ook al een beetje op!

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Tja is ook een beetje de natuur van het beestje. De beteren (lees: gaan voor objectives), gaan meestal bij elkaar zitten en dan is er voor het vijandige team weinig aan te doen dan weer een Loss te moeten bijschrijven. :9

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het alternatief is dat ik af en toe XBWers in het andere team gooi maar dat is voor hen ook niet echt leuk :+

En het is toch wel het nadeel van 'maar' 24 spelers.

Je kunt nu eenmaal met 2 goed ingespeelde spelers al een groot verschil maken en met 4 of meer ben je niet te houden voor een stel randoms

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    64 man ftw op de PC :+

(Oke, ik speel meestal 32/48 omdat het anders een chaos is :+)

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    DOEN ZE DIT NU NOG VAKER DIE DOUBLE XP?

:9O-)

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Vast wel, alleen weet niemand wanneer.

Of je moet hem op de PC gaan spelen, dan heb je het dubbel XP weekend op 26/27 mei.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoop t niet, t voelt een beetje als stats boosten :+

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil namelijk alles in de tanks unlocken en ook enige kans maken om eindelijk iets vrij te spelen met de jets.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ach, als je het nu nog niet kan, kan je er beter niet meer in gaan :+

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    :D:'-(

Het is ook redelijk moeilijk. Maar als je die guided missiles hebt is het dan niet ongelooflijk makkelijk om iemand uit de lucht te schieten, is toch net zoals in de Heli of niet?

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nee hoor, valt nog mee. Ik kan redelijk gelockte missiles ontwijken maar als de andere flares heeft en goed in ontwijken is, is het nog redelijk pittig. Ik hou het bij het normale wapen (normale 'kogels'), dan weet je sowieso of je hem raakt. Bovendien kan de Jet ook 1 incasseren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina