[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd ga ook geen moeite doen voor jets/choppers met de Guided Missiles, dan heb ik 100x liever Canister Shells dat is echt mijn favoriete upgrade. Zo dodelijk vs infantry, en een volle hit op een Chopper is disabled.

Tegen een goede piloot/gunner maak je gewoon geen kans, enige mogelijkheid dat je ze kan pakken is als ze laag en dichtbij vliegen zodat je ze met een direct hit kan pakken, maar dat gebeurt helaas niet zo vaak :9.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    'EA komt met Elite-achtige service voor Battlefield'

De Battlefield-franchise krijgt een premium service vergelijkbaar met Call of Duty: Elite. Dit zou uitgever Electronic Arts volgens een bron van weblog Battlefieldo tijdens de E3 aan gaan kondigen.

De bron meldt dat de service, die Battlefield Premium wordt genoemd, op 4 juni onthuld gaat worden. EA geeft op die dag zijn E3-persconferentie. De service zou spelers exclusieve content bieden die onder meer unieke items bevat, zoals een zwarte dog tag of een speciaal mes. Er wordt niet gesproken over extra maps of nieuwe spelmodi.

EA gaf al eerder aan dat het de optie voor een Elite-achtige service in beschouwing nam. Onlangs zei EA's Keith Ramsdale ook dat de uitgever voor ieder van zijn games een "online universum" wil creëren, dat verder gaat dan enkel één platform. Call of Duty: Elite, de service van Battlefield-concurrent Call of Duty, heeft momenteel 2 miljoen betalende gebruikers.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Prima maar dan wil ik daar niet nog naast mn server voor hoeven betalen :+

ow wacht , het is natuurlijk gewoon een soort DLC pass , vandaar de 4 juni datum

koop ik meteen

Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Delphiki, gister even op je server gespeeld, was wel weer ff leuk heb lang niet meer gespeeld. had alleen de pech dat ik in een tank zat en die rood witte mast op mijn bakkes kreeg :lol: bad luck. misschien vanavond nog even. blijft een mooi spel. (al bakte ik weer geen houd van..ha ha)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht al dat ik die naam kende, kwam je in Bazaar nog even tegen. Stond van dichtbij met een MK3A1 in je rug te knallen maar je wou niet echt omvallen , klein lag momentje :+

heb gister ook de hele tijd canadezen en amerikanen er uit moeten schoppen, als er eenmaal een paar in zitten blijven ze maar komen. En zie ze dan maar eens allemaal te vinden :mad:

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nou je had me wel vaker te pakken gehad. in het eerste potje dat ik er was was het al 4-0 voor jou..had sowieso 0 kills..echt slecht. en gasten die in tanks reden (ik zat achter de .50) en langs een flag rijden en niets overnemen..zo jammer. maar goed. was weer even lekker om te knallen.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Zo lekker blijven uitmelken :b: :thumbs:

8. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de graffics zien er zeer goed uiy bij dit spel en een gave game!

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mensen zijn met shooters gericht op statistieken.

"Met een K/D van 9.31 mag je niks tegen mij zeggen! Ik zit namelijk op 11.03 en ben veel beter dan jou"

of

"Ach! Jij zuigt want je hebt een score per minute van 300!"

... zulke dingen. Als mensen iets krijgen zoals een "Elite" achtig iets voor BF3 zullen er veel ego's weer een juiste boost krijgen. Of niet natuurlijk :+

Was te verwachten dat EA ook zo'n stap zou gaan ondernemen. Ben benieuwd. Als ze niet spreken over maps, wat heeft zo'n Elite ding dan te bieden? Een extra mesje? Wait, wut!? Lightsaber!?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga er vanuit dat het gewoon een dienst word waarmee je van tevoren alle DLC al in 1 keer betaald.

Eigenlijk net als Elite dus.

je betaald bijv 3200 punten en dan mag je later alle expansions gratis downloaden

Die extraatjes zijn gewoon lokkertjes om mensen over de streep te trekken.

Had liever gezien dat ze de server admin opties wat uit zouden breiden. ZOu bijv graag in 1 oogopslag het land van herkomst van alle spelers in mn lobby willen zien :+

11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie (over heel internet) meer gezeur over de DLC packs die komen of over nieuwe services, dan over het spel zelf. Wat betekent dit ? -CITO TOETS

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Om Achmed even te quoten: You don't let Jews in your servers? You rascist bastard! :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zolang ze binnen de EU wonen heb ik er geen probleem mee :+

Het gaat mij vooral om de amerikanen en canadezen. 1 of 2 is al genoeg om je hele server te laggen

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Aziaten/Australiërs heb ik liever ook niet.

15. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel maps en welke krijg je standaard meegegeven? Kan me nog herinneren dat ik de BD2 LE gekocht had en zowat 60% van de maps DLC was zoiets 8)

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hier krijg je 9 maps standaard, en 4 zijn er als DLC, dus 13 totaal.

http://bf3blog.com/battlefield-3-maps/

De onderste 4 zijn DLC, de rest standaard. Dit had je trouwens ook heus wel zelf kunnen Googlen.

17. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Zo hee die Battlefield Premium klinkt echt tof, want een zwarte dog tag is echt super stoer omdat de rest gewoon grijs is. Die moet ik hebben!

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan er sarcastisch over doen maar een beetje extra customization is toch een leuk extraatje.

Ik ga ervan uit dat de hoofdmoot waar je voor betaald toch gewoon de aankomende DLC is (net als bij Elite dus)

Hoop ook op een betere battlelog integratie in het spel zelf, het is nu maar karig qua stats

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Denk die maatschapijen zoals DICE nu echt dat mensen jaren achter een en dezelfde game gaan zitten... op het moment dat die DLC er is (cq DICE flappentapper) zit ik allang achter iets anders en ga zeker geen 3200 punten uitgeven aan een een of ander vaag ELITE systeem!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel BF3 zeker nog wel af en toe tot BF4 er is.

Ondertussen ook Max Payne 3, GR: Future soldier, BO II , Halo 4 etc etc uiteraard maar als ik een spel echt leuk vind blijf ik het af en toe wel spelen

Helemaal als er af en toe nog wat nieuwe mappen bij komen, altijd een goede reden om weer even een weekendje te knallen

Zo ging het voor mij met BFBC2, BFBC, Cod 4,5,6,7 ook en dat zal nu niet heel anders zijn denk ik :+

Komend weekend even MP3 spelen, volgende week Ghost Recon en dan is het op 4 juni (dacht ik) weer tijd voor nieuwe BF3 mappen

En die prijs van 3200 punten zuig ik zomaar uit mijn duim heh, ik roep maar wat. (4 x DLC van 800msp = 3200msp is maar een gokje)

Laatst bewerkt: 16 mei 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina