[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind hem wel leuk tot nu toe, en de moeilijkheid (buiten de bosses) valt me erg mee. Ben undead burg en parish zonder problemen doorgekomen, ook geen probleem met de mini bosses. Wat sterk is aan de game is het gevoel dat elk moment je laatste kan zijn, dat geeft echt een spanning. Soms ook wel lastig omdat je niet altijd aan een enemy kunt zien hoe sterk die is. ook het systeem met de shortcuts is goed gedaan. Minder aan de game vind ik dat erg veel erg onduidelijk is, met name van wat core mechanica, zoals humanity, maar ook welke stats je het beste kunt boosten ... En natuurlijk minder is ook het steeds weer moeten omleggen van de enemies naar een boss toe ... Tot slot vind ik de online features leuk, alleen baal ik dat je dan ook automatisch voor PvP kiest. Ik had liever gezien dat je dat als een optie zou kunnen aangeven.

    Vanavond proberen de gargoyles te verslaan en dan heb ik eerlijk gezegd nog geen idee waar ik naartoe moet. Er zijn veel opties open nu ...
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lol, net de black knight in undead burg verslagen. Dropt black knight sword, die is nog beter dan de drake sword! Sweeeeeeeeet!

    EDIT
    Achter de draak op de brug schijnt dus een bonfire te zijn, en als je die bereikt is de draak weg
    Ik krijg dat niet voor elkaar, hij land net bij de stairs en ik kom er niet langs. Dan killed hij me met melee en fire... Iemand tips?

    EDIT2
    Gelukt!
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Draak is pas weg als je hem killed. Opletten volgende keer dat je over brug moet dus, anders is het....toasty :+
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, draak is nu permanent weg. Net de gargoyles verslagen. Solo lukte niet, 7 pogingen. Zolang het er een is eitje, maar met de tweede raak ik het overzicht kwijt. Met Solaire erbij wa het een eitje...

    Waar nu naar toe ???

    En wat zijn belangrijke stats voor pyro? Met name ook voor het vuurgedeelte? Gebruik het nu amper...
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Als je mij zou willen helpen graag!
    Zit er al bijna een jaar vast ofzo...

    :emo::+
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan moet dat gewijzigd zijn met update wat ik betwijfel. En anders is de draak niet weg, dat lijkt idd eerst wel zo ja. Let voor zekerheid toch maar op haha.

    Na Gargoyles kan je best naar de Depths en Blighttown.
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Nee, de draak is niet permanent weg. Zodra je langs hem rent, vliegt ie inderdaad weg. Na een tijdje komt ie echter weer terug ;)

    Net voor de tweede keer de game uitgespeeld. De game blijft awesome!
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil je met plezier helpen hoor!

    Hoe kom ik daar? Ben net van de blacksmith in parish verder naar beneden gegaan en die lightning demon verslagen....

    Ik loop overigens nog steeds in begin armor :x vind maar niks fatsoenlijks. Heb wel een shield +5...

    En hoe krijg ik meer fireballs dan de standaard 8 ?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je in het begin gekozen hebt voor de master key dan kan je via de shortcut. Wanneer je bij Firelink Shrine naar ondergaat, waar ook dat vrouwtje achter hek zit, en dan door naar onder dan kan je een hek openen naar Valley of the Drakes. Via hek door kom je ook in Blightown. En anders moet je volgens mij via de Sewers > Depths > blightown, weet echter niet meer zeker aangezien ik altijd via shortcut ging. Lange weg is tevens frustrerend als beginner.

    Meer vuurballen krijg je door andere spells te kopen, merchant daarvoor kom je nog wel tegen. Je kan tevens je item om pyro spells mee te gebruiken ( ben naam ff kwijt ) bij zo'n merchant upgraden voor meer dmg.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zit nu in darkroot ofzo. Mega knight verslagen, kreeg een blue titanite shard ofzo... Geen idee wat jij bedoelt though....

    Heb valley of drakes gevonden... Die depths weet ik nog niet....
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit staat in guide van Gamespot voor weg naar Depths :

    When you defeat the Capra Demon, you'll receive the Key to Depths. There's nothing more to do in the chamber where you fought the Capra Demon, so exit and take a sharp left turn to follow some stairs down into the alley that you explored a short time previously. Remember the locked door? You can open it now to reach the next area: Depths.

    Die Capra zit bij brug met rode draak.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe ziet die eruit dan, heb daar alles gecleared, gee idee wat die capra demon is. In darkroot basin allemaal crystal golemns gekilled en in de verte zie ik een hydra. Die laat ik nog maar ff O-)
    Wel een mega sterke iron dude gekilled en Havel,s ring gekregen...
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, CE gekocht via Marktplaats :) Geen zin om te wachten op de PC-versie :)
     
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit is de Capra Demon. En zo kom je er:

    [yt]56jCZNTEyoc[/yt]

    Je moet dus door de deur bij Wyvern (de rode draak) De deur waar Solaire een stukje verder staat.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben dus verdergegaan via darkroot en in 1 keer de moonlight butterfly verslagen in mijn eentje :)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat is ook één van de gemakkelijkste bosses. ;)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Cut him some slack Zifnap. Erg goed gedaan hoor Gakkie! :+
     
  18. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk SL ben je nu?
    Ik ben level 40 dus als je daar in de buurt zit kan ik helpen :)
    Voeg mij toe op xbox dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen ^^
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw, Booooooooing! There goes a good feeling :eek:

    Dat is een stuk beter, kan Zif nog wat van leren :9 Persoonlijk vind ik dat ik er tot nu toe goed doorheen rol. Buiten Bosses om nog weinig problemen. Bij die moonlight boss wist ik absoluut niet hoe, waar en wat, dus ik vond het wel goed dat ik em toch de eerste keer plat kreeg :)

    Ook die big heavy dudes opweg ernaar toe no problemo. Heb mij dex naar 18 gebracht zodat ik dat black knight word kan wielden. Die is alleen super traag met der heavy attavck, dus ik ben voorlopig maar terug gegaan naar de drake word. Armor is ook een ding. Paar heavy armors gevonden, maar ze klinken echt beroerd (de hel tijd zo'n herrie) en maken je enorm sloom. Vooral met het opstaan na een roll. En dat terwijl ik een equipload mag hebben van over de 110. Heb dus maar 2 stukjes van black leather armor aangetrokken en de andere twee pieces nog steeds beginarmor. Ik ben liever sneller.

    Heb nu dus ook een divine ember. Is het slim om die aan de blacksmith in Undead Parish te geven ?

    Weet ook denk ik waar die demon zit, bij de white light waar die helhonden zitten, daar ben ik nog niet doorheen geweest.

    Verder nu zo'n 18000 souls op zak. Twijfel of ik ze zal uitgeven aan stats of equipment....

    EDIT:\
    Met dank aan de iPAd voor de vele typos en weggevallen letterkes :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat moet zelfs. De andere blacksmiths accepteren 'm niet.

    Anyway:

    DARK SOULS
    1000/1000 [​IMG]
    41/41 Achievements

    [​IMG]
    The Dark Soul
    All achievements completed. Congratulations!
    50 [​IMG] (05-15-2012)


    Eindelijk! _O_ In totaal 148 uur over gedaan. Zelden wist een game me zo erg te boeien en te challengen :thumbs:
     

Deel Deze Pagina