Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw, Booooooooing! There goes a good feeling
Dat is een stuk beter, kan Zif nog wat van leren
Persoonlijk vind ik dat ik er tot nu toe goed doorheen rol. Buiten Bosses om nog weinig problemen. Bij die moonlight boss wist ik absoluut niet hoe, waar en wat, dus ik vond het wel goed dat ik em toch de eerste keer plat kreeg
Ook die big heavy dudes opweg ernaar toe no problemo. Heb mij dex naar 18 gebracht zodat ik dat black knight word kan wielden. Die is alleen super traag met der heavy attavck, dus ik ben voorlopig maar terug gegaan naar de drake word. Armor is ook een ding. Paar heavy armors gevonden, maar ze klinken echt beroerd (de hel tijd zo'n herrie) en maken je enorm sloom. Vooral met het opstaan na een roll. En dat terwijl ik een equipload mag hebben van over de 110. Heb dus maar 2 stukjes van black leather armor aangetrokken en de andere twee pieces nog steeds beginarmor. Ik ben liever sneller.
Heb nu dus ook een divine ember. Is het slim om die aan de blacksmith in Undead Parish te geven ?
Weet ook denk ik waar die demon zit, bij de white light waar die helhonden zitten, daar ben ik nog niet doorheen geweest.
Verder nu zo'n 18000 souls op zak. Twijfel of ik ze zal uitgeven aan stats of equipment....
Klik om te vergroten...