Virtua Fighter 5: Final Showdown krijgt releasedatum SEGA heeft de releasedatum bekendgemaakt voor Virtua Fighter 5: Final Showdown. Het spel zal op 5 juni gaan uitkomen via het Amerikaanse PlayStation Network en op 6 juni via Xbox Live Arcade en het Europese PlayStation Network. Het spel gaat 1200 Microsoft Points of 14,99 dollar kosten. Virtua Fighter 5: Final Showdown is een gepimpte versie van het originele Virtua Fighter 5 uit 2007. Het bevat onder andere nieuwe spelmodi, nieuwe dynamische vechtarena's en twee nieuwe personages.
Wow...1200 puntjes voor een complete game!?!? Netjes van ze. Ja, het is al een wat oudere game, maar toch mooi dat ze het niet voor 40+ euro in de winkel gooien, maar voor een laag bedrag op XBLA/PSN. Ik heb zelf VF5 al en speel het nauwelijks, dus ik zal het niet aanschaffen, maar wel een prima deal van Sega.
Hoe zit de multiplayer van Minecraft in elkaar? Kan je dan met meerdere een hele wereld opbouwen? Of kan je alleen even komen kijken bij de ander?
Nou, je kunt wel samen een wereld opbouwen, dat is juist het leukste. Maar het probleem is dat de host dan altijd online moet zijn. Je kunt de wereld niet uploaden voor je vrienden.
Zou dat iets zijn wat met een update nog veranderd zou kunnen worden, of is die intentie er niet. Voor mij is dat in ieder geval het grootste gemis en ik neem aan voor vele. Verder is het wel een leuk spel.
Die intentie is er volgens mij niet. Bij de 360 versie ligt de focus meer op de on en offline co-op dan dedicated servers (wat je nodig zou hebben om de wereld beschikbaar te houden) Wat niet is kan altijd nog komen (zeker aangezien het tot nu toe een enorme hit is op de 360) maar ik heb in nog geen enkel bericht gelezen dat ze dit overwegen
Dat zou jammer zijn. De online coop kan nog steeds leuk zijn, maar frustrerend voor diegene die niet de host zijn en op andere tijden gamen dan de host.
Ben daar ook erg benieuwd naar. Ik zal hem reviewen (mits we de code krijgen, maar dat komt vast wel goed).
Ziet er echt leuk uit, maar ik vond het qua gameplay nogal, saai.... Misschien nog eens wat langer testen, maar denk niet dat ik de full game ga kopen.
Ik vond de iPhone versie eerlijk gezegd maar saai, kan me niet voorstellen dat het op XBLA wel heel lang boeiend blijft. Doe mij maar gewoon PvZ