En ik heb problemen de rest te installeren. Iemand nog meer last van? Ik doe dat trouwens via Battle.net, vanwege de annual pass van WoW.
ik weet ook niet wat ik er van moet vinden, ik wacht denk ik wel even tot er een trial versie is. het ziet er wel erg goed uit, maar kan maar geen hoogte krijgen wat ik er van kan verwachten.
Heeft iemand toevallig een guest pass over? Deze codes zitten bij elke game. Wil namelijk graag de game testen voor aanschaf. Heb namelijk nooit een diablo gespeeld!
Same here. Nog nooit Diablo gespeeld maar ik vind de gameplay beelden van drie er tof uitzien, zou 'm heel graag willen proberen voordat ik de game aanschaf
Ik heb nog nooit Diablo gespeeld en eigenlijk ook nooit in geinteresseerd omdat het meet een "click"-game is ipv first of 3th person zoals Skyrim, Mass effect enzoverder.. maar ik denk dat ik het nu toch eens ga wagen.. je hoort zoveel positiefs over de Diablo reeks dat het toch wel een sterke game moet zijn. Ik werk langs de MM in Hasselt dus ga er maar eens binnenspringen onder de middagpauze
Idem hier. Als iemand een guest pass heeft voor deze awesome persoon, dan zal ik voor je stemmen bij de XBW awards 2012.
Ik ging er eerlijk gezegd niet vanuit dat ik dit spel met mijn dual core processor zo strak zou draaien. Alles maxed out. En manman, wat een heerlijk spel
wat houd dat in die quest pass?? kan je het dan proberen?? mocht dat zo zijn en iemand heeft het over, dan zou ik graag ook diablo eens willen proberen. zo niet..dan is het pech voor me.
Volgens mij niet. Ik ben zo'n code nergens tegen gekomen. En mocht er toch ergens 1 te vinden zijn, dan ben ik bereid hem ook weg te geven
Ef mijn post kopieren die ik had geplaatst op Tweakers Ik las hier net toevallig van iemand dat je gewoon kon inloggen. Had hem gister al geinstalleerd ergens overdag en bleek dus dat ik kon inloggen. Ik keek op mijn battle.net account en zag dat ik al een starter edition had, geen idee hoe en wat. Ik log in, hero gemaakt ( Monk, level 3/4 nu pas net even 15 minuten gespeeld ) en moet zeggen dat het me echt goed bevalt, heel duister sfeertje en was wel relaxte gameplay, eerste keer dat ik het speelde. Komt alleen niet zo goed uit, heb over anderhalf uur examen Nederlands.. En morgen Economie waar ik al niet zo goed in ben.. Het is het waard voor de mensen die het nog niet hebben gespeeld!