Net de game opgepikt bij MM ArenA, meteen een Battle.net authenticator erbij gehaald. Gisteren namelijk een nieuw account aangemaakt aangezien ik niet meer op mijn oude in kan loggen xD Dus meteen maar goed voor de extra veiligheid zorgen! Nu aan het installen, ben toch wel ERG benieuwd!!! Denk dat ik voor een Wizard ga.. Ik heb btw twee guest passes, waarvan ik er eentje waarschijnlijk al weg ga geven. Misschien dat ik die andere vandaag/morgen hier nog wel online zet!
Had even de wiki gelezen en toch het spel maar gaan halen onder mijn middagpauze. ik ken eigenlijk niks van de Diablo reeks maar ik stel er mji wel voor open. Dus ik hoop dat ik amazed ga zijn zaten ook 2 guestcodes bij, dus kan 2 van mijn vrienden laten spelen tot aan de eindbaas van Act 1 blijkbaar. zat ook een free to play code bij voor WOW tot aan lvl 20 Vanavond maar eens kijken of ik wat vrij heb
Nog niks gehoord van The Chief, ze zouden hem versturen wanneer hij op voorraad is. Al heb ik ook een guest code iets gekregen, dus gaan we daar eerst maar mee spelen. (daarna upgrade ik hem gewoon)
Wel vaag dat het achievement systeem bugged is -_- Ik heb best wel wat achievements gehaald, maar na een relog ben ik de helft alweer kwijt
Op metacritic zitten de users allemaal te verkondigen dat het geen goede "diablo" game is. Wat zijn jullie ervaringen (als je vergelijkt met D2?)
GVD, zit ik even op metacritic te kijken naar die user reviews zie ik een enorme Max Payne 3 spoiler er tussen staan lutsers Wel enorm veel commentaar op het feit dat het zo dumbed-down /gestroomlijnd en beperkt is. De hardcore fans op Metacritic lijken niet echt blij Als DIII tegen valt is er altijd nog Torchlight 2 om naar uit te kijken toch edit:// en ook nog een dikke game of thrones spoiler, ik ga nooit meer naar Metacritic