FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe iemand aan zoveel coins komt, want ik kan zelf echt geen goede methode vinden. Ben nu bezig met cheat engine en dan bin 150 maar dat gaat ook langzaam, echt heel langzaam. Zou iemand willen delen met mij hoe hij zijn geld verdient? Want 59th minute methode gaat ook niet goed meer omdat de markt toch ingestort is.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Snel rijk worden:
    - lucky zijn met pakjes, voor de rest geen andere methode. Ofja.. geen andere legit methode; je kan natuurlijk coins of MSP kopen met echt geld mja.

Normaal verdienen:
    - 59th min: hoe meer geld je hebt, hoe duurder de spelers zijn die je kan kopen, hoe meer winst je maakt. (met 1k kan je weinig doen, met 100k kan je 59m doen met goede spelers ;)).
    - bronze pack method: weinig winst, maar handig om mee te beginnen.
    - toernooien winnen!

Handige tip om vaker toernooien te winnen, zorg altijd voor 100% chemistry.
    Geniale tip: koop IF of UP spelers, want hiermee kan je de attribute-glitch doen, dat zo'n attribute-kaartje voor altijd blijft werken op je speler. werkt alleen op IF en UP spelers!

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  3. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Hoe werkt die attribute glitch dan?
    Gewoon een trainingskaart eroverheen en klaar?
    Of moet je nog wat speciaals doen?

4. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als iemand ervaring heeft met hem hoor ik het graag..

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft 1 post en heeft vandaag hier geregistreerd. Kleine kans dat iemand al zaken met hem heeft gedaan :+.

6. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    plaatje komt van marktplaats dus kan zo zijn dat iemand al zaken met hem gedaan heeft

7. Fut 11 master

Fut 11 master -.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel toch sterk aan de betrouwbaarheid van deze advertentie....
    Er staan 6x het getal 8 in. Dit soort plaatjes zijn zo makkelijk te fotoshoppen.
    Bovendien, voor deze prijs hadden die coins toch allang weg moeten zijn?

8. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe werkt die attribute tip dan?

9. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Het is sws goedkoper te krijgen.. Maar het is onbetrouwbaar of hij is gewoon zielig om alleen offline te spelen

10. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Als nog meer dan 800 wedstrijden en geen gelijk of verloren?

11. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Jammer dat het hier al twee pagina's gaat over het kopen/verkopen van coins en hoe verschillende glitches gebruikt moeten worden.. Ik zit tegenwoordig ook maar op het EA forum aangezien daar nog wel teams/spelers worden besproken ipv de zaken rondom FUT.

Ik wil graag een BPL team maken. Heb iets meer dan 700k aan coins.

Dit is wat ik in gedachten heb.

------Aguero UP-----------------Tevez------
    ------------------Silva TOTY------------------
    Nani UP------------------------Valencia TOTY
    ------------------Yaya Toure------------------
    Evra---Lescott TOTY---Kompany---Richards
    --------------------Hart------------------------

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je bent zielig als je alleen maar offline speelt? Jeetje, wat een simpele vergelijkingen worden hier gemaakt zeg :lol:

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou voor Clichy gaan als LB. Even heeft een hoop snelheid verloren tov FIFA11 en FIFA10. Clichy is daarentegen heel snel.

14. DutchSoccerxx

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het mee eens, evra wordt met het jaar slomer, maar clichy is echt geweldig, ontzettend snel en staat ook nog zijn mannetje. CV zou ik naast Kompany iemand anders neerzetten, iemand zoals David Luiz of Vidic. Luiz is in mijn ogen wel beter dan vidic, mede door zijn snelheid, en hij is gewoon zwaar irritant als ik tegen een team speel met hem erin.
    Voor de rest zou ik toch tevez eruit halen, en daar Torres neerzetten, want die schoot bij mij echt nooit op de paal of lat wat iedereen zei, maar alles ging erin. Probeer het is zou ik zeggen.

15. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    goedkoop inkopen duur verkopen ik koop spelers en andere meuk tot 5k. Voor de helft van de prijs op tijden dat het rustig is en op drukke tijden verkoop ik ze met minimaal 30% tot 60% winst ik doe dit meestal 1 x per week laats had ik voor 50k ingekocht en volgende dag had ik 120k dit is wel een uitschieter maar ik maak met 50 k meestal 90 / 100 k ... het is gewoon beetje aanklote op een end wtje wat alles een beetje waard is en dan kan je inkopen . Geduld is een must..

16. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0

er word hier nog veel over spelers gesproken maar dat was 1 a 2 pagina´s niet het geval dit kwam door andere vragen die hier ook beantwoord worden. ik post minimaal 2 a 3 keer per week een leuk team met vragen hoe het beter kan etc.

je bent goed op weg maar maak anders gewoon heel city na ;)

17. DutchSoccerxx

Leuk Bevonden:
    0
    Dus stel, ik heb nu 50k, dan ga ik zoeken op 1 bepaalde formatie?
    Met bin max 5k. Ik ga bij 59th minuut rondhangen, en wacht op een koopje. Dan probeer ik allemaal koopjes te krijgen, totdat mijn geld op is. Dan zet ik iedereen te koop voor een wat hoger bedrag, en dan als iedereen is verkocht zou ik dus winst moeten hebben?
    Maar je moet dus wel echt goed de markt kennen, voordat je een miskoopje maakt. En hou je er altijd ultimatedb bij, om de prijs snel op te zoeken?

18. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb / had een pricefix op latrupiessa van NEC bronza lw met 91 pace ik koop de goedkoop in en verkoop ze voor 950/1000bin en dat loopt lekker omdat ik de markt met 4-3-3 beheers en dat toch een populaire opstelling is .... die koopjes ben ik niet zo goed in maar met de cheatenginge zit je binnen 2 min op de 59 min :D

19. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neee bijvoorbeeld pietje puk is 4k waard hehe dan zoek je op pietje puk en dan maximum price 2k niet buy now dan zie je dus alle pietjespuk waar 2k is op geboden en minder.
    Dan bied je daar op en dan hoop je dat je hem goedkoop kan halen.. als het rustig is kan je deze vvoor 2k binnen halen en dan zet je ze derop voor 3800 startprice als het druk is...
    klein btje samen gevat . zelfde geld voor formaties
    ultimatedb enzo gebruik ik niet
    kijk wat mensen bieden maar je moet geduld hebben met 50k ben ik zeker een uur aan het rondneuzen als t niet langer is :p en miss heb ik wel veel geluk.. En natuurlijk moet het rustig zijn anders werkt dit niet.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Op de WebApp (met/zonder CheatEngine) loop je 5 seconden achter op de Xbox. De echte koopjes zal je dus nooit hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina