FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja klopt. Alleen heb ik wel gemerkt dat die cijfers niet zoveel zeggen.. Vooral bij het tunen van die Evo en die WRX :+

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Zal veel afhangen van je corner-exitspeed.
    Was op INDY-track met de DTM's ook zo bij de kombaan en daarvoor ook bij de Scirocco-cup op Le Mans.

Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie \o/

4. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dames en Heren, ik moet mij helaas afmelden voor morgen. Eerst verven rond half 10 thuis, daarna no life en keihard aan D3 :/

5. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Asjemenou..Ik kom je halen!

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zal er ook niet zijn. Dinnerdate/borrel/ouwejongens-krentebrood

7. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    JA dat kan wel zo zijn op een crossmotor, maar in een DTM auto is het een heel ander verhaal. Suc6!}:]

8. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Caminio Extreme oid. BRIEFING 1 van ??

Morgen Caminio, in de ochtend starten we met de sprint races en 's middags de hoofdrace op dit mooie circuit.

De pitstraat is op het oude gedeelte en deze is niet erg lang, dus als je er met teveel gas opaf komt schiet je er naar alle waarschijnlijkheid doorheen, kan je ook navragen bij 1 van onze deelnemers, die had het zelfs tot 3 keer toe bij de Sciroccocup. (dat was trowuens in de pit op het nieuwe gedeelte van het circuit, kan je nagaan wat er gebeurt op het oude gedeelte).

Heel apart trouwens want tijdens de laatste trainingssessie van P&P Racing op het circuit stonden er allemaal mannen in "witte pakken" in de pits?

Let trouwens ook op bij het verlaten van de pit dat je op een snel gedeelte van het circuit uitkomt.

Verder is nog een bottle neck op het nieuwe gedeelte van het circuit ; op het lange rechte gedeelte van het circuit zie je links en rechts rode strepen, als je die aanraakt rem je enorm veel af. Als er dan achterliggers met volle vaart aankomen heb jij, maar met name zij, een probleem.

Als laatste kan het gevaarlijk zijn bij de start als iedereen nog dicht bij elkaar zit. Na de bocht naar rechts komt een snel stuk "berg afwaarts"', aan beide kanten van het circuit is daar weinig uitloop en staan er muurtjes. Erg leuk voor je bodywork als je die wilt restylen. Let daar dus op en wees bewust waar de andere coureurs zich bevinden.

Succes allemaal.

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben alleen maar bang voor het dirty lap driehoekje in de qualifying! Dat kan alle plannen van team Koni in de war schoppen.

10. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn CE ook al binnen (maar ik heb geen picasso-achtige talenten) dus ik ben er gewoon morgen bij.

Off topic :

The gates of hell have opened and everybody is running in. That can only mean one thing.

Diablo 3 has cometh

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  11. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het is aan!!:D

12. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey jongens, gaaf dit. Helemaal niet gezien dit topic. Jullie doen dit echter gewoon doordeweeks?

13. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Wat is dat nu weer voor n spel?diabolo3? Dat spelen kinderen toch in de achtertuin? Gaaf hoor\o/

14. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Deze cup wel, elke woensdagavond. Maar er loopt ook een andere cup op zondagavond. Daarnaast word er ook gewoon geraced met verschillende leden van de club.

15. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel 's avonds? Dan lijkt het me wel leuk. Ik zag namelijk dit bericht van asjemenou75:

Ik dacht daarom dat het in de ochtend en middag was.

16. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vorige keer met oefenen te hard de pit in gegaan. Ik schoot er doorheen en kon toen opnieuw de pit in
    Laatst geoefend met loyall en bigga vind het een moeilijk circuit

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zijn de settings.
    Lees voor de grap de eerste paar pagina's eens. Dan zie je dat we allemaal regelmatig van continent veranderen, mensen die buitenom hun contract toch deelnemen aan rivals. Check ook mijn pitspoes eens! Toppertje!

18. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik snap de verwarring :p

Gewoon 's avonds dus.

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Le Mans DTM race, test.

Met Bigga wat geoefend voor Camino.
    En ook gekeken wat het acceleratie- en snelheidsverschil was op de rechte stukken tussen de A4 en de Benz C-klasse.

Wat blijkt: weinig verschil.
    Wat wel opmerkelijk is: De sterke slipstream als je dicht genoeg achter je voorganger zit.
    Als je achterligger een goede tow krijgt, dan wordt je voorbij gereden alsof je stilstaat.
    En je kan maar 1 maal zijwaarts uitwijken om te verdedigen, en blokken is zowiezo onsportief en gevaarlijk.

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Net even 2 rondjes gereden. Tweede was clean in 2:39,864. Is dat snel of moet ik morgen nog meer gaan oefenen :+

Deel Deze Pagina