Mwa, zelfs met Evolution op komst is Trails HD het nog steeds waard. Geweldig spel. Soms ontzettend frustrerend maar je blijft spelen. Ik speel het nog zo nu en dan om wat tijden te verbeteren, ondanks dat ik hem op 100% heb. En hoewel alle achievements hebben in principe geen reden is om niet door te blijven spelen is het imo wel iets wat in het voordeel van een spel spreekt.
Is hij 1200 of 800? Dacht dat ik hem voor 800 een keer gezien heb maar dat zal wel een deal geweest zijn.
welke map pack zal ik kopen? big pack of big thrills?? en er is nog niks over een releasedate an trials evolutions bekend of wel?
Volgens mij bestaat Big Thrills uit de meeste tracks, maar kan dit ook verkeerd hebben. Als je wilt gaan voor de achievements kan je beter gaan voor de Big Pack. Eigenlijk moet je ze gewoon beide kopen omdat het spel zo vreselijk vet is! De release date is nog niet bekend van Trails 2.
ohshitohshitohshit GOTY Ik weet dat dit eigenlijk in de XBLA thread hoort, maar hier weet ik vrijwel zeker dat alle Trials HD fans zullen kijken.
Zolang het Split/of zoals micromachines-achtig kan met 4 man op 1 scherm vind ik het best Maar wanneer is de release Dulle?
In de filmpjes rijden ze alle 4 steeds 'gelijk' maar dat lijkt me in het echt nogal lastig, vooral op de moeilijkere banen. Dan kan het nogal storend zijn als je steeds afgeleid wordt wanneer er weer opeens links of rechts een andere rijder in beeld komt. Maar goed, we gaan zien. Misschien is het extra tof. Ik speel de game toch voornamelijk voor de SP.
Kan me nu al geen voorstelling maken bij hoeveel zieke maps er door de users gemaakt zullen worden. In Trials HD had je al echt geweldige created maps en nu met al deze mogelijkheden..
Wat is het trouwens voor rare regeling dat je alleen custom made tracks van je Xbox vrienden kunt downloaden en spelen
TrialsHD momenteel in de aanbieding voor 600MSP, dus voor iedereen die Trials Evo tof vond maar HD nog niet had, een mooie aanrader want een geweldige game! \o/ Ook de Big Thrills DLC is 200msp!!! \o/ Wel vreemd is dat de Big Pack DLC NIET is afgeprijsd, dus nog steeds 400msp. Al is die al wel eens eerder in de aanbieding geweest, en toen heb ik die aangeschaft.