[XOne] Trials HD

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 21 jul 2009.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    En dat zonder te mopperen dat de game al voor de tigste keer in de aanbieding is. :+

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Beide gekocht :)

Edit: Tsjah, ook gewoon erg tof! Snap niet dat ik die game nooit eerder gekocht heb...

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik klaag nooit over goede games die opnieuw in de aanbieding gaan, en de klassiekers zoals Shadow Complex, Castle Crashers, TrialsHD, SMB, etc etc kunnen niet vaak genoeg in de aanbieding gaan.

Ik klaag wel wanneer de DOTW alleen bestaat uit bijvoorbeeld Call of Duty DLC die iedere 2 maanden in de aanbieding gaat.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Shadow Complex is toch niet zo vaak in de aanbieding? Of mis ik die telkens? 8)

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Niet vaak genoeg in ieder geval. Zoals ik al aangaf, de klassieke goede games op XBLA mogen best vaker in de aanbieding komen wat mij betreft (of een permanente price-drop krijgen...).

Shadow Complex is denk ik 2-3 keer ofzo in de aanbieding geweest sinds release.

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thanks! even die pack van 200 opgepikt.

7. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wat een kutachievement, uiteindelijk toch gehaald!

[yt]zibVxLMb_no[/yt]

8. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen mensen dit nog? Is het de moeite waard om de packs te kopen of om over te gaan op Evolution?

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb zelf de packs in de aanbieding gekocht.

Eerste pack die ik kocht vond ik de moeite waard.

Tweede pack kocht ik laatst, maar toen had ik Evolution al, en ik merkte dat ik de tracks in die HD uitbreiding toch een stuk minder boeiend vond.

Als ik jou was zou ik lekker voor Evolution gaan, waar je naast de grote hoeveelheid tracks die er al in zitten, ook nog dagelijks goede nieuwe tracks gratis kunt downloaden die door anderen zijn gemaakt.

Als je daarna nog behoefte hebt aan meer tracks/content, dan komt er binnenkort DLC uit voor Evolution, en je kunt natuurlijk altijd die DLC voor TrialsHD nog kopen.

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle uitleg, ik ga maar weer eens points kopen. :9

11. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Veel banen van Trials HD zijn nagemaakt en staan nu op de Track Central in Trials Evolution. Daar kun je dus gewoon de banen uit HD downloaden en in Evolution spelen.

Deel Deze Pagina