Die van Max zie ik ook maar dat kan nog bullshit zijn natuurlijk! gelukkig van GOT niet gezien Als iemand trouwens een GuestPass heeft.. ik houd me aanbevolen
Heb inmiddels de eerste uurtjes erop zitten. Wow, wat een topgame zeg! Heb zowel deel 1 als 2 helemaal kapot gespeeld en dat gaat met deelte 3 ook gebeuren. Het lange wachten zit er dan eindelijk op!!
Vorig jaar via Bol al besteld, zou vandaag dan binnen moeten komen, maar of dat nog gaat gebeuren... Levertijd staat op 9:45-13:45, tijdje geleden al gebeld om te vragen of die nog kwam en hij was onderweg zeiden ze, nou geloof er niks meer van nu. Iemand anders ervaring met zulke late tijden met levering?
ik wil heel graag diablo 3 spelen, maar ik vraag me af of mijn computer het aankan. Ik heb een macbook pro 13 inch uit 2010. Ik heb ook Windows erop zitten. Kan iemand mij vertellen of dat gaat lukken? Dan maak je me heel blij. Specs: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P8600 @ 2.40GHz 4 GB ram geheugen GeForce 320M kaart cpu speed: 2.4 GHz windows 7 64 bit en (mac osx)
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet goed bij hun hoofd. Hier zat ik gewoon lang op te wachten en ben super tevreden hoe is alles hebben gedaan. Ik heb 2 kleine dingetjes die ik heb aan te merken. Spoiler 1. Ik vind het tot hoeverre ik ben nog erg lineair. Ik hoop dat als ik verder ben dat er verandering in gaat komen, je kan wel zelf weten welke kant je oploop maar je kom altijd op hetzelfde uit. 2. Als ik aan het knokken ben met me Babarian en er staan een groep vijanden om me heen pak ik soms de loot van een dode vijand die ik niet wil, maar omdat ik aan het klikken ben pak ik ze progeluk wel eens op
Zou het spel op normal moeten hebben uitgespeeld? DUH!!!! En 12 uur is nog best lang voor rushen. Zelf geen problemen (nog) met inloggen en 80-200ms. Lvl 10 barb, lvl 3 HC DH.
Je hebt altijd van die gasten die als eerste de game willen uitspelen en dus gaan rushen. Zonde van het spel. Ik wil ook spelen maar die klote servers van blizzard laten het weer afweten
Een maat van me heeft hem ook uitgespeeld op normal, co-op dan... Hij deed er iets van 14 uur over... Die is vanacht om 01:00 begonnen en is geloof ik om 15:15 zijn bed ingedoken omdat hij "nogal moe" was
En ze zijn weg. iMark en Killamonkey veel plezier. Anderen sorry dit waren de eerste 2 die reageerden.