Als ik jou scores zie dan heb ik echt diepe respect haha. Ik probeer het maar gaat me nooit zo lukken als jou.
Die probeerde ik gisteren toevallig ook te downloaden, maar toen was er even een probleem met mijn verbinding ofzo want het lukte niet. Zo te zien straks nog maar een keer p;roberen. Qua look/feel doet het trouwens een beetje denken aan die 'Heaven' map waar ik het gisteren over had. Echt mooi gedaan idd. Die Heaven-map had trouwens ook bijzondere rustige muziek.
Wie ik? Zijn mijne zo goed of zo slecht dan? Heb niet heel veel lui in mijn friendslist die dit spelen, dus kan ook niet echt vergelijken.
68x af..6 minuten deed ik erover. Maar goed wel een bronze medaille. Track heette geloof ik Magazijn, in die doodskop race zeg maar pfff. De rest van hier is 2.min en lager haha. Of ik ben slecht of erg ongeduldig. Zullen we alle 2 van toepassing zijn
0 fout en onmogelijke tijden? Ik ben toch niet gek! edit: Platinum op de eerste extreme baan. Niet dat die baan extreme is ofzo...
Ik post het maar even hier; Trials HD is (tijdelijk?) afgeprijsd van 1200 (P) naar 600 (P) En de Big Thrills pack van 400 (P) naar 200 (P)
Zit die er meteen gewoon doorheen gemengd of moet je die nog in de menu's selecteren?? Wel lame dat je alleen banen van vrienden kan downloaden...