Gisteren even gespeeld tot lvl 3 ofzo, toen moest ik weg. Vind het best een leuk spel, heb nooit Diablo gespeeld. Maar ik zie hier nu dat er al vele mensen het spel uitgespeeld hebben??? hoelang doe je er dan over, want als er iets is dat ik haat, zijn spellen die niet lang duren
4 acts elke act doe je wel een paar uur over. Je begint op normal, nightmare, hell, inferno mode en je kan 934759832648658734 items krijgen en alles is steeds vernieuwend. \o/
Is er toevallig nog iemand die een guestpass over heeft? Ik zou het graag eens proberen en kijken of het allemaal een beetje soepel draait op m'n laptop. Zou heel chill zijn!
zojuist na het verkrijgen van een Guest pass van een mede forum lid de volledige versie gehaald. nogmaals mijn dank hiervoor, Braske. bij deze wil ik de dienst dus terug doen. 2x Guest pass voor de eerste 2 die een PM sturen.
Dat veel de game nu al uitgespeeld hebben..... moet zeggen dat ik dat wel erg snel vind voor een rpg/dungeon crawler.
Dat zijn gewoon mensen die sinds launch niks anders gespeelt hebben dan deze game. Ik zelf heb net 4 uur gespeelt ofzo en ik ben nog ergens halverwege Act 1. Ik loop gewoon alles af en doe rustig quests die ik tegen komen. En rush niet alles voorbij ofzo. -- Iemand anders trouwens last gehad van verloren achievements? Ik ben er een aantal kwijt. Heb een paar opnieuw kunnen unlocken, maar de blacksmith achievement kan ik niet meer unlocken omdat ik die gast nu al heb. En nog een paar achievements die quest related zijn.
Wat een heerlijke game is dit, had ik niet verwacht. Heb nog niet veel gespeeld. Ben lvl 5 mage ofzo. Hoe je dat ook noemt.
Die achievements die je kwijt bent krijg je terug. Ik had gisteren precies hetzelfde probleem en toen ik opnieuw inlogde, ergens in de avond, kreeg ik de achievements welke ik kwijt was allemaal terug.
Hmm zending staat nog steeds op 'Wordt voorbereid' met onbekende leverdatum. Gaat lekker bij PostNL zeg...