[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik doe precies hetzelfde. Ik maak me allemaal niet zo druk om die dingen. Gewoon lekker gamen. Genoeg releases dit seizoen die erg leuk zijn. Btw heb je de demo gecheckt van Specops the line ? lijkt me ook wel leuke game om tussendoor ff te spelen. Ben alleen de release date vergeten.

Zoiezo is die premium service wel iets waar ze geld op willen gaan verdienen. Want je hoeft geen premium te kopen. Je kan alles gewoon los bestellen via die mspoints. Dan krijg je hetzelfde gezeur als bij cod elite. "we krijgen niet genoeg maps" dit en dat weet je. Dus wees dat voor en koop het gewoon niet, koop alles los. Dan hoef je daar niet over te zeuren.

Als je BF3 echt een leuk spel vind dan speel je dat idd tot BF4. en ik ben daar 1 van.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    En de nieuwe Medal Of Honor over een paar maanden? Daar kijk ik het meeste naar uit na BF3 (qua shooter/war game).

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe ze die multiplayer op pakken. Van wat ik uit de vorige game zag was dat een matige mix tussen cod en bf3. Ik moet hem nog ff bestellen. De single player ziet er in ieder geval geweldig uit. Nu nog de multiplayer gameplay trailers :p.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MoH MP had wat goede elementen maar de balans was echt ver te zoeken.

Ben wel benieuwd hoeveel vooruitgang ze kunnen boeken in 1 jaar maar ik verwacht er nog niet zo heeeel erg veel van.

Het probleem wat MoH een beetje heeft is dat de MP ook niet TE erg op BF3 mag lijken. Dus verzinnen ze er dingen bij en halen ze dingen uit CoD en imho kwam dat de vorige game nog niet ten goede

maar ik houd hem zeker in de gaten en als er weer een beta is ga ik hem zeker proberen

5. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies zoals ik er over denk. Misschien dat MoH net in dat gat is gedoken waar geen gat hoeft te zijn :D>

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja ik vind CoD en BF3 enorm verschillende games maar ik zit niet perse te wachten op iets wat daar precies tussen in gaat zitten.

Ik heb dan liever iets wat juist of meer arcade dan CoD is of grootschaliger is dan BF3

Niet iets wat probeert om CoD gameplay in een BF3 engine uit te voeren

Wat ik eigenlijk het liefst zou willen (naast een waardige opvolgder van RSV voor de close combat) is gewoon een aankondiging dat Arma III op de opvolger van de 360 uit gaat komen :D

Een echt echte sim hebben we nog niet op consoles. Flashpoint heeft een halve poging gedaan maar die MP was om te huilen zo slecht.

7. snake06

snake06 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok

Laatst bewerkt: 17 mei 2012
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij hadden wij net gewonnen terwijl jij en die engelse colonels alleen op C lagen en geen enkele vlag pakten (en dan werd ik halverwege ook nog disconnected, kom terug en jullie hebben nog geen vlag gepakt)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/46262326/2/169858084/

Vervolgens heb ik netjes gewacht tot het potje afgelopen was alvorens iedereen die CQ verward met TDM eruit te gooien.

Als je alleen voor je eigen ratios speelt en zo je team wilt benadelen ga je dat maar lekker in je eigen room doen _0/

Wij spelen CQ, niet 'wie kan het beste binnen zitten om zn K/D zo hoog mogelijk te houden'

9. snake06

snake06 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha grappig. als je het sterkste team hebt heb je makkelijk praten.
    ik ben bij iedere vlag geweest...
    maar ik wordt liever niet 50x gekilled door rond te rennen als een kip zonder kop omdat er geen teamwork is en we het enige punt wat we hadden amper vast konden houden.
    ik weet niet of je mijn stats gezien hebt, maar ik speel niet voor de stats. omg
    veel plezier met je servertje.
    weer zo'n admin...

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dank je , dat komt wel goed.

Zo lang er niet teveel campers in zitten heb ik er idd veel plezier van.

Ik had de indruk dat jij en een aantal anderen (waaronder 2 in ons team die alleen maar dwars voor jullie spawn lagen) alleen maar zaten te campen. Dus die gooi ik er dan na de ronde uit zodat er wat spelers bij kunnen die wel voor de vlaggen gaan

Kom gerust nog een keer joinen als je het tegendeel wilt bewijzen, kan best dat ik het niet goed ingeschat heb en dat jullie echt zo onder druk stonden. Maar aangezien de spawn nog zo goed als vrij was en er geen enkele poging gedaan is om D of B te pakken kun je met het toch niet echt kwalijk nemen dat ik die indruk kreeg?

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    WOW WAT DIT IS TOCH COD??????

:9

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zoals verwacht, Premium is gewoon een DLC pass

http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-18-battlefield-3-premium-unlocks-early-dlc-access-report

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Naja, ik betaal nu ook al 2000 punten per maand voor een server dus 500msp per maand kan er nog wel bij :+

Wat ze alleen niet moeten flikken is er nu nog net als Elite 60 euro voor te vragen

Neem aan dat ze zelf ook wel snappen dat ik en ik denk velen met mij dan liever MoH 2 een kansje geven bijvoorbeeld. Dat kunnen ze nu het spel al een half jaar uit is echt niet meer maken

3200-3600 punten zou ik prima vinden , het zijn tenslotte 5 map packs die los toch al gauw 800 msp kosten (al vraag ik me wel af of ik volgend jaar Maart nog steeds BFIII speel. Denk dat dat alleen gebeurd als Halo 4, BOII , MoH en wat er nog meer komt erg tegen gaat vallen)

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Sigh, stingers zijn compleet nutteloos geworden blijkbaar?

Ik speelde net Rush op Damavand Peak (attacker) en we moesten enkel nog dat tunnel gedeelte doen. Er vloog er een enemy little bird rond en het lukte me echt amper om hem te locken. Hij vloog letterlijk op <30 meter van me en noppes. |:- Dan liet ik de trigger los, ff opnieuw proberen en dan lukte het en dan weer niet. Wat een onzin en tegen de tijd dat dat ding herladen is heeft hij al lang zijn flares terug. =(

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klinkt als lag, dan probeer je steeds ietz te locken wat eigenlijk al net ergens anders is. Heb ik ook wel eens last van, ligt volgens mij niet structureel aan de stinger

of hij zat steeds net te laag, dat kan ook nog toch. Dat hij 'below radar' had?

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    7 min geleden gepost

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Aan de stinger kant het niet liggen want net 1 potje gedaan en heb denk wel 4 keer die heli uit de lucht geschoten met een Stinger (2 kogels).
    Niks mis met dat ding dus ;)

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien gaven ze mij wel een kapotte, kan gebeuren. :'-(:9

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    3e dag op rij dat mn hele server leeg gegooid word :mad: Word er nu een beetje flauw van

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina