Ik zou maar eens een nieuwe pc en internet connectie aanschaffen of iets dergelijks, want er is niks mis met de installer van de Diablo/Blizzard site.
Heeft iemand een guest pass voor mij? Ik zou namelijk diablo 3 op mijn Laptop moeten kunnen spelen. Dus ik wil voordat ik het spel daadwerkelijk koop, het eerst proberen met een guestpass. Alvast bedankt Uzy
Stop ze in je Stash en pak ze eruit op je andere hero. Kan niet traden tussen softcore en hardcore heroes tho.
kan je eigenlijk verder gaan met je guest account zodra je de game gekocht hebt? Ik krijg t spel namelijk zaterdag, maar heb wel een guest pass. en wat duurt dat installeren tergent lang, ik ga wel uurtje fietsen....
Volgens mij kun je idd gewoon verder met je guest account, dus zou die van jou gewoon lekker zelf gebruiken om de tijd te overbruggen.
K thx. Dus dat is de enige manier? Was aan het zoeken voor een manier in het menu. Uurtje heb je hem neer.
Pff ga echt telkens dood met Demon Hunter in het begin van Act II.. Ben nu gestart met een Wizard want werd er een beetje zat van. Nog meer mensen last van?
Wat een pure aids is die installer. Hij gaat ook echt niet verder waar je gebleven bent als je hem opnieuw opstart.
Je moet ook even service pack 3 windows xp, bij de installer/updater. Daarna klik je compatibiliteits instellingen aan. Daar zie je dan staan vista waarschijnlijk, maar daar werkt dit niet op. Verander de instellingen dus in comp. en run als administrator. Ik heb gisteren een link gepost, zou die even nalopen als ik jou was.
Iemand hier nog met een guestpass? Zou graag even willen kijken of het spel soepel loopt op mijn pc voordat ik uhm aanschaf