[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz shit, dan heeft t dus helaas geen zin om die code via eBay te kopen. Jammer, want voor $5 had ik m graag gehad.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Batman Arkham City GotY-editie aangekondigd

    De geruchten rondom de Harley Quinn-DLC hebben eindelijk een officiële aankondiging: de extra content is vanaf 30 april beschikbaar en wordt ook een deel van de Game of the Year Edition re-release van Batman: Arkham City.

    De GOTY-editie bevat naast de 'Harley Quinn's Revenge'-uitbreiding de eerder uitgebrachte Robin-, Catwoman- en Nightwingpacks en een set van alternatieve skins. Een ander extraatje naast alle in-game content bevat deze re-release een downloadcode voor de Batman: Year One-animatiefilm.

    Vanaf 29 mei kan men in Amerika de Game of the year-editie van Batman: Arkham City kopen, in Europa wordt deze versie op 1 juni verwacht, al moet dat nog bevestigd worden.


    [yt]1m7aOkmr7T8[/yt]
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus die 'tease' van vorige week ging gewoon om een GOTY editie waar dan die Harley DLC bij zit, zo te zien? Als dat het geval is...meh. Harley boeit me sowieso al niet extreem, en als ze die DLC niet los uitbrengen, dan maar niet. Ik hoop nog steeds op interessante DLC. Maar volgens mij had AA ook geen echte story DLC toch?
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ook hier: DLC komt op 30 mei, GOTY uitgave op 6 september.
     
  5. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    En dan bestel ik mijn Batman Arkham City de dag voordat dit bekend wordt. :emo: :emo:

    Hoeveel zal deze versie kosten?
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik gok op €39,99.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    De DLC speelt zich af na het einde van AC, klinkt dus fucking interessant. Heb de game verkocht dus heb er weinig aan, check YT wel voor het verhaal.

    [​IMG]

    Overigens boxart nog lelijker dan de GOTY van deel een, damn. :lol:
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, hoe bedoel je! Schreeuwerige shit! Ze willen natuurlijk dat er nieuwe mensen die shit gaan kopen, lijkt me meer de boxart voor amerikanen ;)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Kijk dat is zeeeeeeker wel boeiend dan inderdaad. Ik ben benieuwd hoe en wat, en waar het zich zal afspelen. Ik hoop op een nieuw gebied. Uiteindelijk vind ik persoonlijk Arkham Asylum toch beter, uiteindelijk werkt lineaire gameplay toch beter voor Batman vind ik. Het klonk echt geweldig, een open world Gotham, maar kweenie....can't really put my finger on it, zoals ze zeggen.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Gisteren berichtten we dat Batman: Arkham City een Game Of The Year-editie zal krijgen en vandaag is daar de cover van bekendgemaakt. We zien naast Batman zelf een hoop cijfers die aanduiden dat deze game heel goed moet zijn, aldus het hoesje. 6 september komt de GOTY-editie uit.
     
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem nu de main story quest ook uitgespeeld. Wat een top game! Enige wat ik jammer vind is dat Rocksteady te veel heeft gefocust op Penguin, terwijl villains als Two-face en zelfs Strange meer aandacht hadden moeten hebben.
    Zeker omdat Strange juist wist dat Batman Bruce Wayne was. Het lijkt alsof Rocksteady het verhaal snel leuk wou maken, maar ze hebben eigenlijk nauwelijks aandacht daaraan besteed..

    Ik zit te twijfelen of ik die bundel van alle skins, de Robin DLC en de Nightwing DLC. Iemand die het mij aanraadt of afraadt om het te kopen?

    Nu wordt het alle side-missions en Riddles doen! Ik heb trouwens één vraag: Wat houdt dat New game+ in? Ik snap het niet helemaal..
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    New Game plus alle upgrades en opgeloste raadsels. In principe ga je verder waar je gebleven was, alleen kan je nu het verhaal nog een keer doorspelen.
     
  13. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm ok, ik zie niet erg het nut ervan in, maar ok..
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De vijanden zijn veel sterker en slimmer geworden met Game+. Meer uitdaging laat maar zeggen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854


    Muziek in de trailer... :F:
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lelijke cover..

    Ik heb de steelbook versie met sleeve (waarop de Xbox en PS3 logo op staan, en nog wat stuff op de achterkant)

    Die sleeve werd niet geleverd in Europa.

    Die is dan wel weer nice.

    Heb Arkham City al een tijdje niet meer gespeeld. Maar ga die Harley Queen DLC wel halen.

    Heb ook alle maps en kostuums

    Arkham City blijft toch een spel om in je collectie te houden
     
  18. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een erg realistisch spel. batman ziet er in het spel erg goed uit
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk is die DLC een beetje tof, het is gelukkig wel een nieuw gebied. Maar ben vooral benieuwd of ze iets nieuws introduceren ook, qua gameplay. Ik vond persoonlijk Arkham Asylum de betere game, het hele open world gebeuren werkt op een of andere manier toch niet helemaal lekker voor Batman. Het liniaire was beter in Asylum.
     
  20. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Eens, Arkham City vind ik zo... warrig. Zowel qua gameplay als verhaal. Asylum was veel gestroomlijnder. Dit verhaal springt toch iets teveel van de hak op de tak IMHO.
     

Deel Deze Pagina