[XOne] Batman: Arkham City [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 okt 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, en er werd teveel op sommige vijanden geconcentreerd en op andere vijanden juist te weinig weer. Ook hadden ze meer met de sidemissions kunnen doen. Maar ook had AA meer verrassingen qua wat er gebeurde. Arkham City's intro was zo geweldig,ijzersterk. Maar zodra je de vrijheid krijgt...kweenie, het mist iets.
     
  2. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, oh top, ik dacht dat ik de enige was! Heb precies hetzelfde. Ik kom er gewoon niet helemaal in. Story nog lang niet uitgespeeld geloof ik.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb hem een tijdje terug uitgespeeld, en via youtube ook alle riddler dingetjes gedaan, vond ik het toch wel waard. En eerst had ik zoiets van 'hij is gewoon net zo tof als AA' maar nadat ik er eens goed over nagedacht had en vooral eerlijk was erover, kwam ik tot de conclusie dat AC gewoon minder is. Misschien moeten ze toch maar terug naar liniaire gameplay gaan in de derde Batman die ongetwijfeld gaat komen.
     
  4. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, dat denk ik ook ja. Maar ik ga hem zeker nog wel uitspelen hoor. Ik ben nu gewoon weer helemaal hooked aan Skyrim, bijna 1000/1000. Daarna weer AC!
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh, ik vindt juist AC beter dan AA! Gelukkig mogen we mening verschillen hebben. :) De vervolg van AA/ naar AC doet het '
    En ik voel mij meer een batman bij AC dan bij AA meer om dat je meer vrijheid hebt en niet zo linaire gameplay is. :p Ik hou meer van vrijheid (Sandbox) ^^
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is absoluut waar, je bent veel meer Batman dan in AA en dat is ook echt tof gedaan. Maar in het verhaal mistte iets, het was interessanter in AA. Het verhaal wist mij niet vreselijk te boeien in AC. Maar ja, voor de ene game werkt open world gameplay beter dan de andere.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Het verhaal in AA was gewoon BETER. Het was gestroomlijnd en wist wat het wilde doen.

    In Arkham City hebben ze er gewoon teveel in gepropt, en gingen ze te vaak voor het 'schokeffect', waardoor ik het einde niet echt kon waarderen.

    Daarnaast is het jammer dat ze Catwoman als Online Pass content deden, waardoor het teveel los kwam te staan van het hele verhaal.

    Qua gameplay en wereld is Arkham City de betere game, maar puur qua verhaal is het minder goed dan het wat kleinere en simpelere Arkham Asylum.
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de nieuwe DLC gedownload en uitgespeeld. Ruim 1,5 uur bezig geweest voor 800 MS. Een leuke toevoeging, maar een beetje aan de korte kant :mad:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Nog wat nieuwe dingen tegengekomen of iets schokkends? Of is het gewoon echt meer van hetzelfde?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Effe to be sure; dat is toch echte sp DLC, niet die gare Arenamode?
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer van hetzelfde. Desalniettemin hartstikke tof gedaan weer!

    Singleplayer DLC.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Verhaal nog bijzonder?

    Krijgen we nog wat iets te weten over The Joker, en of Harley zwanger is?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Idd :)

    en

    enig teken van een derde deel?

    Niet eens echt een spoiler, maar ach.


    Oh, over dat eerste weet ik het al. Die gasten van IGN zijn echt ongelooflijk, gewoon de spoiler in de video titel zetten....zucht.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoor dat die DLC echt binnen een uur te doen is :confused:
     
  15. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    heb er zelf 2 uur over gedaan is wel leuk om met robin in de story mode te spelen maar het verhaal vond ik niet echt een meerwaarde op het verhaal
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    idem :)
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    DLC uitgespeeld, erg tof weer.
    Beter als die domme arena dingetjes.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Paar weken geleden begonnen aan de game, en wat me gelijk opviel is dat mijn kont flink geschopt werd. Is de game moeilijker dan Arkham Asylum, of ben ik gewoon roestig? Ben aan het overwegen om opnieuw te beginnen op Normal ipv Hard (ook al had ik AA wel zonder problemen op Hard uitgespeeld) 8)

    Ik ben nog niet zo ver:
    Catwoman uit de klauwen van die gast met 2 gezichten gered. Ben nu in de Curch / Medical Center op weg naar dat joker figuur.

    Game opnieuw starten of ligt het aan mij en moet ik er gewoon even inkomen? :D
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hard is alleen maar timing. Je moet timen en niet bashen op die knoppen, rustig drukken en je komt er wel.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je bent gewoon roestig

    Al moet ik zeggen dat ik het verder in het spel ook wel aardig lastig had. Kwam ook omdat ik Catwoman amper ge-upgrade had en je met die schild figuren enzo nog iets alerter moet zijn en iets meer moet varieren

    En als de achievement je niet zoveel kan schelen zou ik gewoon op Normal spelen, vond ik zelf precies goed qua moeilijkheid. Arkham city speel ik om de batman uit te hangen. Niet op steeds op mn flikker te krijgen :+
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2012

Deel Deze Pagina