[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat soort memorabele momenten maken deze game echt (in mijn ogen) tot een klassieker. Het verhaal is ook geweldig, het personage van Max Payne word zo geniaal neergezet. Daarbij heb je in het laatste level nog een moment zitten wat mij enigzins deed denken aan het moment dat je bij Red Dead Redemption Mexico in rijdt. Ik heb hem gister dus van s'ochtends tot s'avonds gespeeld. Kon hem niet neerleggen :'-(.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Met pen in vorm van kogel? :+

Toch een fucking lelijke CE eigenlijk, dus maakt me niet uit :+. Zien straks wel.

3. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Bestelstatus:
    Betaling moet retour }:]

Goedendag,

U bestelling is geannuleerd en u heeft reeds een betaling uitgevoerd die (deels) geretourneerd dient te worden. Wij hebben uw retourstorting in behandeling genomen en zullen deze zo spoedig mogelijk terug storten op uw rekening. Uw betaling wordt altijd conform de algemenen voorwaarden geretourneerd. Normaal gesproken binnen het termijn van 5 werkdagen met uitzondering van bijzondere feestdagen en eventuele verzachtende omstandigheden.

Het inboeken van uw betaling wordt door onze boekhouding verwerkt. Omdat ons bedrijf uit diverse takken en locaties bestaat wordt dit centraal op een hoofdkantoor bijgehouden. Hierdoor kunnen wij niet per direct uw betaling retourneren en is deze reeds ingepland in ons administratieve systeem.

Indien uw betaling is geverifieerd door onze boekhouding zal de status van uw bestelling worden aangepast en ontvangt u automatisch een nieuw e-mailbericht waarin wordt aangegeven dat deze is voldaan. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u vragen heeft over de afhandeling van uw bestelling, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Alvast hartelijk dank voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Castle Games
    Brink 92
    7411BZ Deventer

Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, ik ben nu bij chapter 3 of 4 en vind het goed werken. Wel al een paar keer dood gegaan, door m'n eigen onkunde :+

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb nog geen bericht gehad van annulering hoor

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is de enige goede reden om dood te gaan toch :+ Beetje uitdaging vind ik niet erg

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bij een duidelijke fout zijn ze er niet aan gebonden. En bij een prijs van 55 euro weet je zelf ook wel dat er sprake is van een fout aangezien de adviesprijs 100 euro is.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik wacht wel af, zolang die van mij niet is geannuleerd vind ik het best.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ach ja, hopen kan je altijd. En anders krijg je gewoon snel je geld terug. Castle Games vind ik een keurige zaak. Goede ervaringen mee.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier ook geannuleerd, lijkt me duidelijk.

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Pakketje van Bol.com is ook nog altijd onderweg, die had ik al express niet geannuleerd. moet vandaag aankomen. Pakket weeg 2,5kg !!, wtf!!!

12. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Die fout stond er meer dan 24 uur op.

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    gisteren waren ze dicht

14. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan je eigenlijk een fout maken als je niet open bent?

15. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben op Hard begonnen, en daar heb je echt heul weinig bullet time. Je bent eigenlijk continue aan het duiken omdat je dan gratis bullet-time krijgt.
    Combat werkt geweldig, dat is echt goed gedaan. Waar ik wel flink van baal is dat ze afstand hebben genomen van de comics. Dat was iets dat zooo cool was in deel 1 en 2. Ook is het verhaal gewoon fakking kut. Heeft niets meer met Film-noir te maken. Ipv een Max Payne verhaal is er gewoon een typisch Rockstar verhaaltje voor in de plaats gekomen.
    Ik hoopte heel erg op weer een onbereikbare liefde (zoals Mona Sax in deel 2).
    Ook hebben ze in dit deel véél te hard hun best gedaan op one-liners. In de eerste delen was het oprecht cool, nu is het af en toe gewoon tenenkrommend slecht.

Wat ik ook heel erg cool vond aan (vooral deel 2) was dat de Vijanden vaak hele grappige gesprekken met elkaar hadden voordat je ze doodschoot. Nu probeert Rockstar het allemaal heel 'serieus' te houden waardoor het echt een groot deel van haar charme verliest.

16. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
  17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    en heb hem binnen van 12game... met kogel-pen..

18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wel een beetje onbeschoft hoor, ik heb veel vaker LE's gekocht voor nog veel minder geld.

Spreekt in ieder geval niet voor ze, door dit gewoon eenzijdig te annuleren zonder alternatief.

19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Fuuuu, mn spel is binnen maar ik ben aan het werk :+

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Pfff voelde je natuurlijk al op je klompen aan jongens, maar toch grappig dat jullie het toch proberen.:b:

Ik heb bij mijn max payne content download voor een multiplayermap CEMETRY, hebben jullie die er ook bij? Heb m via de FRS preorder

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina