[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hebben jullie trouwens de sensitivity trouwens verandert of gewoon of default laten staan. Heb het zelf omhoog moeten gooien want op default gaat het richten mij echt te traag

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga het ook omhoog gooien denk ik zo, want het is inderdaad te traag. Man, heerlijk hoe bloederig deze game ook is, die kogelgaten en het realisme, geweldig. Overal waar physics in horen te zitten, zitten ze ook. Ik klapte tegen een stoel aan en die klapte weer tegen glas aan, waarna het glas ook gewoon brak, echt .....it's in the details wederom :thumbs:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb hem gewoon zo zoals het is, plus free aim. Werkt echt heerlijk, GOTY nu al, GTA komt toch niet dit jaar. Fuck next-gen, er valt zo veel meer te halen uit de consoles. Alleen Rockstar flikt het echt met Euphoria, wat een machtige engine. Stadion level is echt ongelofelijk bruut, vanaf bovenaan naar beneden springen, headshots geven, keihard neerlanden, omdraaien, boven op de trap iemand neerschieten en echt geweldig naar beneden zien rollen over de trap, priceless. Perfect game waar voor zo'n capture kaart. Moves en bullettime vervelen echt niet, machtige animaties. _O_

Heb mijn geld al binnen van Castle Gameshop, bazen.

Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  4. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijke game! Echt tot nu toe de GOTY. Alleen de multiplayer ben ik nog niet zo kapot van, Max Payne is meer een singleplayer game.

De animaties zijn zo super vet! als je in de missie in het voetbalstadion iemand van de trap afschiet en hij rolt van de trap af, prachtig! de hele campaign is vet en verveelt niet.

5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Multiplayer is niet helemaal OMG WAT VET maar misschien komt het omdat ik net ben begonnen :) Het is wel enorm leuk om te doen en die bullettime is ook leuk uitgewerkt.

6. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe generatie consoles zijn wel degelijk nodig, what makes you think its not?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb alles op 10 gezet, vind ik persoonlijk t lekkerst spelen (free aim)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zoals je in nog teveel games dwars door lichamen heenloopt, is dit echt niet het geval in MP3. Ik deed net een shootdodge move en landde op een lichaam, maar Max bleef ook echt op dat lichaam liggen, zoals in het echt het geval zou zijn, niet er dwars doorheen, Euphoria is die shit!!!!
    En die muziek ook, schitterend.

9. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja mooie physics in deze game. Ik deed shootdodge, vooruit, er stond voor me een tafeltje. Ik poseerde ff op de tafel en leegde mn clip in zn hoofd :). Ik ben benieuwd naar al die perks etc. Zijn er echt veel. + de stat tracking op rockstar social club is ook nice.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag mij even accepteren bij de XBW crew, naam is MrBrobean op Rockstar Socialclub.

11. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ook maar ff gehaald voor 45,- bij MM Eindhoven

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is inderdaad echt heel erg vet, zo kun je spectaculaire momenten stilzetten en dan ronddraaien met de camera, geweldig!

Wat ik wel een beetje minder vind tot nu toe is die tijdsdruk, ik wil gewoon even flink kloten en rondkijken in omgevingen maar na een tijdje 'faalt' Max, hopelijk stopt dit straks wel.

Wat houdt dat aiming acceleration precies in?

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ow... Zo'n tijdsdruk hoeft van mij ook niet. Is inderdaad hopelijk niet heel de game van toepassing.

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou na zo'n 20 goeie potjes met sessions in progress joinen maakt hij nu na m'n NAT op open zetten altijd potjes aan met mij als host. Of ik daar nou zo blij mee ben weet ik nog niet...

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb de game vanmiddag ook maar gehaald, maar hij zit nog steeds in de seal.
    Twijfel toch of het wel echt een game voor mij is. En daarnaast zal ik hem na het uitspelen van de singleplayer waarschijnlijk niet meer spelen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Lol, iets van twintig ventjes in hun arm geschoten, krijg ik een soort achievement dingetje genaamd Arms dealer.

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en ook met groin shots :p

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die 'grinds' zoals ze heten leveren je blijkbaar XP op voor de MP

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member