[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Pawns get an experience rating, both for quests and enemy types. So if you're struggling with a boss, downloading a pawn who has already encountered it (in another player's game) will reveal specific weaknesses. "I've met this creature before! Strike it with fire!" they'll yell. It's an incredibly clever use of internet connectivity, and feels like an evolution of the similarly imaginative message-leaving system from Dark Souls.

Wauw. _O_

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Lijkt erop dat dit de game is die Dark/Demons Souls had moeten zijn. :cool:

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar kan ik dus kiezen welke pawn wordt gedownload? Gebeurt niet automatisch? Kan dat van randoms of alleen van friends? (is ook goed, moet ik alleen hopen dat genoeg friends deze kopen).
    Hm, is wel een leuke gedachte dat mensen met 'mijn' pawn rondlopen. :p

Dít is dus een goede manier van 'multiplayer' toevoegen aan een game. Veel devs denken dat het alleen kan door deathmatch achtige dingen erbij te proppen. Gelukkig zijn er nog een paar die nadenken en creatief zijn voor ze zoiets stoms doen.

Onze geliefde CliffyB had zelfs nog een leuk idee voor Uncharted:

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Echt door al die berichten kan ik gewoon niet meer wachten om te beginnen. Zoals ik al eerder zei voeg me maar toe als je de game gaat halen. Lijkt me leuk om pawns te delen etc.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wel idioot lage cijfers op Metacritic erbij.Een 60 van OXM? Zucht...

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dit leek mij ook wel een titel die sommige mensen totaal niet aan staat, waardoor de review cijfers inderdaad wat zullen gaan verschillen.

Ik trek me daar helemaal niks van aan. 25 mei zit deze game in mijn Xbox.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Idioot laag? Een 6 betekend toch gewoon 'voldoende'? Of hebben mijn leraren me per ongeluk laten slagen met kut cijferes als een 6?
    :+

Als je een 6 al laag vindt zou ik niet een pagina terug kijken, want daar vind je een 4,8. Zoals ik al voorspeld had zal de game uiteindelijk eindigen op een cijfer tussen de 7 en 8 gemiddeld.
    Had deze game TES VI geheten dan was het een instant GOTY geweest voor veel journalisten. :p

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Een 6 is toch ook gewoon een laag cijfer? Tuurlijk, het is net voldoende, maar ook niet meer dan dat.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar er moet ook niet dramatisch over gedaan worden. Alsof alleen games met een gemiddelde van 90+ het waard zijn om te spelen. Die mentaliteit helpt de kleine devs juist om zeep. :p (al is het in dit geval geen kleine dev)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies wat Modder zei bedoelde ik ook :D. Games hoeven echt niet persé 9's te krijgen allemaal maar een 6 vind ik wel erg laag hoor.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Funny guy.

En verder: die twee lagere cijfers zeggen niks. Kijk liever naar de hogere cijfers, of nog beter lees de reviews. Die spreken meer over de (wan)kwaliteiten van een spel dan een samenvattende score ooit zal kunnen doen.

Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Let's not start this discussion, shall we? ;)

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ehm, OXM heeft Dragon's Dogma gewoon een 8/10 gegeven :)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    OXM UK ja, maar er is blijkbaar nog een andere (US editie?) die het een 60 heeft gegeven. ;)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geloof je eerder een amerikaan dan een engelsman ? }:]

16. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, my bad :b:

SOWIESO NIET.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Engelsman. :cool:

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Pu een 95. Niet te veel waarden aan hechten hoor :p. En idd de 25e zit ik lekker op de bank met mijn strider en mage pawn ^^. heb er helemaal zin in!

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik hoop stiekem dat deze game wel een paar daagjes eerder in de winkels ligt... :+ Morgen / woensdag misschien? O-)

Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik twyfel om deze game te halen wat raden jullie me aan!! Ik vind oblivion poep kon echt niet vinden waar ik heen moest en snapte er geen drol van, kingdom of amular is voor my het vetste spel van dit jaar. The witcher 2 vond ik in eerste instantie niks maar toen ik eenmaal doorbeet nu vind ik het een pareltje en is het 1 van mb favo gsmes dit jaar. Heb wel al wat combat van deze game gezien en die lijkt me gruwelijk maar hoe zit het met quests en je weg vinden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina