1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag mij ook toevoegen tot de crew. Request send.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kon toch ook ervoor kiezen om in één hand een handgun te hebben en in de andere een uzi? Ik heb nu in het wapenwiel een uzi en een revolver staan,maar kan ik er niet voor kiezen om een handgun te gebruiken samen met uzi?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je zou bovenaan het wapenwiel gewoon moeten kunnen kiezen om een Uzi + een pistool vast te kunnen houden hoor?
     
  4. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Moet wel kunnen, of 2 uzi's 8)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee zo bedoel ik het niet, ik bedoel of je het kan customizen. Maar ik zag het verkeerd, dacht dat je twee verschillende handguns kon dragen, maar dat kan niet. My bad.
     
  6. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4

    Tuurlijk kan dat.

    En voor die ene post hoezo is het een 13 in een dozijn shooter? Misschien speel JIJ het als een covershooter ofzo
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  7. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Geweldig spel!
    Alleen jammer dat ik nog geen strip ben tegen gekomen wat in Max Payne 1 en 2 wel zat!
    Bracht toch een sfeertje dat stripverhaal tussendoor ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is gewoon een echte Max Payne game, ze zijn trouw gebleven aan de gameplay daarvan en die is lineair, niks mis mee ook. Ook een vriend van me zegt dat ie het jammer vind dat er niet een beetje variatie in zit, dat het de hele tijd hetzelfde is. Maar ook tegen hem zei ik hetzelfde, MP1 en 2 waren ook zo. Wat had je anders willen zien? Dus ik snap die opmerking ook niet helemaal eerlijk gezegd. Dan is elke third of first person shooter een dertien in een dozijn shooter.
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gok dat 7 a 8 van de 10 mensen die nu de game op pikt hier in NL helemaal niet Max Payne kent. Ik heb vroeger MP1 gekocht toen het uit kwam. Dat nu Max Payne 3 uitkomt en er zo uit ziet en speelt met multiplayer etc is gewoon geniaal :0. Payne Killer is erg leuk om te spelen
     
  10. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Uitgespeeld..heb de game sinds woensdag dus heb er lekker lang over kunnen doen. Echt een fantastische game. 100% replay waardig.. + arcade mode..en de multi is echt awesome.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Snap niet waarom het 13 in een dozijn wordt genoemd. Je kunt het spel niet leuk vinden, maar dit spel is wel anders dan andere shooters.

    Je hebt bullettime, een meeslepend verhaal en een geweldige physics engine.

    Zelf vind ik de COD games ook lineair, maar dat vindt iedereen geweldig.

    Ook de multiplayer bevalt goed. Gang wars met de verschillende uitkomsten is erg origineel. Het looten is volgens mij ook een nieuw concept. En eindelijk eens een shooter waar je in cover kan, maar het spel wel vol actie blijft met niet teveel camp taferelen.
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb al mensen gezien met level 22. Ben ik nou zo langzaam met levellen? Level je je MP character ook door singelplayer grinds te voltooien?
     
  13. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds de game niet binnen, gisteren namelijk geen post ontvangen. Dan maar hopen op vandaag. Woensdag al verzonden btw.
     
  14. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat gevoel heb ik tegenwoordig met iedere multiplayer shooter met een levelsysteem. Als ik de game op de dag van release speel, zijn er al gasten die bijna het hoogste level bereikt hebben (komt natuurlijk ook door het verschil in releasedates, maar dan nog). Doen die mensen echt niets anders heel de dag (werk/studie?) of ben ik gewoon zo slecht? :9

    Ik probeer het te negeren, maar het blijft wel een klein beetje frustrerend (leuk voorbeeld: Gotham City Impostors waar het maximum level 1.000 is).
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb gisteren wat potjes online gespeeld , maar ik werd vaak behoorlijk geowned. Nou stond de sensitivity van het richten ook nog niet ideaal dus dat kan ermee te maken hebben. Ook nice dat je kunt filteren op aim-mode. Dus auto aim potjes, of free aim.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een heleboel gasten blijven denk ik op 990/1000 steken, want voor de NYM Hardcore achievement moet je het spel op Hardcore uitspelen zonder ook maar één keer dood te gaan. En dan heb je ook nog de tijdsdruk :9.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zo... Dat is zo goed als onmogelijk zou je haast denken. In iedergeval niet voor mij weggelegd ;)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die shootdodge move maakt het eigenlijk best makkelijk, je kunt deze altijd gebruiken en je hebt dan echt de overhand op de vijanden. Toch ondanks dit, is de game nog best pittig soms, ik speel op hard en vind het de perfecte difficulty tot nu toe.

    Gebruiken jullie bullettime veel? Ik eigenlijk nog amper, ik doe echt veel vaker die shootdodge. Heb nog niet echt redenen gehad om bullettime te gebruiken.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zijn tenminste echte achievements en niet "start up the game and get 10 points" :p
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik gebruik bullettime inderdaad ook nauwelijks en ook meestal de shootdodge. Ik heb h'm op free aim staan, maar ben nog niet online geweest. Weet niet of het dan ook handig is om free aim te gebruiken, maar in de sp bevalt het wel. Ben op medium begonnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina