Als witchdocter kun je 30% meer mana voor je skills betalen maar doe je ook 20% meer dmg inmiddels ff een kleine update:
Kan je maximaal met 2 man online spelen? En hoe zit het eigenlijk met je char als je de game hebt uitgespeeld? Kan je dan nog steeds gewoon verder spelen met die char? Weet iemand of je ook items naar 1 van je andere chars kan sturen?
Google geeft hele duidelijke antwoorden op al je vragen hoor. Wat op een forum vragen is prima maar dit is wel heel simpel te vinden.
4 man online co-op. Chars blijf je behouden, desnoods speel je er mee opnieuw, alles een difficulty hoger. Speel nu de derde playtrough met mijn Demon Hunter. Items versturen doe je via je kist die je met je chars deelt.
Of je die error 3007 idd met General Chat aanzetten kan verhelpen. Gisternacht tot 3:30 gespeeld en niet een keer gekickt, zelfs niet na een aantal rare mobs. Bizar dat het op deze manier kan/moet.
Fuck you Blizzard... Na 3 uur downloaden: If your installation disc has been rejected, please reinsert it and try again. If not, or if you keep seeing this error, please log in to Battle.net and install Diablo III digitally.
Gisteravond het spel ook maar gekocht, net level 36 geworden. Ben niet eens aant rushen, het gaat allemaal net iets te makkelijk. Maargoed, het echte gedoe komt nog wel, ben iig blij dat ik voor een Monk gegaan ben. Morgen nightmare afmaken, alles solo natuurlijk. Heb weinig zin in Co-op om eerlijk te zijn,
Ik speel nu Inferno, bereid je maar voor! Volgensmij is Monk ook de beste race om solo te spelen omdat je die heal hebt. Later scaled hij wel slechter volgensmij.
Tot nu toe vind ik de DH gemakkelijker spelen dan de Monk. Die pijlen vliegen als messen door boter, vooral met twee 1-handige kruisbogen equipped.
Waar gekocht? Woensdag zijn mijn examens over en ben niet van plan om te gaan vervelen Goedkoopste die ik heb gevonden is 47 euro inclusief verzenden by Dynabyte
Het is eerder gear dan lvl 2h met quiver is volgens mij net zo snel. 2x 1h = +10% attack speed en een quiver heeft dat ook. Daarnaast krijg je de gemiddelde DPS van je 2x 1h terwijl je dan dus 2 items up to date moet houden. Zodra je kunt gemmen lijken de 2x 1h beter.