Hoezo speelt Alpine niet meer zoveel? Zijn whatsapp is ook kapot of hij reageert niet meer. , maar ben er toch niet bij vanavond. Ik ga uit. Zondag moeten we echt weer gaan spelen
Ik speel tijdje geen FIFA meer omdat ik las heb van lagg , hoop dat het zo snel mogelijk over is . Hopen dat we binnenkort weer snel kunnen spelen. Donny ik heb momenteel geen internet meer
Hoe gaat het er nu mee dan? Ik probeer binnenkort weer vaker online te komen de laatste tijd heb ik weinig tijd. Alpine kan je ook nog een invite sturen voor de club.
Mannen, Ons forum heeft onlangs een facelift gekregen en we zijn nog steeds bezig met het finetunen. Wat ons idee is is om een groot actief clubsgedeelte te hebben. Onderling eventueel competities op te zetten. We hebben een speciaal clubhonk gemaakt voor de diverse clubs. Ook zijn we van plan om geregeld toernooien te gaan houden. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, kijk dan even op www.digitaalgras.nl Website zelf zal op termijn ook worden aangepast. Maar het forum had 1e pioriteit!
Vanaf heden zijn we nu ook hier te vinden : http://www.digitaalgras.nl/forum/viewtopic.php?f=63&t=1362
Wij zijn nog op zoek naar nieuwe spelers die ons team kunnen versterken. We zoeken nog een doelman, vleugelspelers en controleurs op het middenveld.