Juist, geeft me in iedergeval minder het gevoel dat ik echt in control ben, vind ik wel jammer want voor de rest (behalve paar vreemde spawn points af en toen) vind ik de Multiplayer wel goed bedacht!
Spoiler links van de toren, je kunt dan door een raam de toren inkijken en de sniper dus vol in zn bakkes schieten
Nee is toch juist vet pistol en uzi combo? Beter dan lame in een hoekje met ak. Meestal zijn die wapens op.
Zo, in afwachting dat Max Payne 3 voor de PC uitkomt, de eerste 2 delen even gehaald, binnenkort maar even spelen
Beetje irritant. Had net een gast bij gang wars die z'n headset bij z'n speaker had liggen ofzo. Dus de hele tijd hoorde je het verhaal met echo en elke keer als Max iets zei hoorde ik het ook.
Ik mute sowieso iedereen meteen in de lobby, al moest er volgens mij een optie zijn op de Xbox waarbij je sowieso niemand hoort via je TV.
Soms snap je het toch niet... Bij een beetje normaal gebruik van het standaard headset zou het allemaal prettig moeten werken. Ik weet niet wat sommige er allemaal mee doen, maar zeer irritant zo af en toe.
Deze citaat van Max vond ik trouwens het leukst “These bastards made the NYPD look like the Hari Krishnas.”
"You can say what you want about Americans, but we understand capitalism", "The whole mission was screaming suicide, but I didn't give a damn". Tallen geweldige quotes.
had vandaag een malloot in de lobby die op zijn sodemieter kreeg van z'n moeder dat ie het spel uit moest doen en zijn tijd anders kon gaan benutten... LOL