[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ja, maar niet direct (je laatste vraag) ;)

Je krijgt een foto van haar gezicht te zien, je ziet het niet op Rannoch of iets dergelijks

En gelukkig heb je die cap van 15 minuten niet meer, anders had je wel heel veel filmpjes gehad :+

Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Serieus? Een foto? Haha, dat is wel wat lame. :+ Ze hebben op Rannoch laten zien dat ze haar helm af kan zetten en ze heeft zelf verteld dat hun immuunsysteem door de Geth wordt vooruitgeholpen, dus waarom niet even tijdens het romancen die domme helm afzetten. :p

Laatste deel is (incl credits) anderhalf uur. 8) (ik snap wel dat hier niemand die filmpjes gaat kijken)
    Maar inderdaad beter dat die cap weg is. Met mijn Shadows of the Damned gespam op YT ben ik zo een 20 abbonnees verloren. :D Dus weer zo een stortvloed zou de rest denk ik niet waarderen

Ook even naar de resterende achievements gekeken. Zo lame dat er toch een MP specifieke in zit. De rest van de achievements hadden ze zo mooi gedaan. Doe dit in de MP óf dit in de SP.

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Welke achievement is dat ook alweer?

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Defender - 25(G)
    Attain the highest level of readiness in each theater of war.​

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Die is niet specifiek gericht op multiplayer hoor, die kan je ook behalen met hun datapad app bij de hand en met dat infiltration spel op de tablets.
    Duurt misschien wat langer maar is wel haalbaar.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ehm... wacht... welk infiltration spel? :+

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Mass Effect Infiltrator. Is in iedergeval voor de iPad beschikbaar maar is ook speelbaar op de iPhone.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, mja. Heb ik niks aan. Heb geen iApparaat. :p

9. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het na het uitspelen ook een prima uiteinde, totdat ik op YouTube filmpjes ging kijken. Hierin beschreven ze wat er allemaal niet klopte en natuurlijk the Indoctrination Theory.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, het klopte dus niet. Idioten daar bij Bioware. Eerst gaven ze ook al een boek uit waar een hoop feiten niet klopten. Waar zijn ze mee bezig...
    Ik ga maar niet opzoeken wat er niet klopt; er was me niet direct iets opgevallen, dus ik ga het niet achteraf alsnog voor mezelf verpesten.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ach, er komt toch een DLC aan wat betreft het einde :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar als ik het einde opnieuw doe met die DLC weet ik ook opeens wat er dus mis was. Dat is zonde van die herinnering aan de eerste keer uitspelen. Die wil ik niet verpesten.
    :+
    Is het erg dat ik op momenten serieus even een brok in mijn keel had? 8) Kunnen feitjes misschien niet helemaal kloppen, maar dat zegt voor mij wel dat het op punten waar het er toe doet een goed einde was.

Maar ja, jammer dat Bioware zo vreemd bezig is, dat ze 2 keer op rij de feiten van hun eigen IP niet goed op een rijtje hebben. Het was hoe dan ook een betere sequel dan Dragon Age II was. Er is een periode geweest waar het niet 'klikte' (ergens na Mars en voor Tuchanka), maar daarna was het weer ouderwets awesome. Ik weet niet of het aan de game lag of dat ik even geen zin had, maar ben blij dat het toch nog goed is gekomen.

Het enige wat ik blijf missen is dat de 'scale' niet goed overkomt. Die Citadel is huge, er wonen triljarden mensen, maar die indruk krijg je geen seconde.
    Gelukkig zijn de reapers wel groot genoeg. ;) Nu hoop ik dat ze voor een volgende Mass Effect (want die komt vast) wachten op next-gen. Geen laadtijden meer op de citadel (of wat voor hub dan ook) en meer openheid. Ik wil minder gesloten deuren zien! Meer meekrijgen van hoe de mensen leven. Ik wil niet dat iedere keer keer als ik langskom iedereen nog op precies dezelfde plek staat. Er zit geen leven in.

Kom op! Er komt nog een game. Dat stukje na de credits maakt dat wel duidelijk.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Er komt GEEN DLC waarin ze het einde 'fixen!'
    Het einde blijft zoals die is.

Er komt alleen een DLC waarin het einde beter uitgelegd wordt.

Prima einde. Niks mis mee. Niet alles geloven wat op internet staat.;)

Dat boek is btw het eerste boek wat niet van een Bioware schrijver is (en dat bewijst meteen al dat dat dus niet werkt met zo'n groot speelveld als het ME universum :9)....dat kun je eigenlijk niet echt op Bioware afschuiven (uitgever wel, die hebben daar editors voor, maar ja, die willen dat dat boek op tijd in de winkel ligt etc etc.) die hebben het druk met andere dingen....al hadden ze er beter wel naar kunnen kijken.....maar dat is achteraf gelul.

Laatst bewerkt: 22 mei 2012
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, zoals ik zei heb ik me eigenlijk sinds de eerste VGA trailer proberen af te sluiten van Mass Effect, dus dan kan het zijn dat de vage informatie die je per ongeluk mee krijgt niet helemaal klopt. :+
    Het einde 'beter uitleggen' klinkt iig beter dan het 'fixen'.

Enig idee of het verder een goed boek is en ze de fouten er al uit hebben gehaald? (volgens mij waren ze dat van plan, maar don't shoot me als dat weer verkeerde info is :p)

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    The Citadel heeft maar iets van 13 miljoen inwoners. ;)

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wat betreft je eerste spoiler, had ik ook op sommige momenten :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet ook wel dat het niet letterlijk triljarden is, maar ik had geen zin om op te zoeken hoeveel miljoen het precies was. ;) Punt is dat je niet de indruk krijgt dat er 13 miljoen mensen wonen/werken. Er zit geen leven in.
    Mooi zo. Ik was even bang dat ik dat beter uit mijn post had kunnen laten omdat iedereen me zou uitlachen. :+

Ook dan maar even het laatste deel posten:

Laatst bewerkt: 22 mei 2012
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    No way dat dat 'herstelde' boek er komt.
    Is voor de uitgever niet interessant met de hype van de 3de game weg....

Je bent wel een hele koude kikker als je na 3 delen geen brok in je keel hebt op sommige momenten in deel 3.:b:

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    WOW wat een mongool ben ik

einde;

Ik heb volgens mij helemaal niet gezien dat je óók naar links kon om die switch over te halen. Ben meteen naar rechts gegaan 8).

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Goed luisteren hey naar:
    Dat klote Orakelkind. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina