Nee, had alleen wat wat nieuwe dingetjes gemaakt en opgeslagen donderdagavond en wat dingetjes geprobeerd, maar gisteren niets gedaan en vandaag en morgen geen tijd (misschien zondagavond), dus ik denk dat ik vanaf maandag weer aan de slag ga
Damn wil mijn salaris hebben, dan kan ik ook weer een Xbox 360 kopen en spellen zoals deze spelen. Trials Evo lijkt me zo vet. En natuurlijk Tony Hawk Pro Skater HD hahaha.
Komt ie nog in de aanbieding? Ik wil hem wel hebben, maar ik heb nog maar 960 mp's en ik ben niet van plan die bij te kopen.
Misschien. Misschien niet. Dat is toch geen info die wij vooraf hebben? Zal vast ooit wel in de aanbieding komen, maar dat kan nog wel even duren aangezien deze zo goed verkoopt. Duurde volgens mij ook even voordat Trials HD in de aanbieding kwam. Gewoon punten erbij kopen, deze game verdient het.
Zal ooit in de aanbieding komen, maar zal echt meer dan een jaar op zich laten wachten denk ik. Gewoon kopen.
tezy09 heeft echt een vet level gemaakt "total wipeout" haha echt dat wipeout van tv na gemaakt //skillgame!
Had ik dat eerder geweten dat hier zo'n groot topic over Trials Evolution aanwezig is... Een van de beste games die ik heb op de 360, dus zal nu geregeld hier terug komen en indien nodig een zegje doen. Momenteel aan het proberen om de top-500 op de Leaderboards binnen te dringen, maar blijf beetje steken rond plaats 650. Op 3 tracks en 5 toernooien na alles Platinum, maar mezelf nog verbeteren word steeds lastiger nu! Maar de aanhouder wint zegt men wel eens, dus blijf stug doorspelen, net als ik bij Trials HD ook heb gedaan...
Hey Dulle, ik heb nu al meerdere keren geprobeerd het bestand te downloaden op verschillende tijdstippen, maar dat gaat met een snelheid van 30kb/s (!) en al 2x vastgelopen, dus het is me nog niet gelukt om het binnen te halen. Vaag dat het zo ongelooflijk langzaam gaat voor zo'n klein bestaand. Rapid Share (!)