[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon de game nog steeds niet ontvangen van 12game.com

bellen heeft geen enkele zin aangezien de voicemailbox volzit en je meteen eruit gegooid wordt.

heeft hier iemand em al wel ontvangen van 12game.com?

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haa, net Max Payne gekocht voor 13,10 euro \o/
    Of de meid achter de balie snapte de ''3 games inruilen krijg nieuw spel voor 20 euro'' niet, of de actie is aangepast!

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of je 3 games hadden een hogere inruilwaarde?

4. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds niks ontvangen van gamesync, net een mail gestuurd, belachelijk dit, post nl of gamesync, ik pre-order zodat ik hem meteen heb op de release. iedereen speelt hem ondertussen al een week. Nooit meer pre-order ik iets -.-'

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sowieso pre-order ik echt never nooit iets online. Hoe váák lees je wel niet klachten van mensen die genaait worden.

Gewoon lekker in de winkel halen, heb je 'm vaak nog een dag eerder ook.

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Mensen die online willen spelen:

Servantes NL

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had m'n special edition van 12game op releasedag in huis. Absoluut niet netjes van ze dit maar aangezien het bij zoveel mensen goed is gegaan denk ik dat het gewoon een mensenlijk, voor jou zeer vervelend, foutje is.

8. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop dat post nl gewoon lekker aan klungelen is, kreeg dit als antwoordt op een gestuurd mailtje dat ik hem nog niet binnen had.

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Okeeee wanneer we gaan we dus met zn alle een potje doen?

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond rond een uur of 10? En anders stem ik voor donderdagavond rond een uur of 9 of vrijdagavond.

Wil wel eens MP doen met wat meer communicatie, nu loopt iedereen rond als een kip zonder kop voor m'n gevoel. Al wel level 14! Ook al mensen gezien van level 30 of hoger. 8)

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Jaa ben ook al rond 14/15 maar die hooge levels zeggen niks knal die gasten nog zo weg.

Hijs ook al langer in de vs uit dus zo hoog zijn ze ook nog niet eens.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het verschilt bij mij heel erg, de ene keer gaat het best lekker en de andere keer ga ik echt alleen maar dood. Ik blijf best moeite hebben met het richting en dus raken online, volgens mij kampen meer mensen met dat probleem. Soms is de sensativity perfect, en soms wil je dat het net even sneller kan, maar ja....ik blijf het niet veranderen.

13. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Heb net een Social Club request gedaan voor de Xboxworld crew, gamertag Willand. Voeg maar toe, lijkt me wel leuk om met meerdere NLers te spelen.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iedereen een invite gestuurd betreft een request voor de crew, vergeet niet om dat te accepteren. Binnenkort maar eens een avond met wat mensen uit de crew keihard ownen.

15. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dan game dan ook eindelijk mogen ontvangen, eerste korte indruk is dat het aimen wat loch aanvoelt, en ook de framerate ligt me net iets te laag, de actie daarintegen is verdomd vet! Ben nu in het stadion, speel op hard met free aim, en heb een keer het loodje gelegd. Moeilijkheid valt me tot nog toe mee.

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal het waarschijnlijk wel zijn.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Je kan de sensitivity ook flink omhoog gooien, ik speel met alles op max. Mikt toch allemaal net wat lekkerder

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Max? Jezus mina...dat is zieeeeeeeeeek snel, ik merk soms dat ik juist echt langzamer wil richten.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    valt vergeleken met andere shooters heel erg mee, en met LT ingedrukt blijft het aimen langzaam genoeg

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, maar tijdens het duiken in Bullet-time online heb ik vaak best nog moeite met precies goed te richten en dat gaat dan helaas niet met LT :D

Deel Deze Pagina