[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    als er mensen zijn die hem bij free record shop of bart smit hebben zien liggen, hoor ik het graag....

    Ze willen hem nog niet meegeven... :F:

    Haat wachten, zal vandaag wel lukken, maar dan nog, ik haat wachten O-)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    55 euro bij Mediamarkt te Groningen. Nu Saturn bellen, want daar zal ie 44 zijn, en das nogal een verschil. En Saturn heeft hem maar pas morgen verkopen..en MM verkoopt hem al vrolijk, hoe krom!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Euh.. De een heeft em ook goedkoper dan de ander om dezelfde reden waarom de een em wel al verkoopt.. Omdat ze zelf mogen bepalen wat ze doen. Als de ene chef zegt gooi em erin hoeft het andere filiaal het niet te doen? Kromme redenering dat ze hem wel tegelijk moeten verkopen maar niet voor dezelfde prijs..

    Deze game lijkt me btw echt boring. Snap ookniet wat mensen hierin zien mjah. Watik grappig vindt is dat er een hype was rondom dat gekke quadrotor vliegtuigje van bo2. Zie ik dat ding gewoon rustig al in dit spel
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Raar dat dit niet jouw ding is, als groot GoW fan kun je een goede cover shooter wel waarderen toch?

    of is het puur de setting die je niet aanspreekt? Te droog en realistisch?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ok, daar heb jij gelijk in, my bad.

    Ghost Recon is terug, zo te horen ook terug naar de roots een beetje maar dan in een toekomstige setting die toch nog heel realistisch schijnt aan te voelen. De hele campaign met vier spelers speelbaar...what's not to like :D
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nu overdrijf je een beetje want het is natuurlijk wel meer Call of Ghost of War dan een echte old-school Ghost Recon.

    in 1 trailer zitten al meer explosies dan de eerste drie GR games bij elkaar :+

    Maar wel mooi dat het spel niet tegenvalt, en dat het in ieder geval iets van de tactische gameplay heeft behouden
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Watvoor cijfer heeft het spel gekregen qua Graphics?? Want grafisch was het in de beta om te janken...

    Ben benieuwd!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    GT gaf het een 8.5 volgens mij. Ze vonden het er prima eruit zien.
    Maar Beta was toch MP? MP ziet er altijd minder uit dan SP.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Graphics worden over het algemeen als niet bijzonder omschreven. Het heeft zijn momenten maar het is grafisch geen echte topper

    heb hem net opgehaald bij de gamemania , signature editions waren helaas allemaal al weg
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik overdrijf niet, want het is niet mijn mening, sorry als het zo over kwam. Dit haal ik uit een paar reviews, volgens hun gaat GR een beetje terug naar de roots, meer dan GRAW 2 deed. En dat is heel nice om te horen:D

    Ik denk dat ze vooral qua spanning en tactiek bedoelen dat het een beetje teruggaat naar de roots.

    Volgens mij was het Destructoid of IGN die zei dat het grafisch echt zijn momenten heeft en dan echt mooi is, op andere momenten lijkt het niet afgewerkt te zijn, slechte textures, achtergronden missen detail. Vraag ik me dan toch af he, zo lang in de maak, zoveel delays...en dan nog steeds niet polished?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Och dat had Splinter cell toch ook. Daar zaten ook levels tussen (met name het Irak level) die 5 jaar oud leken :+

    Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit dichter bij de originele GR zit dan GRAW. Het lijkt me juist dat het de lijn van GRAW doortrekt richting de andere toppers in dit genre

    de oude GR was niet meer dan jij en een paar squad mates in een enorme map met niets meer dan je guns en granaten en tegenstanders die je vanaf 400 meter al een kogel tussen de ogen konden plaatsen.

    Daar doet deze GR me helemaal niet aan denken.

    Maar wel enorm veel zin om hem vanavond uit te proberen. Vroeg me nog wel af of de gunsmith van de sp los staat van die van de co-op en mp.

    Met andere woorden als ik veel Guerilla speel, kan ik de wapens die ik daar customize ook meenemen online en andersom?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Als je de tijd ervoor hebt, laat hier even weten of het inderdaad toch meer richting games als Gears gaat, of dat het zeker wel een beetje terug naar de roots gaat :D. Morgen haal ik de game, maar ben zeker wel benieuwd naar bevindingen van andere mensen.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Ghost Recon: Future Soldier heeft 6.35Gb verplichte install

    De gamers onder ons die aan de slag willen met Ghost Recon: Future Soldier dienen hun hard-drive op te schonen. De PlayStation 3-versie van de game telt een verplichte install van maar liefst 6,35Gb. Bij de Xbox 360-versie is deze installatie optioneel.

    Doordat de installatiedata van de Xbox-360 versie niet zichtbaar is op de hard-disk van de Xbox 360 is het nog onbekend hoe groot de installatie op de console van Microsoft zal zijn. Wat wel duidelijk is, is dat de Xbox 360-install beduidend kleiner is dan die van de Playstation 3.

    Ghost Recon: Future Soldier is gisteren gereleased in de VS en komt in de loop van deze week naar Europa.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En als ik nou gewoon de hele disc naar de HDD zet? (zoals altijd) Moet ik dan die optionele install nog steeds uitvoeren?
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
  16. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het menu enzo bij jullie ook Engels ?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Het gaat zeker niet terug naar de roots.

    De SP doet wel alsof het een tactische shooter is maar het is allemaal erg dumbed down (of om het vriendelijker te zeggen , het is nogal gestroomlijnd)

    Ik tag wat vijanden, AI neemt automatisch positie in op de targets die ik zelf niet onder schot heb.

    Als ik mijn target wissel herpositioneren ze automatisch.

    Dus waar is de tactiek?


    Het is recon > stealth kill > recon > stealth kill

    en het recon deel is ook niet uitdagend want je kunt letterlijk door muren heen kijken met je Mag vision en hebt ook nog drones en sensors en noem maar op.

    Dus tactisch is het zeker niet.

    edit:// was ik bijna de active camo en de armor piercing ammo vergeten. Dus ik ben half onzichtbaar, kan door muren kijken (en schieten) en heb 3 perfecte sluipmoordenaars bij me die (tot nu toe) niet gespot worden en indien een target getagged is niet missen.

    De enige tactiek waar ik rekening mee moet houden is dat ik achter het objective pijltje aan moet lopen :+

    Er had sowieso een beperking moeten zitten op de 'wall-hack' vision om het uitdagend te maken

    Wat het wel is is een leuke vlotte stealth shooter. Maar met de oude GR heeft het niks te maken, daar is het veel en veel te toegangkelijk voor
    gemaakt

    Als ik het ergens mee moet vergelijken zou ik zeggen een 50:50 mix tussen Gears of War en Splinter cell: conviction

    (Dit is op basis van de eerste 3 missies in de SP, ik speel op veteran maar ben nog niet eens in de buurt van doodgaan geweest)


    edit2://

    eerste AI bug te pakken, missie opnieuw moeten starten omdat 1 van mn squadmates kortsluiting in zn hoofd had en alleen nog een muur in wou kruipen (en ik dus niet verder kon omdat we positie in moesten nemen voor een breach)


    edit3:// de nederlandse vertaling is weer tergens slecht btw. De menu's en objectives worden er bijna lachwekkend van.

    En Ubisoft heeft nog iets anders irritants bedacht. Om het uur komt er serieus een notification met de vraag of ik niet even een pauze wil nemen :mad:

    WTF Ubisoft, bemoei je met je eigen vrije tijd..
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hahahaa :lol:
     

Deel Deze Pagina