[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    disc 2 ingestoken ben benieuwd hoe het avontuur verder gaat ! :p

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind de snelheid prima op 8/8/6, ben nooit zo vaak eerste geworden in een multiplayer game ;) Ik zoek zeker de snelheid niet van CoD, daar is dit de game niet voor, dus moet je ook niet willen...

Heb soms wel het idee dat er een beetje willekeur ontstaat met free aim in de mp. Soms heb ik het idee dat ik mijn tegenstander vol met lood pomp, waarna hij zich omdraait en met één kogel mijn linkeroog weet te doorboren, gebeurd net wat te veel. Op soft lock heb ik hier minder last van. Beetje afwisselen dan maar :)

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dus ook, heb alles op 5 staan nu en heb soms het gevoel alsof het al veel te 'snel' gaat met het richten. Een kleine corrigerende tik en ik heb draai mij al om, bij wijze van.

4. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Heb me ook aangemeld voor de crew. Merk dat het mp gedeelte ernaar smakt om met meerdere mensen gespeeld te worden.

Want het is in je eentje, als rennen zonder kip zonder kop.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    We " moeten " inderdaad eens met de Crew iets gaan doen. Alleen vind ik de multiplayer niet leuk meer. Mensen die al level 36 zijn. Ik ben ze al tegen gekomen en die blazen je als level 10 zo weg. Dat frustreert op een gegeven moment wel. Maar ik wil die grinds allemaal halen dus daarom zou ik het eventueel nog spelen. Over ze singleplayer niks dan lof, ben nu ook net zoals svenn in het begin van disc 2. Tot nu toe alle golden guns en clues ondekt:)

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
  8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Maar wel een aantal dagen na release... :p

Goeie review

Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik vond dat er veel te weinig in detail op werd ingegaan in reviews. En de MP heeft hardstikke veel te bieden, dus kom op :D

Ja maar daar kan ik en Take Two/Rockstar niets aan doen, alleen die gekke Post NL is hier de schuld van :mad:. Ik had hem maandag de 14e anders online kunnen hebben. Maar beter laat dan nooit :D

10. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem gister gekocht! Maar heb hem maar een uurtje gespeeld omdat ik geen tijd had :9 Toen ik new game starte kon je die aims kieze ik deed gelijk free aim maar jeetje was is dat moeilijk zeg ben in act II al pittig vaak doodgeschoten.. Als het vanavond niet lukt zet ik hem op een light aim :emo:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sensitivity omhoog gooien!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eigenlijk werkt het net zoals dead eye in Red Dead Redemption, destijds veel gebruikt dus denk dat ik hem qua normale instellingen goed genoeg vind. :+
    Verzamel wel alle clues, dan unlock je non stop bullet time cam (wat je ziet zodra je de laatste vijand in een gedeelte afmaakt). Keihard gebruiken in mijn tweede run. _O_

13. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook bijna alle clues en golden guns, maar non stop bullet cam wil je zoiets activeren? is leuk in 1e level..maar zal erna toch zwaar irritant worden lijkt me. klik ze nu zelfs af en toe al weg..

er schijnen btw volgens de statistieken pas 4 mensen wereldwijd de NY minute hardcore achieve te hebben...das echt n achieve voor de skilled..

14. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het is trouwens niet waar dat je weer word teruggezet naar het eerste level als je sterft :).

En ik wil zeker niemand aanraden om op soft of hardlock te spelen in de single player.. dan speelt het spel zich bijna zelf voor je.
    Net als in de multi maargoed.. wel grappig om te zien dat sommige mensen hier denken dat als mensen meer skilled zijn in de game ze dan toch uiteindelijk voor multi gaan kiezen.. neen. Als 75% van de mensen in softlock speelt dan blijft iedereen daar spelen omdat ook hun vrienden etc daar spelen, en omdat ze toch niet op kunnen boksen tegen de mensen die al vanaf het begin op free aim spelen.

15. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt twee opties bij de multiplayer, Free Aim en Soft Lock. Het liefst speel ik Free Aim omdat er dan minder gecamped word, maar er zit ook een nadeel aan vast. Als je lichte lag hebt dan mis je dus zowat elke kogel die je afvuurt. Bijna niet te doen zo. Daarom neig ik vaak naar Soft Lock als ik drie potjes achter elkaar geen goede verbinding vind, hopelijk is dat op te lossen met een patch.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit last van lag gehad, heb er alleen wel veel last van dat juist het richten vaak 'te snel' gaat. Snap daarom ook niet goed hoe mensen hier kunnen zeggen van "sensitivity omhoog!".

17. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jawel:)

18. swoutr

swoutr Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu 2 dagen, speel hem op hard met free aim, vind het een toffe game, maar valt op sommige momenten toch wat tegen. Het speelt nogal klungelig, en de game masteren valt ook niet mee omdat het te vaak voorkomt dat max slecht neerkomt, of niet goed dekking zoekt, vanuit een liggende stand weer rechtop kruipen is soms ook irritant aangezien de vijand lekker door knalt. Goede Ai oke, maar ik heb in aardig wat situaties toch het gevoel dat ik op maar weinig manieren de room waar ik in ben perfect kan clearen omdat het gewoon te vol staat met enemies die je van alle kanten bekogelen. Sorry voor de mischien wat kromme zinsopbouw en interpunctie maar type vanaf me telefoon

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje over de multiplayer.. Als ik soms een dive move doe met 'RB', dan krijg ik soms wel de bullet time effect en soms niet, hoe zit dit in elkaar? :p

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als je adrenaline hebt dan krijg je bullet time en anders niet.

Deel Deze Pagina