[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Uhm ja inderdaad :+ Heb overal en nergens lopen zoeken, maar hij is echt pleitte. Ik weet dat je ze ergens sorta kan farmen, maar dat schijnt dus echt pleuris werk te zijn. Naja, dan maar in new game+.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Zit nu vlak voor het einde. Fucking chill dat je daar heel makkelijk chunks kunt farmen :) Heb nu de volgende gear:

    Wapens:

    Sword: Quelaag's Furysword +5
    Spear: Lightning Winged Spear +5
    Dragonslayer Spear +2 (vind dat overigens een kut wapen)

    Armor:

    Shield: Lightning Tower Shield +5
    Head: Gargoyle Helm +5
    Chest: Elite Knight Armor +9
    Hands: Elite Knight Gauntlets +9
    Legs: Elite Knight Leggings +9

    Ring:

    Ring of Favor an Protection
    Cloranthy Ring (heel chille boost in Stamina regen)

    Soullevel 95.
    Vit: 44
    Endurance: 43
    Strength: 30
    Dexterity: 23

    Heb het idee dat ik iets overpowered ben omdat ik eigenlijk na Smoug en Ornstein amper moeite meer gehad heb met enemies. Vond de laatste paar gebieden trouwens ook een stuk minder dan het begin van de game.. Nu maar ff eindbaasje verslaan en new game+ ;)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Quelaag dood! Bye Bye blighttown! _0/

    Wat een tyfus level was dat zeg:
    - slechtste framerate any game ever op de 360
    - buggy platforming
    - level bugs (doorheen vallen enzo)
    - Weinig ruimte om te vechten, etc
    - dode monsters die aan je blijven haken enzo

    De Monsters vielen wel mee, maar ik wilde perse ook het stuk depths - blighttown doen en daar ben ik echt tig keer dood gegaan doordat ik viel, eraf, er doorheen. Gelukkig ben ik er doorheen , althans, ik ga nu ffkens kijken in de Great Hollow ...

    Ik loop nog steeds met de Drakesword, wat is een goede opvolger? Of zal ik de Drake word upgraden (dragonscale heb ik), is die het waard ?

    Vind de game erg onduidelijk in welk wapen/armor beter is dan de ander. Staat er bijvoorbeeld bij de beschrijving greatly reduceer poison, maar dat zie ik dan niet in de stats terug. Wat mij betreft echt grootste minpunt aan de game, naast de belachelijke framerate.
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan moet je de armor/ het wapen equipen en dan naar je stats kijken. Dan zie je wel verschil. Persoonlijk vond ik Blighttown ook echt ronduit kut. De grootste reden hiervan was dat ik altijd verdwaalde 8)
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Aan new game+ begonnen en damn wat ren je er dan simpel en snel doorheen zeg (op blighttown na dan :+ ). Ben nu al voorbij Sen's Fortress en heb echt maar 2 uurtjes gespeeld ofzo. Voel me nu wel kinda badass though ;)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    2 uurtjes ?? Wow! Heb je tips voor mij als pyro qua wapen en upgrades na Drake sword ?
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb best lang met een lightning spear rondgelopen als pyro volgens mij. Blight Town is gewoon kut met die framerate maar hierna wordt het alleen maar beter.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lightning (winged) spear. Absoluut niet de dragon sword upgraden. Zonde van de dragon scales en zelfs de betere dragon sword scaled niet met je stats.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Heb zelf een tijd met lightning spear rondgelopen en daarna de winged lightning spear. Gecombineerd met een goed schild (je kunt aanvallen terwijl je verdedigd) maakt dat een goede combo :thumbs:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar vind ik die die (winged) lightning spear ? Ik heb al een erg goed shield, black knight shield geloof ik. Hoge Mag defences, 95 fire def...
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    In Sen's Fortress. De Winged Lightning Spear moet je upgraden met van een Spear +10 volgens mij.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Ik ga nu terug vanuit Ash lake (door Great Hollow). New londo ruins kom je normaal niet, die kan ik nu beter gaan doen voordat ik naar Sen's Fortress ga ? En hoe zit het met die ghosts ?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Je hebt voor die ghosts een speciaal spulletje nodig om je gear mee te enchanten genaamd Transient Curses. Anders kun je de ghosts geen damage doen en heeft blokken geen zin.. Sowieso zijn de enemies daar eens stuk sterker dus het is verstandiger om eerst Sen's Fortress te tackelen ;) Eens temeer omdat je daar de enorm handige lightning spear kunt vinden.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, Thanks. Sen's dus maar eerst ...
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Of je gebruikt een (Jagged) Ghost Blade of Great Sword of Artorius (cursed) :)
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Kan ook inderdaad, maar je schild blokt dan niks. Dus de enige manier van verdedigen is dan het wapen dual wielden. Sowieso denk ik dat zijn SL nog te laag is voor de New Londo Ruins. Ik heb althans eerst Sen's Fortress gedaan wat me een stuk beter af ging ;) Maar ja, proberen kan altijd natuurlijk. Je kunt trouwens wel alvast daar zonder al te veel problemen een firekeeper soul halen om je estus flasks te upgraden.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die soul heb ik al lang :) Ga eerst wel ff naar Sen. Ben nu nog ff shards aan het farmen bij die slimes in Blighttown.

    Had ook een bug in Ashlake: Had alle 7 heads van de Hydra eraf, maar hij ging niet dood! Kon hem toen ook niet melee meer raken. Uiteindelijk met een pijltje of 40 wastie alsnog dood, weird!


    Damn, die pyromancer trainer is weg bij firelink... Moet ik steeds naar blighttown om mijn pyro te upgraden...

    EDIT:
    shit, dood bij mimic chest in Sen's. Weer dat hele stuk met die fuk zwaaiende bijlen ... dit vind ik dus echt gruwelijk irritant, met name omdat het moeilijk te zien is of je goed staat of niet met die bijlen ...
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik werd para van die mimics,.... elke box ging ik eerst maar in prikken,.. vergeet je dat weer even, heb jespontaan weer een mimic 8)

    Wel lijpe enemy trouwens, :D

    die mimic in sens dropt volgens mij die goede winged spear!!!
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De winged spear heb je trouwens al. Had je die niet geloot van een kerkhof?
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Bijlen zijn easy als je camera beetje draait en een beetje weet welke dicht op elkaar zitten. Vond dat in begin ook vervelend stuk maar ren nu zo door fortress heen.
     

Deel Deze Pagina