Ik wilde net even op mijn xbox gaan gamen, maar toen connecte mijn xbox 360 controller niet meer met mn xbox. dus ik heb zoals je normaal een xbox connect die 2 knopjes (gewoon tegelijk) ingedrukt.. *geen effect* andere controller gepakt, zelfde probleem.. andere batterijen *zelfde probleem* xbox stekkers eruit en erin * geen effect*... nou heb ik eerst even op google en andere forums gekeken maar niemand blijkt hetzelfde probleem te hebben.. (De xbox & de xbox controller knipperen alle 4 de lampjes na poging tot connecten, normaal zou die dan de links bovenste alleen moeten laten branden,, nu dus niet) ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.. ik zat zelf te denken aan zon xbox controller stekkertje dat die em dan wel pakt.. anders zou ik het niet weten..
Heb je überhaubt wel mijn bericht gelezen? Er staat in dat ik andere batterijen heb geprobeerd en dat dat niet werkte. ik kan zelf ook wel op zon simpele oplossing komen.. Iemand nog serieuze tips?
Ja dat denk ik ook, ik krijg hem vanmiddag binnen. ik laat even weten of het heeft gewerkt of niet, dan kun je deze topic sluiten
WTF waar heb je hem besteld dan? Ken genoeg winkels waar je zo'n kabel kan bestellen, en dan morgen al binnen hebt.:{
omdat die in de stad zelf 20 - 25 euro zijn. en op internet voor 5 euro.. en aangezien ik niet zeker weet of het werkt heb ik geen zin om daar zoveel extra geld aan te verneuken