[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is er dan een mod die je expliciet heeft uitgescholden? Het enigste wat Pim heeft gedaan is op een indirecte manier (en met wat humor) proberen duidelijk te maken dat het fout was.

Als we een report krijgen dan kijken we niet enkel naar de gerapporteerde post zelf, maar dan kijken we ook naar "the big picture". Daaruit blijkt dan meestal dat heel het gebash uitgelokt werd door jou om vervolgens het onschuldig lammetje te spelen. Daarboven op zijn er nog eens een hoop reports van jou die niet eens report waard zijn. Vanaf het moment dat één van je favoriete members tegen je in gaat report je ze al zonder dat ze iets fout hebben gedaan.

Geef ons goede argumenten en bewijzen waarom we er naast zaten en dan willen we gerust de sanctie uit je verleden verwijderen. Kan je dat echter niet dan kunnen we je ook moeilijk geloven.

Waarschuwingen en bans worden ook niet zo vaak gegeven en als ze gegeven worden is het quasi (we niet niet perfect) altijd met goede reden.

Daar zijn we volop mee bezig.

Het is niet omdat je intelligent bent of denkt te zijn dat je ook altijd gelijk hebt en dat je wil wet is. Dat zou je toch moeten weten als intelligent persoon zijnde?

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik had eens een hond, dat beest deed altijd heel tof tegen anderen honden. Maar als er dan een hond was die op hem reageerde, dan ging hij gauw achter mij staan en heel hard janken. Die hond doet me aan jou denken op de een of andere manier.

Ooit van zelfreflectie gehoord? Ze zouden die reportknop bij jou moeten verwijderen. In de metro is het strafbaar als je zonder goede reden op de stopknop drukt, wees blij dat dat hier niet zo is.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Sinds wanneer zit er een stopknop in de metro?

En je weet wat ze zeggen he van honden, die lijken op hun baasje.

Ik voorspel een glorieuze carrière als stand-up comedian.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoezo noem jij jezelf intelligent? 8)

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga al jaren niet meer met de metro, maar ik geloof dat die knop er nog steeds is. Het heet natuurlijk noodrem, maar ik kon even niet op het woord komen. Tegen sommige mensen moet je altijd heel goed uitleggen wat je bedoelt, anders wordt het lastig. Excuses voor het ongemak.

Honden lijken helemaal niet op hun baasjes, anders was het wel jouw hond geweest natuurlijk. Dat is niet meer dan een broodje aap verhaal. Je moet niet alles geloven wat Martin Gaus je wijsmaakt.

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Is dat echt alles wat je hebt? Kom kom, je moet wel met wat beters komen als je tof wil doen.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Aernhem, nu gebeurd hetzelfde zoals bij al je reports. Je ligt te provoceren (in dit geval door jezelf op te hemelen en de rest in de grond te boren) met als gevolg dat je wat reacties terug krijgt. Zo begint de cirkel en dan straks krijgen we waarschijnlijk een report van je waarin je vindt dat iemand te ver is gegaan (en het is niet omdat jij dat vindt, dat het ook zo is) en je jezelf voor doet als het slachtoffer terwijl jij er mee begonnen bent.

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hou je hem in je broek Aernhem? Dat mensen nog de moeite nemen om hier serieus op te reageren zeg 8) De mods gaan serieus in op zijn post en Aernhem reageert vervolgens zoals we van hem gewend zijn. Het heeft echt 0,0 zin om hier nog verder op in te gaan imo. Kan je net zo goed tegen een baksteen aan staan gaan praten.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik sta versteld van het feit dat de mods serieus op hem reageren terwijl hij duidelijk aan het trollen is. Ik zeg permban en probleem opgelost!

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe zit het nou met signatures? Sommige worden verwijderd terwijl er genoeg zijn die te groot zijn. De ene admin vindt mijn sig goed en de ander verwijderd hem weer. You dun goofed?

Ach ja, ieder z'n hobby. Lekker in je vrije tijd signatures verwijderen. En dan kijken of ie weer terug komt 8)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon minder posten dan valt die niet op. ;)

14. StoerAapje

StoerAapje Member

Leuk Bevonden:
    0
    Baksteen...de rest is geschiedenis! ;)

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hah, dat kan ook ja. Gewoon de topics vermijden waar de mods komen :cool:

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat werkt wel. :+

17. StoerAapje

StoerAapje Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha...dudes...wees eens blij met de mods...
    En over kliekjes vorming en what ever...zit op meerdere fora...en zoals ze in het voetbal zeggen...keepers zijn apart volk...zo is het in de sport van de fora de beheerder en de mods die een volk apart zijn hahaha...BUT IN A GOOD WAY! ;)

EN HEREN DAAR KOMT BIJ: HET IS FAKKING CHILL WEER!!!!!!!!Pak en biertje en chill...

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wij nemen de site hier zeer serieus. Gelieve geen grappen te maken en de boel gaan bagatelliseren. Het is the real deal... :) Daarbij is mijn bier al op....

19. StoerAapje

StoerAapje Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem het forum ook zeker serieus...ben zelf ook JAREN keeper geweest...back in the 90's...dus ook beetje zelfspot hahaha...
    JE BIER OP?????????Dan heb je dus echt een serieus drankprobleem...want wie kan er nou zonder drank????
    Heb hier nog anderhalve krat in de koeler staan...drink je 1 mee?! ;)

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Fuck man, ik zat dus in de auto, navigatie aan, toets GAME HEAVEN in, kom ik aan bij een bananenbar? Vandaar mijn late reactie, mijn vakantiegeld was net gestort dus ik werd even opgehouden.

Deel Deze Pagina