[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Pakketje verzonden.

/wrijft in handen

Strider of Knight... ik weet het nog steeds niet. Ik twijfel ook nog steeds welk beroep ik mijn main pawn moet geven. Ik denk dat ik één van de twee wel een tank klasse ga meegeven.

Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Boehoehoe... ben der morgen niet, wordt dus pas vrijdag voor mij ... Kan ik wel lekkere high level pawns van jullie meenemen :)

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De enige quicklook die ik vanavond ga kijken (en ik hoop dat de game het GB team bevalt!):

Click to hunt!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ze vinden hem tof. De vocation die ze spelen lijkt mij ook wel tof om te nemen. :)

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je wilt gewoon erg graag een strider spelen he. ^^

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ze spelen geen Strider, maar een Magick Archer. ;)

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat weet ik, maar jij kickt wel op striders (en een magick archer lijkt ook op een strider).

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat nou gebash?:confused:
    Het was een serieuze vraag van mijn kant.
    Hij vraagt altijd naar meningen, om er dan niet naar te luisteren.

Hij doet dit gewoon altijd. Het begint irritant te worden om elke keer maar vraag na vraag na vraag na vraag na vraag na vraag van hem te zien.

Alleen maar vragen.....|:-

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dit :thumbs:

EDIT: Wat een geweldig main theme trouwens _O_ Die piano intro en dan die heavy guitars, heerlijk <3 /Jrock4ever

[yt]YYsHAODik54[/yt]

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt maar als 1 iemand hem erop wijst, maar daarna gaat iedereen weer napraten en spuit 11 uithangen.. "Ja ik zei em ook al" "plas je wel zelf" dat soort dingen, tis geen gamer.nl hier toch :p. Dus dat vind ik beetje overdreven dan weer

School heeft de computers helaas ook binnen in het gebouw :mad:

Dat pawns systeem lijkt me wel cool in dit spel trouwens

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    En iemand al negatieve reacties bij dit spel???
    Ik heb hem nog niet kunnen halen en hoop alleen maar dat hij meevalt want kijk hier wel naar uit!! :)

12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zo straks gelukkig wel tijd dus ik ga hem zo ophalen :D

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Opgehaald en vanavond een begin maken. Nu van de zon genieten!

Edit: heb hem wel even geinstalleerd en het begin gespeeld :D! Helemaal gaaf tot nu toe. Vanavond weer verder!

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  14. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem gisteren ook opgehaald, en na ongeveer 2 uurtjes spelen ben ik heul positief, ik ben zelf een mage, met een tank main pawn en een andere tank en nog een strider dan. Ik zit alleen een beetje te kutten met de boss battles, want bij de hydra:

Gooit Ser Mercedes dus zo'n vaatje kruit (ten minste ik dacht dat het kruit was) in de bek van een zo'n hoofd, dus ik denk flame this bitch zodat ie ontploft. Na heel lang proberen deed m'n strider opeens iets toen ze op dat hoofd zat en toen werd dat hoofd er dus afgesneden :confused: Ik snapte er echt niks van, ik vond niet duidelijk aangegeven wat ik nou precies moest doen. Beetje jammer.

15. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wist tot op vandaag niets af van deze game. Maar hij ziet er bruut uit zeg. Livestream gekeken.:cool:

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Cliff: Weet niet of je inmiddels zover bent maar ja je kunt voor je pawn een klasse kiezen, die optie krijg je nadat je de looks etc. van je pawn hebt ingesteld. Kom je vanzelf en is niet te missen.

Minpunten van de game vind ik tot nu toe de menu's en dat hij grafisch iets minder is, eigenlijk de minpunten die je in de reviews leest. Echter is het aan jou in hoeverre jij dit als minpunten ziet. Ik kan bv goed overweg met de menu's ( ze zijn wat omslachtig maar voor mij persoonlijk niet dusdanig irritant dat het mijn spelplezier verpest ) en het grafische gedeelte vind ik ook wel redelijk ( Hierdoor merk ik dit na een kwartiertje spelen geeneens, als het nu echt grafisch bagger was geweest dan had ik dit wel storend gevonden, maar zoals ik al aangeef stoort ook dit mij niet. Buiten dat zitten er genoeg omgevingen waar ik al een tijdje hebt staan rondkijken om te genieten van het uitzicht, ook al is het niet zo mooi als Skyrim. ). Minpunten zijn dus erg afhankelijk van hoe je dit zelf ervaart.

De pluspunten daarentegen bepalen mijn speelplezier veel meer dan dat de minpunten mijn spelplezier bederven. Ik vind het vechten erg vermakelijk, er zit meer verhaal in dan ik had verwacht ( Maar dan doel ik niet op hoeveelheid cutscenes, maar meer op de hoeveelheid tekst van npc's. Hoe meer jij op onderzoek gaat en met npc's praat, hoe meer verhaal je zult ontdekken. ) , het pawn systeem vind ik echt vermakelijk tot nu toe en ik stoor me totaal niet aan het vele gepraat van je party. Sterker nog ze geven regelmatig goede tips en ik vind de opmerkingen van ze soms wel lachen. Beetje leven in de brouwerij tijdens je tochten. Het grootste pluspunt vind ik het avontuurgevoel. Doordat je handje niet wordt vastgehouden maar je echt zelf op ontdekking gaat, geeft mij echt het gevoel dat ik een avontuur beleef waarbij je niet weet wat je weer allemaal gaat tegenkomen. Dit voegt voor mij persoonlijk ook een behoorlijke dosis spanning toe. Heb wel ook pas een uurtje of 5 erop zitten dus zo gek viel heb ik nu ook weer niet gezien.

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  17. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie tot nu toe Dragon's Dogma gekocht? Ik ben hem in Den Haag nog nergens tegengekomen, en de meeste sites die ik gecheckt heb hebben 5-10 dagen levertijd. En zo lang wil ik niet wachten :p

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik 1 bij gamedumper die ik vandaag kreeg en 1 gister bij Gamemania middels de inruilaktie.

19. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    gamedumper, dat is de gouden tip voor mij :) Leverbaar, voor 1600 besteld = morgen binnen en hij kost maar 43 eypo. Bedankt WizzNL! _O_

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja dan kom ik het nig wel tegen denk ik. Ik heb inmiddels wel een pawn alleen die kwam vanuit het niets, en die heb ik ook niet aan kunnen passen. Ik heb net ff wat bloemen etc verzameld dus ik ben nog niet zo ver ;). Net buiten dat dorpje :). Snachts word het idd wel een stuk enger haha :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina