[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wacht maar jonguh, binnen no time zit die bullshit in alle spellen :+
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zit te twijfelen..

    Ik had in eerste instantie gehoopt op een goede SP. De MP was eigenlijk bijzaak...

    Als ik sommige reviews moet geloven... is de MP gewoon goed, en de SP wat minder en erg kort.

    De MP Beta was vermakelijk... maar wat ik mezelf altijd afvraag bij zulke games: Of de MP over aan aantal maanden nog steeds veel gespeeld gaat worden ( a la COD en Battlefield 3 ).
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Weer een goed voorbeeld hoe sites als IGN en Destructoid dan onzin lopen te verkondigen, jammer jammer. De game is toch niet in het NL wanneer ik mijn locale op UK heb staan he? Want dan word ik gek!!!
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk door een kleine harde kern wel. Maar verwacht niet dat dit nog door tienduizenden gespeeld word over een maand of 3



    weet ik niet , mijn locale staat op NL

    maar de stemmen zijn wel engels, alleen ALLE tekst is nederlands. Tot en met de objectives die je in de missies zelf op gebouwen ziet staan aan toe
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah ja precies, dat had Assassin's Creed ook, onder andere daarom heb ik de locale op UK gegooid :D
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die militaire settingen heb ik wel gezien.. het spreekt me gewoon niet echt aan, terwijl idd 3rd person shooters mn favo shooters zijn mjah
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff kort de campaign coop gespeeld en een paar uur de mp. Sp lijkt op elite nog best makkelijk(mja alleen eerste lvls gespeeld), voel me wel echt een elite soldaat met al die high tech snufjes.
    Mp is tof, maar minder vooruitstrevend dan ik had gehoopt. Gamemodes zijn goed uitgewerkt, zorgen wel voor tactische gameplay. Maar zonder mics wordt het dan toch weer vaak een chaos. Lijkt me wel vet om met een team van 6 man te spelen die allemaal de mic gebruiken op een juiste manier(niet alleen schelden en huilen omdat je dood gaat).
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    is het op de xbox ook zo dat je coop en guerilla alleen met je vrienden kunt spelen?

    ik kan geen online lobby's vinden voor die modussen :mad:
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch maar gekocht. Het is opzich wel leuk maar ik vind er niet meer echt een Ghost Recon sfeer in zitten. Eerder bij de SP dan nog dan bij de MP welke imo echt kut is in vergelijking met Ghost Recon 2 en de GRAW's. Al die gay gadgets uit COD en BF doen het spel niet echt goed, dan hebben we nog de 6 tegen 6 gameplay (kidding me?) en dat de levels echt super gaar klein zijn, enigste level wat een klein beetje bij een Ghost Recon level in de buurt kwam is Molen (zal wel Mill heten in het Engels).

    Speel de SP uit en dan verkoop ik hem denk ik maar weer.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik geef je 20,-
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Net ook de game besteld morgen hopelijk binnen kan niet wachten!
    Vond de beta erg leuk spelen !
    Als mensen willen spelen kunnen ze me toevoegen: Servantes NL
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Net gehaald. Ben benieuwd.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nice. Gamesync heeft em gisteren verstuurd maar kwam net thuis en er lag niks :mad: Ook geen normale post dus misschien straks.

    Edit: Binnen
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  15. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de versie van gamecync in het Engels of Nederlands ? Ik heb hem namelijk zojuist ook besteld op deze website. Ik bedoel dus of de menu in het Nederlands is ?

    Heeft iemand anders hem besteld bij gamesync ? Ben wel benieuwd of hij Nederlands is.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Al die Ubi games zijn in het Nederlands helaas, tenzij je de locale op je 360 naar UK zet. Dan is alles Engels. Dus dat gewoon even doen zou ik zeggen :D
     
  17. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn locale staat gewoon op Nederlands. Het spel had ik besteld bij billgames.nl
    Maar hij is dus alleen Engels :confused: nu net dus een nieuwe besteld bij gamesync op de hoop dat die wel Nederlands is.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik geef je 20,-
     
  19. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Billgames neemt hij terug voor de aankoopbedrag :)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wacht even, je wilt de game in Nederlands hebben? oooooooookay.........dus je wilt dingen als 'Molen' zien wanneer het level geladen wordt en achterlijke vertalingen van missie namen? Echt te erg voor woorden.
     

Deel Deze Pagina