[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Oeh nice! Ik speel zo nu en dan ook nog wel eens de MP, blijft een leuke toevoeging :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, maar voor een hoop mensen niet meer dan dat, waaronder ik.
    Het had gewoon niet gehoeven, dat is wel overduidelijk.
    Alleen bij EA of op de community fora drukken ze het er gewoon door, als men iets wil.

Soms moet je kijken of het al die moeite wel waard is, want daar zijn geforceerde MP games ook wel op onderuit gegaan.

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Boeiend, ik en anderen vinden het leuk, wat maakt het uit? Ik heb zo'n gevoel dat je nu gewoon andere mensen probeert na te praten. Je hebt gelijk, bij sommige games is het er echt doorgedrukt en is het geen zak aan, nu is het echt wel leuk hoor, vooral met maten. En top dat ze voor de 2e keer gratis DLC uitbrengen hiervoor :)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zoveel gebitch op Bioware en EA door een hele boel fans over het hele internet een tijdje terug, maar ze releasen toch mooi alweer de tweede gratis DLC straks. En ook niet bepaalde kleine DLC...just sayin' :)

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Precies, altijd maar dat gezeik.. We krijgen een opheldering over het einde, al 2 gratis DLC MP, dit was meer dan ik had verwacht :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Top zeker dat ze gratis DLC uitbrengen, een zeker pluspunt.

Ik praat echter beslist niet mee met andere mensen hoor. Ik ben ME speler van het eerste uur en heb meer uren in de serie zitten dan de meeste mensen in de XBW topics van de game.

Ik weet wel waar ik over praat, ook al verschilt mijn mening nauwelijks van die van het Marauder Shields fonds.

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ja, dus? Ik heb ook de game meerdere malen uitgespeeld op allerlei manieren, maar goed.. Dit is geen wedstrijd wie het meeste heeft gespeeld (die zou een maat van me winnen, die is bezig met zijn 15de playthrough van ME2 8)).

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    15 nog maar! ;)

Nee, je hebt groot gelijk. Ieders zijn mening, zolang de hele community maar wat krijgt van het totaalproduct. Daar hoeft niet de hele community het noodzakelijkerwijs mee eens te zijn. :thumbs:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet alsof dat 'gezeik' niet gerechtvaardigd is ;), maar dit is inderdaad wel netjes. Als ze dit nu verder doorzetten wordt het misschien weer het good old Bioware waar ik blind vertrouwen in heb.

Ik weet nog steeds niet wat ik van de MP moet vinden. Het is succesvoller en beter geworden dan ik vooraf had verwacht. Op zich mooi, maar nu ben ik bang dat er bij nóg meer games geforceerde MP zal zitten. :p Als ze het nu allemaal wat unieker zouden aanpakken zou het mooi zijn, maar dat is meestal te veel gevraagd (met uniek denk ik aan Dragon's Dogma en Dark Souls bv)

Maar laat ik maar eens positief zijn: Hartstikke mooi dat de MP goed is geworden en dat de SP er niet echt onder heeft geleden (er zijn punten die ik beter/uitgebreider zou willen, maar ik denk dat ze dat zonder de MP ook zo zouden hebben gedaan)

10. Seh

Seh Guest

Geen zin om topic van deel 2 te kicken, maar heb zojuist weer Lair of the Shadow Broker gedaan. Wat een bazen DLC is dat zeg. _O_

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Expanded Mass Effect 3 Ending Coming On June 26

http://kotaku.com/5920559/expanded-...m_source=kotaku_twitter&utm_medium=socialflow

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Meer Harbinger please, ben benieuwd. Hopelijk haalt het mijn vieze nasmaak weg.

Overigens wel gay dat het vanaf Cerberus Base moet. EMS is nu weer 50% en destijds volgens mij gewoon bijna 100%. Eerst kut MP grinden. :emo:

Laatst bewerkt: 22 jun 2012
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Goddank heb ik volgens mij nog een save vanaf CB. Laat maar komen, ben zeer benieuwd en gratis is altijd mooi. :9

14. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dus:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot 26 Juni!!! _O_\o/:thumbs:

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Denk dat het nieuwe einde alsnog zal zuigen.
    Het kan me verder nu eigenlijk ook een reet meer roesten eigenlijk. Ze zijn veels te laat met die shit.

17. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ze nu beschrijven als het er uitgaat zien, dan wel ja. Ik hoop nog steeds op bevestiging van de IT.

18. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben toch wel echt benieuwd hoor!! Hier staat nog meer info:

http://www.masseffect.com/about/extended_cut/

How much is the Extended Cut?
    The Extended Cut is available to download at no additional charge.
    When does the Extended Cut release?
    The Extended Cut will release on June 26th on Xbox 360, PC, and PlayStation 3 in North America and July 4th for PlayStation 3 in Europe.
    How large is the Extended Cut?
    The Extended Cut requires roughly 1.9 gigabytes of storage.
    How do I get the Extended Cut?
    The Extended Cut can be downloaded from Xbox LIVE, Origin on PC, and PlayStation Network at no additional cost.
    What is included in the Extended Cut?
    The Extended Cut expands on the endings of Mass Effect 3 through additional scenes and epilogue sequences. It provides more of the answers and closure that players have been asking for. It gives a sense of what the future holds as a result of the decisions made throughout the series. And it shows greater detail in the successes or failures based on how players achieved their endings.
    Does the Extended Cut change the endings?
    The Extended Cut is an expansion of the original endings to Mass Effect 3. It does not fundamentally change the endings, but rather it expands on the meaning of the original endings, and reveals greater detail on the impact of player decisions.
    What save game should I load to play the Extended Cut?
    [SPOILERS] To experience the Extended Cut, load a save game from before the attack on the Cerberus Base and play through to the end of the game. The Extended Cut endings will differ depending on choices made throughout the Mass Effect series, so multiple playthroughs with a variety of different decisions will be required to experience the variety of possibilities offered by the new content.
    Where can I learn more about the Extended Cut?
    To learn more about the Extended Cut, please enjoy the Extended Cut interview podcast with Community Manager Jessica Merizan, Executive Producer Casey Hudson, and Lead Writer Mac Walters.

Laatst bewerkt: 22 jun 2012
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dan is een GOTY edition dus ook onvermijdelijk!!! :cool:

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    De 26ste kan niet wachten. :D

Topicstatus: