[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Die pawn krijg je automatisch ja en is nog niet jouw eigen pawn.

Die quest die je krijgt van die pawn is de quest die je leidt naar je eigen pawn

Edit: Maar eens kijken of ik al een XBW Pawn op roadtrip mee kan nemen haha.

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Voeg me maar toe en leer mijn "Julez" maar wat ^^. Ze word een healing/buff mage :D echt een koning spel totnu toe!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nog steeds maar wat koebeesten aan het vervelen. :+
    Ook wat meeuwen uit de lucht aan het schieten. Hoppa, 11xp per kill. :cool:

Geld lijkt ook erg snel te gaan; een blanco scroll was ~340 gold waard. :eek:

Hm, misschien wordt het tijd om de wijde wereld in te trekken. Om dan spijt van mijn vocation te krijgen. ;)

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha ik speel als strider en tot nu toe bevalt het me heel goed :D. Moet wel deskills aan "julez" beetje aanpassen zodat ze zich meer op healen en buffen blijft focussen :D. Lijkt een oppervlakkige rpg te zijn... Maar ik merk nu al dat dit niet weggelegd zal zijn voor beginnende rpgers!

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat screens. Is nog helemaal in het begin, maar ja. Toch maar een spoiler, ook al wordt er niks gespoiled.
    Zo, toch maar naar buiten gegaan. Was inmiddels wel wat donker geworden. En uiteraard kom je wat gespuis tegen. :mad:

Ik sla, ehm, vuur me erdoorheen en kom aan bij mijn bestemming. Ik heb inmiddels ook uitgevonden hoe ik het wat minder donker kan maken; een lantaarn aan doen!

Je bent er nog geen 5 minuten en ze verwachten alweer dat je een troll omlegt. Nou zeg.

Nu mijn eigen pawn aan het maken. :p
    Kan ook niet wachten totdat mijn magie wat spectaculairder wordt. Voor deze mini balletjes wat ik afvuur doe ik het natuurlijk niet. :+ Anders kon ik net zo goed Strider worden (want dat was best awesome in de demo)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Nergens nog te bekennen de game in Sneek. Bij Bart Smit stond die zelfs niet eens op de releaselijsten en bij Dixons wisten ze er helemaal niets van af. Een van de redenen waarom ik liever naar de FRS ga. Tsja, morgen is de officiele release al. :cool:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De mensen 't al an het spelen zijn, hoe is de combat? Ik speel nu The Witcher 2 en daarbij vind ik het aantal vijanden waar je meestal tegen vecht en het perspectief erg fijn. Ook het wat tragere tempo staat me aan. Is dat hier ook zo?

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Reken ook maar niet op frs. Daar staat hij ook niet meer in de bestellijst :). Ik heb nog een exemplaar die ik morgen krijg van bol voor 45€. Morgen komt hij en dam heb ik er dus 2 :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    What de fak! Dan maar via Internet bestellen.

Iemand al wat gehoord van Consoleshop???

Anders bestel ik straks wel via BOL, dus dat zou ik graag willen weten.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Game Mania is hij wel,met die inruilactie heb je hem voor 20 euro !

11. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Consoleshop heeft hem op voorraad!

Morgen binnen, ben benieuwd!

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Bedankt, maar dan moet ik naar Leeuwarden en ik heb geen games atm om in te ruilen.

@ Pyoonexk: Ik zal eens kijken.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Wat een kut perspectief op mijn eigen Pawn. Ze lijkt nu lelijker dan ze is. :+ Al is de character creator nu niet echt goed. Het is soms eerder kiezen voor de minst slechte keuze dan de beste. Geen sliders en allemaal presets.
    Eens zien hoe snel de eigenaar van de andere Pawn haar herkent. :cool:

Bij het maken van mijn Pawn stel ik het zo in dat ze als het goed is zich meer gaat richten op healen.
    En dan maak ik haar een Strider. Hm. Ik kan me goed voorstellen dat een Mage handiger zou zijn geweest. :p Misschien in het vervolg eerst nadenken en dan pas doen.

Valt me ook op dat je in het begin wel heel snel levelt. Ik hoop niet dat de cap al te laag zit, want op dit tempo zit je er wel extreem snel aan.

Dus mijn huidige, niet bij nagedachte, party is
    1 Mage (ik)
    1 Strider (Main Pawn)
    1 Fighter (Random internet Pawn)
    1 Mage (Friendslist Pawn)

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Combat komt niet echt overeen met de Witcher. Hier is de aktie snel, meer vergelijkbaar met amalur qua snelheid dan. Voor RPG begrippen lijkt de combat hier meer op een action title.

Edit: Lijkt wel op mijn Cindy, of heb ik het nu mis Dulle?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is inderdaad Cindy! ;)

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Woot, bring me the gold!

Moet je eens opletten of mijn pawn andere tips geeft wanneer je in nieuwe gebieden komt of nieuwe tegenstanders etc tegenkomt. Kijken of ze echt dingen weet die jouw pawns niet zeggen. Ga zo ook verder en aangezien ik in stad ben zal ik gelijk ff voor pawns kijken. Ben nog ff titelsong paar keer aan het luisteren :)

Edit: Ik zie jouw pawn nog niet om te huren Dulle. Wel een andere XBW-er, neem ik Nynke 2 maar mee op reis.

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Voeg mij ff toe ^^. julez moet op reis haha :p

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er iets wat ik moet doen om dat in te schakelen? Of is het gewoon een kwestie van tijd?

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Okeu, thanks. Vind de setting en wat ik van dit spel gezien heb best interessant, misschien toch maar weer eens een voor mij vrijwel onbekend spel proberen.

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Weet niet of je al een keer gerust hebt bij een inn of bij die gast bij de riftstone. Als je dat doet update die normaal pawn, zou het anders niet weten.

@Cliff: ik heb je invite gestuurd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina