[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nice. :thumbs:

Ook, naast deze feature, BUG FIXES! \o/

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waaaat, mounted combat! _O_ Fucking bruut. Dan wordt paardrijden eindelijk wat interessanter.

En ook echt respect voor Bethesda dat ze allemaal gratis updates toevoegen. :eek:

Tyrant heeft wel een punt trouwens. Het hele syteem rond paarden is niet handig. Máár, ik wil 't sowieso een paar keer proberen en doen omdat het er gaaf uitziet. :cool: Vooral boogschieten, pro.

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, gratis content is heel bijzonder geworden. Ik kan me herinneren dat vroeger een patch nog weleens een paar map packs met zich mee bracht. |:-

Maar inderdaad, Bethesda doet het beter dan de gemiddelde publisher *kuch* EA *kuch* activision *kuch* Microsoft.

Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Precies.

En met Kinect Support, de kill cams en nu dit worden er echt coole dingen toegevoegd.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Horse Armor pack much? Zul je nu wel nodig hebben. :+

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Trouwens, melee en ranged combat... maar dus geen magic?

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Super nice zeg!!!! En idd respect voor Bethesda dat ze dit alles gratis releasen. Zowel die magic kill cams als dit hadden betaalde DLC kunnen worden, maar nope. Ben ook echt benieuwd naar de echte eerste grote DLC bij E3.

Hoe dan ook, mounted combat, dat maakt de paarden gelijk een stuk minder nutteloos. Want ik vind ze tot nu toe bij lange na niet zo cool als Oblivion. In Oblivion had je er echt wat aan, maar in Skyrim niet heel erg.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is een mening, maar in Skyrim vind ik het toch echt een stuk beter hoor. Tijdsverschil in ontwikkeling van dik 5 jaar, maar toch. 8)

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Mijn paard had bij Oblivion enorm veel nut!
    dit kwam omdat ik de eerste 60uur nog niet het fastravel systeem had uitgevonden hahaha 8)

ze hadden er dat eigenlijk beter uitgelaten, dan pas is een paard echt nuttig :)

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds kort skyrim in mn collectie(gewonnen:+ ), toch wat minder dan ik had verwacht maar misschien zou het later in t spel nog leuker worden.
    Alleen ik zit nu vast, want ik heb net mn eerste draak vermoord en moet nu naar monniken die mij hebben opgeroepen? Nouja daar moet ik dus heen alleen ik kan in godsnaam de weg niet vinden :mad:

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Via Ivarstead (om de berg heen voor jou waarschijnlijk).

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Er staat een marker op je map

13. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal dat is proberen, ben echt tot helemaal achter de berg gelopen maar er is geen paadje om naar boven te gaan

Ja maar helaas kan ik niet op stijlen bergen lopen/klimmen :+

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ja je moet helemaal rond de berg, richting zuidwest denk ik.

maar ik geef je een tip, ga wat lekker exploreren eerst :)
    je hoeft niet meteen de main quest te volgen, je krijgt duizenden quest door gewoon wat rond te lopen, veel leuker. :)

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    er zijn 2 locaties voor die quest, dat kasteel icoontje en aan de oostkant van de berg een dorp-icoontje. Je moet naar dat dorpicoontje.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En dan achter dat dorpje een brug over aan de kant van de berg. En daar vind je pas ergens de weg naar boven (heb zelf ook best lang lopen zoeken)

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Beter zoeken. ;) Er is een pad in de bergen. Volgens mij vanuit Ivarsted o.i.d.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja ik weet het ook niet waarom, maar ik Oblivion travelde ik echt veel te paard en in Skyrim merk ik gewoon dat ik heel veel te voet doe. Nou heb ik
    shadowmere
    nog niet, misschien dat het dan een ander verhaal wordt.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Shadowmere vind ik in deze game wel minder. Ik vind die dikke strijdrossen met hun logge benen juist zo geweldig. Het heeft iets speciaals en iets unieks in tegenstelling tot echte paarden. Ik geloof ook dat men voor de reguliere paarden in Skyrim gekozen heeft voor een eigen kweeksoort zal ik maar zeggen. Ik meende daar enige tijd voor de release van de game ook een keer een artikel over te hebben gelezen van de devs. Ik weet alleen niet meer waar, misschien dat iemand dat nog terug kan vinden. Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een goede keuze vond, een eigen soort paard, maar met net zo'n geheel als echte paarden.

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Over die paarden in Skyrim, daar hebben ze gekozen voor sterke, sturdy paarden, zodat ze in het ruige bergachtige landschap goed uit de voeten kunnen. Het is volgens mij een kruising tussen Welsh Mountain Pony en Shire, volgens mij heb ik daar idd iets over gelezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina