[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de LEGO games wel grappig, maar demo's van de Indiana Jones en de laatste Star Wars gamen vielen me een beetje tegen. Maar dit ziet er meteen wel weer heel goed uit. :eek: Ben benieuwd. :9
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.002
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Xbox 360-blokkade in VS dichtbij


    De Xbox 360 dreigt verboden te worden in de Verenigde Staten. Een beoordelaar van handelsorganisatie ITC adviseert het bestuur van die organisatie de spelcomputer te verbieden omdat die inbreuk zou maken op vier patenten van techgigant Motorola. Zo'n advies wordt doorgaans overgenomen door het bestuur.

    Zodra de handelsorganisatie het advies overneemt, komt de zaak bij president Barrack Obama te liggen. Obama heeft dan zestig dagen om over het lot van Microsoft en de Xbox 360-spelcomputers te beslissen.

    De blokkade gaat specifiek op voor de 4GB en 250GB Xbox 360 Slim-spelcomputers. Motorola en Microsoft liggen sinds 2010 met elkaar in de clinch over het gebruik van de H264-videocompressietechnologie. Motorola eist geld van Microsoft, maar Microsoft wil niet zo veel betalen als Motorola vraagt.

    Begin mei werden verschillende producten van Microsoft in Duitsland uit de schappen gehaald als gevolg van dezelfde rechtszaak tussen Motorola en Microsoft. Ook Apple strijdt met Motorola over het gebruik van de H264-videocompressietechnologie.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En Motorola is net overgenomen door Google (99% voor de patenten die Motorola mobility bezit) , kan nog leuk worden maar loopt ongetwijfeld met een sisser af.

    Patent-trolls gonna patent troll. In ruil voor het laten vallen van deze rechstzaak laat Microsoft dan weer wat andere claims varen

    edit://

    zoals deze bijvoorbeeld

    http://www.techdirt.com/blog/wirele...motorola-android-phones-could-be-banned.shtml

    dit is tegenwoordig schering en inslag, niks om je zorgen over te maken. Uiteindelijk komen ze er altijd wel uit
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Verkeerde topic....
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    BF3 is nu vast goedkoper?

    Koop die en over een paar maanden MP3 als die wat afgeprijst is

    Qua game kan ik er niks zinnigs over zeggen want het zijn beide imho must-haves. BF3 voor de MP en Max Payne voor de SP

    (oh, dus als je een SP game zoekt.. toch wel MP3 kopen dan. De SP van BF3 is maar matig:+)
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Oke, bedankt voor je reactie :). Ja, ben eigenlijk op zoek naar een vervanger voor MW 3, die me erg tegengevallen is. Dus dan wordt het BF 3 :thumbs:, volgens mij is die nu 40 euro bij de MM.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je op zoek bent naar een MP vervanger voor MW3 dan is BF3 de logische keuze. MP3 heeft ook een aardige MP maar dat is toch een stuk meer gericht op puur lol hebben en minder op competitie/balans
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    CD Projekt RED Summer conference to be held on the 30th of May 5 p.m. GMT. Major announcement coming!


    The Witcher 3 voor PC en consoles? Of gloednieuwe game? DLC voor The Witcher 2?

    Of....The Witcher 2 goes PS3....
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien die shooter waar ze mee bezig zijn.
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lekker de Xbox verbieden in Amerika, dat is net als zeggen dat niemand meer een wapen mag hebben daar.

    Zulke rechters mogen van mij nou echt gewoon weg, een boete kan ik nog begrijpen maar zulke uitspraken daar zet je jezelf flink voor schut mee als rechter.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Iets zegt me dat die 'verbieding' gewoon een slimme marketingtrick is van MS. :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]

    Konami is teasing folks again, and this time, the tease points to a website called, The Dragon Returns, which is supposedly Castlevania: Lord of Shadows 2. The date on the site points to Konami’s pre-E3 presser which takes place on May 31.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En terecht, deel 1 was top
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [​IMG]

    Ook nog. ;)

    En nog een setje award nominees voor het afgelopen jaar:

    Dikgedrukt zou mijn keuze zijn.
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik quote mezelf van de vorige pagina dan maar:

    Zo'n shock is het dus niet.

    En:

     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Jammer dat ik zo slecht ben in fighting games. :+
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    LOL, geen Frostbite 2.0 bij de engines? 8)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Correct me if im wrong maar frostbite is nog niet gelicenseerd toch? Wat ik vreemder vind is dat IDtech5 er niet bij staat
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Dat ook inderdaad, maar vind BF 3 er nog wel stukken beter uitzien dan Rage.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina