[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad. Toen die een nieuwe map ging laden bleef me beeld gewoon zwart dus ik dacht dat me xbox weer is vast liep maar dat was niet.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij disconnect dan gewoon iedereen en dat is op zich geen ramp maar als je net tegen je zin SQDM hebt zitten doen om je server vol te krijgen en net aan je 2e potje CQ bezig bent is het niet echt leuk :+

Heb ook weer dat ik mn server info niet kan zien op de 360, bij mij is alles blanco en alle custom playlists zijn ook weer foetsie. Maar mijn mede-admin ziet alle info nog wel. Ook al de zoveelste keer dat dat gebeurd.

3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb ook echt een hekel aan die tering homo's die expres met hun jet jou heli invliegen.
    Ga dan niet vliegen!

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nooit jihad jet gespeeld ? :p

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    De kunst is dan om je eigen jet heel te houden, levert wel mooi wat punten op :cool:

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nee ik doe dat echt nooit. Vindt het redelijk onzin

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fuck Yeah. De meeste fanatieke, meest Battlefield hatende COD speler, een kennis van mij, heeft Battlefield 3 gekocht. :lol:

Ik moet het hem tct gaan leren. :+

8. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het redelijk onzin om je je daar druk over te maken :D.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap het wel , het is een beetje cheap om op die manier een chopper neer te halen en is ook niet echt realistisch.

Maar het gaat ook te ver om bij een mid-air botsing alleen de jet te laten ontploffen (al vind ik wel dat die wel ALTIJD zou moeten ontploffen) omdat het niet altijd perse de jet's schuld is

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb gisteren BF3 gekocht :). Battlelog is cross-platform toch? Voeg me maar toe, Acrillic18.

11. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Haha dan kan jij denk geen helicopter vliegen want als je goed bezig bent en je schiet ook jets uit de lucht dan is toch jammer dan je spree op zo'n manier beëindigd wordt.
    En natuurlijk is speel Battlefield voor de fun maar dan nog *)

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je wilt niet weten hoe goed ik ben met een helicopter O-)

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    crossplatform :eek:? nee toch :confused:

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja en nee.

Je hebt een EA-account die je gebruikt op battelog. Op je battlelog-profiel kun je meerdere soldiers hebben: een voor elk platform.

Op de PC zit dit standaard gelinkt zodra je via je EA-account BF3 activeert op Origin.

Om battlelog voor je xbox 360/PS3 soldier te gebruiken, moet je eerst je gamertag/PSN account linken aan je EA-account. Wanneer je dat gedaan, wordt automatisch jouw 360/PS3 soldier gelinkt aan dat account, ook de games die je al gespeeld had.

In het kort heb je dus een gezamenlijke account voor alle platforms en dat zou je dus cross-platform kunnen noemen.

15. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Aha, de gevreesde Japanse kamikaze-piloten, ik heb er ook vaak last van. Bestaat helaas geen antimiddel tegen dat voor iedereen beschikbaar is.

Wat ik overigens ook wel vervelend vind is dat je je wingman niet meer op de air radar ziet. Heb al een paar keer gehad dat we tegen elkaar knalden tijdens een achtervolging. Wel grappig als je zo'n doffe dreun hoort en daarna je jet rokend naar beneden ziet tollen :+

Edit: heeft iemand trouwens tips om een server vol te krijgen? Een vriend van me heeft een server gehuurd, maar het probleem is dat ie 'm niet volkrijgt.

Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op SQDM zetten

Dan heb je zomaar 16 man er in, en dan zet je hem na 1 of 2 potjes op CQ of wat je maar wilt spelen.

Met een beetje mazzel blijft er 10-12 man zitten en dat is genoeg om hem helemaal vol te laten lopen

Als je onder de 10 zit kom je nu eenmaal niet snel als optie naar voren bij de mensen die filteren op vollere servers dus is het vrij kansloos

maar SQDM servers zijn er heel weinig dus die lopen altijd wel vol

17. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Haha hoe vaak je dit al wel niet gezegd heb de afgelopen tijd :thumbs:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Redelijk vaak, maar het is de enige manier die ik ken om redelijk snel wat spelers in je room te krijgen dus ik blijf het maar herhalen :+

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Battlefield 3 is me toch een potje beter dan MW 3, waarom heb ik verdomme MW 3 met de release gehaald :'-(.

20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste battlefielders, ik zat net ff te zoeken maar kon het zelf niet vinden. Weten jullie wanneer de eerste DLC pack uit komt ? Ik hoorde iets over 4 juni. Maar ik kan dit niet bevestigen ?! Misschien dat een van jullie het weet ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina