[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    44 geworden bijna einde act 2 (Nightmare) gaat wel lekker ! :thumbs:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij de eerste keer dat je hem opstart een code waarmee je de authenticator weer kan verwijderen als je telefoon bijvoorbeeld kapot gaat.
     
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net uitgespeeld daarna wou ik hem nog een keer opstarten en er was meteen een patch beschikbaar, iemand weet wat deze precies doet?

    Blizzard laat weten dat er nog meer server maintenance zal plaatsvinden de komende week:
    http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4309703662#1
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oh sweet, dan zal ik er ff een op mijn gare LG knallen. Thx man!
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mudpie#1695

    Met de goede build is het goed te doen. Act 4 amper dood, bosses zelf zijn allemaal 1shots. :)


    Begin net aan Act1 though.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom kost alles nou weer 2 mil. Zijn dat serieus prijzen die worden betaald?



    Misschien moet ik ook niet om 2 uur snachts op de AH kijken. :+
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Omdat de game net een week uit is en de prijzen vanzelf zullen dalen zodra er meer shit op de AH staat.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Echt raar, heb gister Diablo geinstalleerd op mn iMac. Lekker kunnen spelen, maar nu de volgende dag start ik m op en staat er niet play, maar install. WTF? Heb gister toch gewoon zitten spelen? Als ik op install druk staat er dat er data mist. Iemand enig idee wat er hier aan de hand is?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Update?

    Als de game net uit is zullen de prijzen sowieso laag moeten zijn aangezien de hoge prijzen onbetaalbaar zijn. :{

    Niemand koopt die dure items toch? Of ben ik nou heel arm met mijn 1 mil gold?

    De enige verklaring is dat er zoveel vraag is dat alle normaal geprijsde items direct worden verkocht. Zelf merk ik ook dat mijn items die verkopen al gelijk in het eerste uur van de AH gaan. De overige items blijven liggen.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Niemand weet nog precies wat een item waard is, dus zetten ze het maar voor heel veel op de AH. ;)
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb je me al geadd? Wat is je naam, dan weet ik iig wie je bent :)

    Ligt eraan wat voor item het is. Plus farmen is nu moeilijker geworden dus die prijzen zullen minder snel dalen.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alles wat INT/STE/DEX + VIT heeft kost al gelijk veel.

    Ik ga stoppen met het stacken van VIT. In de latere Acts wordt ik toch sowieso steeds kapot geschoten. Waarom zou ik dat VIT willen stacken. Kan ik net zo goed met 10k HP rondlopen. 8) Ff kijken wat de prijzen zijn van pure DEX items.

    De naam is gewoon LeLas. Wanneer ik klaar ben met school zal ik je adden, samen met Pim.
     
  13. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Welke items zijn het nou eigenlijk waard om op de Auction house te gooien, alleen yellows? En is de real cash AH al live?
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ook blauwe items verkopen goed hoor. Zolang de stats maar goed zijn. Je moet gewoon even rondneuzen op de AH wat er nou verkocht wordt voor welk geld. Hier is nog enorme diversiteit in. Zo heb ik een bow gekocht voor 25K gekocht en zag ik de meeste bows voor minder kwaliteit zo rond de 200 tot 300K liggen.

    Ik zit zelf dan op Hell Act 1 (Level 5:cool:, dus de prijzen liggen natuurlijk wat lager dan bijvoorbeeld level 60.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Als iets heel schaars is dan zijn de prijzen hoger dan normaal.
    En ja mensen hebben al miljoenen en spenderen die ook *)
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren uitgespeeld en ik ga nu niet opnieuw beginnen op nightmare, maar beginnen met een nieuws class. Alleen twijfel ik nog steeds welke ik zal kiezen.
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol, ik zit net aan de 150k gold, dus zo arm ben jij nu ook weer niet :D
     
  18. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik raar vind is dat als ik met een party van 3 ben veel minder rares heb. Ben zeg maar iedere keer met een party hakken we alles kapot heeeeeel af en toe een rare. Ga ik alleen vind ik bij iedere champion of rare mob wel een rare item. Is dit alleen mijn bevinding of delen jullie deze ervaring? Sorry dat ik het zo vaag omschrijf :p
     
  19. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou willen weten of mijn PC het goed aan kan zonder lagg. Ik heb al systeem's eisen vergeleken en zo zou mijn PC het NET aan aankunnen.

    Zou iemand mij een guest-pass willen geven zodat ik dit kan testen? Ik zou er best wat voor terug willen geven.
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb m gister binnengekregen en er zaten tot mijn verbazing geen guest passes bij. Zeker omdat het de tweede lichting is ofzo.
     

Deel Deze Pagina