Dit kan in Grand Soren voor het eerst geloof ik. Heb die optie al gehad maar nog niet gedaan. Je kan naar elke klasse wisselen met eigen character, en met pawn naar 6 van de 9 geloof ik. Weet alleen niet of het duurder wordt naarmate je vaker wisselt, eerste keer was niet zo duur ( geloof 1000 RC, dus niet je puntjes om skills te leren als ik me niet vergis ). Twijfel of ik van Cindy een Sorcerer maak of gewoon Mage laat.
Vanmorgen weer een shitload aan items gekregen van pawn die terugkwam en zit nu op 40k RC. En nog bedankt voor de wijn Grub hehe.
Tot nu toe is DLC idd niet veel maar weet nog niet waartoe het gaat leiden. Je krijgt steeds een apart itemtje en wellicht krijg je iets speciaals na die 10 dlc packs, who knows. Misschien ook niet. Is idd wel melkerij maar gelukkig maar 80MSP, 800MSP uiteindelijk dus voor 80 questjes. Zal ook nog wel een bundel komen ofzo voor 600MSP ofzo. En content is er idd genoeg, heb zo'n 30 questen gedaan in eerste dorp en kamp en heb er nog een hoop open. Grand Soren ben ik even geweest maar nog niet echt veel rondgekeken, daar zal ook wel weer een hoop te doen zijn.
Laatst bewerkt: 26 mei 2012