Het gaat hier om het verhaal van Max Payne 3. En daar spelen ze geen rol in. En hoezo flashbacks? Je weet het nu, is de lol ervan af? Behalve dat hun namen staan op een miezerige grafsteen? Laat maar zitten ook...
Ik zou gewoon heel erg uitkijken met wat je neerzet over een game, genoeg dingen worden als spoiler gezien in een game. Voor de zekerheid zet ik dan ook altijd een spoiler tag neer.
pff net was weer zo'n multiplayer event met rockstar. al paar nu gehad dat als ik zo'n lobby join dat halverwege het spel crasht.
Ik had begrepen van iemand dat je na de nieuwste update van de game de cutscenes kon skippen nu, maar het enige verschil wat er nu is, is dat er staat 'still loading' wanneer je het probeert te skippen met .
Oftewel, ze gebruiken de cutscenes waarschijnlijk om de levels te loaden. Wanneer t laden klaar is kan je skippen, ik wel iig.
Still loading stond er al van het begin. Je moet gewoon wat geduld hebben tot de scene is ingeladen en dan kan je skippen.
Ja, ik heb er ook moeite mee... Vooral als ik weer een eind terug moet, omdat ik het volgende checkpiont kennelijk nog niet heb behaald. Keer op keer een heel stuk overnieuw, i love it
Bij een eerst playthrough is het uiteraard niet erg, maar bij een tweede of derde absoluut wel. Ik heb het in chapter 5 geprobeerd,maar nope....de scene was volledig ingeladen en hij blijft zeggen still loading, hier valt niks te skippen.
gelukkig al gehaald maar daarna komen nog 2 moeilijkheidsgraden nog mensen die online willen spelen voeg me maar toe
Ik snap het nog niet helemaal hoe het zit met je avatars in de multiplayer mode. Ik heb voor alle 'facties' een poppetje aangemaakt, maar wanneer ik dan ga spelen online, lijkt het wel alsof het helemaal niet mijn eigen poppetjes zijn.
heb t spel bijna voor de eerste keer uit op hard ik vind m weer echt vet maar heb wel een vraagje Spoiler In het level op de boot in panama, in de intro scene met dat feest draait er een nummer kan iemand me vertellen hoe die heet want ik kan het maar niet vinden alvast bedankt
Pff allemaal uitgespeeld ik moet nog wachten tot Vrijdag voor me eerste ervaring. Al denk ik dat ik hem wel eerder kan krijgen dan Vrijdag voor de PC.