Zo moeilijk is die toch niet? Heb hem in 1 keer gehaald.....ik verwachte wat frustratie momenten door reacties hier maar maakte het kreng meteen de eerste keer af. Was zelfs vergeten het anti-gif potion te gebruiken. Ik bleef vooral rechts, daar had ik naar mijn gevoel meer ruimte.
Het komt nog wel een keer, maar mijn probleem is vooral dat ik het overzicht moet houden en dat kan ik snel kwijtraken.
Spoiler Ik wil de achieve scoren van dat je triss niet red maar heb al een sleutel waarmee ik haar kan bevryden nu hoop ik roche dus te vinden als dat nog kan zodat ik alsnog die achieve kan scoren edit: een save bewaard en verder gespeeld (dus hopelijk kan iemand me nog vertellen of ik hem nog kan vinden om die achieve te scoren) damn wat een cool einde!!!!!! wat me wel opvalt.. ik heb eigenlijk de hele game totaal geen potions gemaakt of gebruikt.... hebben jullie veel potions gemaakt/gebruikt enzo?
sorry was niet bedoeld om iets te spoilen! ben nu weer terug naar chpater 1 na t uitgespeeld te hebben Spoiler naar waar je tussen Iorivrth en roche moet kiezen, nu ga ik voor iovirth (of hoe je zn naam spelt) ben benieuwd hoe dan chpater 2 en 3 zijn!! maar over potions enzo makne jullie die vaak?
Zo, uitgespeeld. Was uiteindelijk erg tof, blij dat de game uiteindelijk op de 360 is uitgekomen. Nu opnieuw vanaf het stuk waar je moet kiezen tussen Iorveth of Roche, dit keer dus Roche kiezen. Spoiler Damn, gevecht met Saskia als draak was awesome. Uiteindelijk haar toch laten leven, maar doordat ik Triss ging zoeken controleert Philippa haar nog steeds. Síle laten leven en Letho ook. Kom maar op met The Witcher 3!
Haha ik ben net met iorvirthgegaan na het uitspelenmet roche! Kan t aan mij liggen of is de moeilijkheidsgraad in de zin van sterkere enemyd by iorvirth hoger? Of mis ik gewoon mn toffe gear
Dit zou heel erg tof zijn, dan hebben wij consolers alle Witchers tot nu toe ook. The Witcher 1 listed for PS3, 360 ahead of tomorrow’s CDP summer conference http://www.vg247.com/2012/05/29/the...360-ahead-of-tomorrows-cdp-summer-conference/
Vraag me af hoe erg ze The Witcher gaan veranderen voor de consoles. Die was toch wel behoorlijk hardcore en de controls zullen het console publiek vast niet aanstaan.
Nope, maar ze zijn wel met een ander triple A project gestart... Wordt vandaag of morgen aangekondigd. Edit: speculatie alom bij deze eerste concept art. CD Projekt RED's Next RPG Is A Cyber-Punk Thriller?
argh ik word helemaal gek van een quest Spoiler ben bij chapter 2 iorvirth ''where is triss quest'' ik ben via het brothel het kamp binnengegaan, en werd toen aangehouden waarna een mage me bijna vermoorde maar roche me redde nu moet ik het kamp binnengaan en dan zie ik roche die een paar mannen afleid.. vervolgens moet ik naar een hut gaan waar 2 mannen voor staan maar die gaan maar niet weg en als ik naar ze toe loopt start een filmpje waar ik word gedood wat doe ik fout/moet ik doen?? Iemand aub? net weer 20minuten tevergeefs geprobeerd...
Ik heb een vraagje over de CGI intro: Spoiler Wie is precies de koning die wordt vermoord gedurende het filmpje?