[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Enige jammere aan de Mage is dat iedere spell opgeladen moet worden én Stamina kost. Pfft, dat ze dan een keuze hadden gemaakt. Of Stamina/mana opgebruiken óf opladen. Niet beide. :p
    Het leuke van de Strider is natuurlijk de snelle combat die je hebt en het snel kunnen wisselen tussen ranged en 1vs1. Mocht ik ooit nog een keer de game opnieuw willen spelen, dab wordt het zeker een Strider. Tot die tijd blijf ik wel trage, maar awesome spreuken uit mijn pyjama mouw schudden.

En een 2e Strider kan zeker geen kwaad, dus neem Emma toch maar mee. :+

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Sirona is nu level 20 en ze heeft en ik heb een leuke skill gekocht voor haar. Kun je voor duurder verkopen en goedkoper kopen bij een merchant. Verder is mijn main ook level 20. Ik heb inmiddels die dude weggebracht en ben weer in de encampent om zo weer door te gaan naar Gran Soren. Moet daar wat afleveren aan 2 dudes.

Emma heb ik bij de draak achter moeten laten en is dood gegaan:mad: Nu heb ik lucius meegenomen.

Laatst bewerkt: 26 mei 2012
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat je het moet doen hoor, maar als iemand dood is, kun je dan niet gewoon naar dat Rift dinges gaan en haar opnieuw oproepen? Of is die Pawn dan voor eeuwig verloren? Of op zijn minst voor een bepaalde periode? (tot nu toe heb ik iedereen kunnen redden, dus geen idee hoe dat in zijn werk gaat)

Ik zag net trouwens op Truachievements dat ik een achievement heb die maar 27 andere mensen hebben.
    Het is deze:
    Dragon Forged
    Strengthened equipment in wyrmfire. 30(G)

Geen idee hoe ik die heb gehaald. 8)

4. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Meh het is nu nacht in DD bij mij en ik zit nu als een wuss in een vriendelijk kamp te wachten tot het licht wordt want net zei een Pawn tegen mij "I sense something, a bird or maybe bigger" dus kneiterhard naar een kampvuur teruggerend :+

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik zit nu ook in Nighttime gameplay. En waar ik ook heen ga, ik kom overal zo'n Chimaera (Leeuw, geit, slang ding) tegen. Opzich geen probleem. Maar wel met 5 harpies, een stuk of 7 of 8 wolven en nog wat undead warriors erbij. Dus ik ben ook maar aan het wachten aangezien ik geen kant op kan.

Even een ander vraagje: Ligt het nou aan mij, maar mijn Strider doet echt nauwelijks tot geen damage als ze geen buff heeft. Ik vind het echt zwaar irritant en kan het niet plaatsen waarom dit zo is. Ik koop zoveel mogelijk de beste equipment, koop de juiste skills, etc. Maar niks helpt tegen de hoeveelheid damage die ik doe. Als het zo blijft, ga ik duidelijk van vocation veranderen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Begin even gespeeld. De game is wel flink wennen, zeker de menu's. Soundtrack vind ik overigens waardeloos atm. Morgen maar weer even verder en anders stoom afblazen in Cyrodiil.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet dus nog voor het eerst pawns gaan kiezen. Als ik die van jullie nu neem zijn die natuurlijk flink overpowered lijkt me? Zit er een cap op welke pawns je mee kan nemen qua level ?

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nope. Maar als je te ver buiten jou level Pawns gaat zoeken, gaat het je Rift Crystals kosten. Dus stel ik neem nu een pawn die level 99+ is, dan kost het mij over de 4 miljoen Rift Crystals om die te kopen. En dat als ik zeg level 18 ben. Oftewel, des te hoger level pawn je wilt krijgen des te meer je ook moet betalen. En 4 miljoen Rift Crystals is wel ERG veel ;)

Maar denk bijvoorbeeld in mijn geval aan het volgende. Ik ben level 18. Een pawn van level 19 kost 5 RC (Rift Crystals), level 20 kost 24 RC, etc.

Die RC krijg je weer doordat andere mensen jou pawn inhuren in hun wereld en ga zo maar door. Het lijkt er alleen wel op dat pawns van je vrienden geen geld kosten.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk ik ook ja, denk dat iedereen begint met een mage pawn omdat je nou eenmaal een healer nodig hebt en niemand dat zelf wil zijn :+

10. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Sirona is nu level 24 met een skill genaamd Bolide. Damn wat een skill heb nu door die skill alleen al 3 chimera's ( apart van elkaar ) in 1x gedood:) Ben nu opzoek naar een dorp/stad om te saven maar loop al een flink end maar kom er geen tegen.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik ben ook geen healer, ik ben het soort mage wat van alles op zit te blazen. :+ En als ik zo kijk naar de Mage Pawns die er zijn, zijn de meeste ook gericht op destruction.

Weet iemand trouwens of er later in de game nog een spell komt die je helemaal kan healen? :9
    Dan save gewoon via het start menu. :+

12. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ja dat kan ook maar wil ook gewoon in een dorp/stad saven:p, dan kan ik daarna gaan winkelen daar of zoiets

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het wordt ook maar eens tijd dat ik de upgrade maak naar Sorcerer. Tenminste, dat is toch een upgrade? Niet een geheel nieuwe class? Ik heb dan nog vuur/ijs/thunder spells, maar dan gewoon grotere versies. Dacht ik. :p
    En misschien kan ik dan ook mooiere pyjama's aantrekken!

Ik neem aan dat ik dan wel mijn Vocation level verlies? Die rode punten die je om de zoveel tijd krijgt?

edit: Wat ook heerlijk is, is dat als je vrolijk rond aan het huppelen bent door het bos, je opeens wat gegrom hoort. Gelijk in paniek omkijken waar dat vandaan komt. :D
    1 keer kwam ik bij een waterval een hoopje lijken tegen van die krokodil beesten. Dus ik liep er naar toe om ze uit te lachen.
    Tsja.
    Ze waren minder dood dan ik dacht. 8) Ik zag al helemaal voor me hoe mijn mage zijn jurk omhoog hield en met een hoge gil wegrende. :+ (alleen het in paniek wegrennen gebeurde echt)

Laatst bewerkt: 27 mei 2012
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Wat ik me trouwens af vraag: Kan ik bijvoorbeeld m'n vocation omzetten tot Ranger en daar stamina levelen (Ranger heeft meeste stamina increase per level) en dan een andere vocation nemen en toch van die stamina boost genieten?

Of nog belangrijker, is het mogelijk om eerst als Mage lekker wat Magick te boosten om daarna een sterkere Magick Archer te hebben?

15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, je hebt dan inderdaad weer Vocation Rank 0, maar als je weer van Sorcerer naar Mage zou switchen (omdat je de jurk toch lelijker vond :+) dan heb je weer de Vocation Rank die je had voordat je Sorcerer werd. En stel je had 2 punten gehaald bij Sorcerer en je switcht daar weer naar, dan heb je die 2 punten weer.

@Moddereter, geen idee, sorry.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb even wat friend requests verstuurd, iedereen die veel speelt maar geen invite heeft gekregen (of een volle Friendslist heeft) stuur me ook even een invite. Ik wil wel eens wat andere pawns dan Emma gebruiken :+

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Jammer, want dan ga ik op een gegeven moment van Strider naar Mage om m'n magic te boosten en dan uiteindelijk naar een godlike Magick Archer. _O_

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Waar zijn jouw pawns eigenlijk, Delphiki? Ik zou toch zweren dat je in m'n friendslist staat, maar ik heb alleen pawns gezien van 3 friends. :+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij ben ik vandaag pas voor het eerst in een inn geweest, kan zijn dat je daarom de mijne nog niet gezien hebt?

niet dat je er veel aan zal hebben want het is een mage zoals er nog 100.000 rondlopen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina