Maat van mij heeft een hell staff maar hij is niet online. Dan ga ik maar Act I farmen. Dat gaat redelijk soepel.
Gister level 60 gedinged op me DH , zit nog op act 4 van hell. bijna 80% solo (veel makkelijker dan met een party) hehe.
Ik wilde mijn Monk gaan levelen, zit nu pas ergens rond 12 maar m'n broer zei dat ik beter kon rerollen omdat ik op Nightmare problemen ga krijgen, hij heeft ook last van verder komen en zit vast bij act 2. Heb zo iets van, meh komt vanzelf wel maarja misschien heeft hij wel gelijk. Zit dus te twijfelen om een nieuwe hero te maken. Barb en Wizzard skip ik deze keer en wil dus Demon Hunter of Witch Docter. Iemand met help?
Monk is volgens mij de solo class. Hoge survivability en tot en met Hell redelijk damage. Op Inferno hoor ik dat het vooral lange battles worden.
Dan kan je broer niet spelen. Ik zit nu met mijn Monk op lvl 58 en halverwege Hell. Geen issues whatsoever. Tip is gewoon om op tijd de AH af te speuren naar dps upgrades en dan ga je er zo doorheen.
Denk niet dat het daar aan zal liggen tbh Heeft nu ongeveer 7-8 miljoen in zijn Monk gestopt en komt niet verder dan act 2 op Inferno.
Bijna geen 1 class komt verder dan act 2 inferno. Dat is geen class issue ofzo. Daarnaast had ik het over je opmerking dat je problemen gaat krijgen op Nightmare, want dat is pure onzin.
Bedoelde Nightmare, excuses. Maar in iedergeval, hij heeft mij aan het twijfelen gezet of ik door moet gaan maar ik denk het wel dat ik doorga.
Nightmare zal je weinig problemen opleveren hoor, tuurlijk ga je weleens dood. Dat gebeurt nou eenmaal met packs met rot affixes op hun. Als je voelt dat je tegen een muur oploopt dat je veel dood gaat/niet verder komt. Even de auction house afspeuren naar betere dps wapens en items met veel dexterity + vitality (zeer belangrijk, monks hebben nou eenmaal veel HP nodig).
Gisteren voor het eerst normal uitgespeeld met een wizard. Ik moest wel al mijn aoe spells omgooien naar disables om dat laatste stuk te winnen. Maar het was wel vet, wel jammer dat het verhaal zo simpel was. Binnenkort maar eens verder met Nightmare Spoiler
Op nightmare rerollen is wat overdreven. Monk moet dat makkelijk aankunnen. DH is hoogste DPS en Witch Docter is kansloos op Inferno.
Als je gaat rerollen kun je denk best voor een Monk gaan of anders een Barbarian. Beiden hebben zeer goede durability, alleen beide vrij lage DPS. Maar sowieso vind ik kinda raar om te rerollen omdat het moeilijk is. Dat is het punt van hogere moeilijkheidsgraad. Zelf ben ik een Demon Hunter en bijna alles kan me one shot killen, maar daarvoor ga ik niet een nieuwe char maken. Maakt het alleen intressanter om andere strategieen te gebruiken.
Hier op het forum had iemand het voor 37,50 staan, weet niet of hij hem nog heeft. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164764 Anders digital copy?
Heeft er iemand een guest pass voor mij, ik weet namelijk niet of mijn pc dit spel kan draaien. Ik wil dat graag weten voordat ik het spel aanschaf. De specs van de pc komen overeen met de minimum requirements maar of het nog speelbaar is....