[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Recount is toch zo simpel als wat :confused: Je opent hem met een simpele "/recount show" en je bent klaar. En je ziet gelijk wat je dps is. Of bedoel je een andere add on?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar ik zie ook dat je een hoop kan veranderen aan instellingen van de add on.

Ik meende namelijk te hebben gehoord dat je ook per boss kon zien of total dps kon zien wat iedereen gedaan heeft. Of blijft dit allemaal onder de /recount show command?
    Als dat zo is dan installeer ik hem vanavond weer. Ik moet alleen niet gaan oefenen bij een dummy, want die tabellen kan ik niet veel mee.

Als ik inderdaad, zoals jij zegt, met die command kan zien wat ik moet zien tijdens een dungeon of raid dan zou ik al tevreden zijn.

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft er niks aan te installeren volgens mij. Ik heb het via curse gedaan btw. Dan heb je gewoon standaard zo'n window op je scherm staan waar je ziet hoeveel dmg iedereen doet en welke dps erbij hoort.
    Verder kun je nog veel meer zien, bijvoorbeeld aantal interrupts, healing done, healing received, deads. Maar dat hoeft natuurlijk niet :p
    En bovenaan heb je een aantal buttons voor o.a. reset, link to chat, bossfights bekijken

Qua instellingen kun je de kleurtjes van de classes veranderen en nog meer, maar daar heb ik nooit wat mee gedaan, standaard instellingen zijn prima.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Thanx. Dit wou ik nog even weten. :thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    2 dps, een tank en een healer 10 men 3D. Mount nummer 113 binnen. Black Drake dus en nog niet zo lang geleden Twilight ook. Ik rollde als laatste 81 en dat was genoeg. \o/

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eergisteren met een oud guildie, net gewisseld naar een andere guild, Madness of Deathwing gedaan. Ik zat qua dps onder een tank, shame on me I know, maar die gast had ook veel betere gear. Ik i level 381 ofzo, het was normal, hij zat al ruim boven de 390 en ook totaal andere spec en class.

In ieder geval was de dps overall gewoon goed, hebben hem net niet gedowned. We kwamen tot de laatste shard en toen werden we genekt.

Het enige waar ik me aan ergerde is dat het wel verschrikkelijk makkelijk aanvoeld die tacts en boss zeg, deels omdat ik LFR ken. 8)

Ik heb eerder moeite met eerdere bosses, zoals spine.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is ook echt een dps race. En na de laatste shard is het nog niet voorbij ;)

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Eindelijk Morchok HC neer, met een pug nog wel. 8) Meteen een i410 robe erbij.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dan krijg je die lelijke smoel nog en wat voor verrassingen heeft die daar dan in petto? :eek:

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Iemand die een scroll of ressurection kan sturen? PM please!

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wel als je nog online bent?

PM me je e-mail adres maar en ik stuur hem je. Kan ik mount nummer 116 bijschrijven en wat er verder nog bij komt. :)

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Heb er al een gekregen. ;)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :'-(

Wat krijgt degene die hem stuurt naast de mount allemaal?

Iemand nog een nodig? Ik bewaar hem speciaal voor XBWérs, dus als iemand hem kan gebruiken laat het dan even weten. Ik ga zo online.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hoezo bewaar? Je kan er zoveel sturen als je wilt.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kunt er 1 per dag sturen. En volgens mij ook nog 1 via battle.net.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik iemand een scroll stuur krijgt hij die dan meteen in zijn mail? Of hoe moet hij die accepteren? Via battle.net?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het kan ook in-game. ;)

Je krijgt hem trouwens per mail, want ik had, als Nukem op die van mij had gereageerd, enkel alleen zijn e-mail adres hoeven invoeren of zijn Battle.net ID of RL id. ;)

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb laatst ook 2 scrolls verstuurd, maar dat duurde minstens een uur voordat ie aankwam. De scroll die ik ingame stuurde kwam helemaal niet aan.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De ingame scroll kreeg hij dus ook niet. Via battle.net had hij binnen een kwartier...

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zal er eens aan denken als er weer iemand is die er een nodig heeft.

Is het trouwens zo dat als je via Battle.net een stuurt, die in-game dan ook voor een dag verloren gaat, die cooldown dus van pak en beet een dag?

Deel Deze Pagina